Пошуковий запит: (<.>S=Викладання історії в школі -- Всесвітня історія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6 |
>1.
|
Токаленко, Павло. Інтелігенція та революція. Російська імперія. Початок ХХ століття [Текст] : історичні студії / Павло Токаленко> // Історія України (Шкільний світ). - 2018. - № 9. - 1-7 (Вкладка № 5). - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Зародження російської інтелігенції ; Хто ж вони такі російські інтелігенти? ; Студентський рух ; Спілки інтелігенції ; Роль учителів у революційних подіях ; Вплив Першої російської революції на студентство ; Наслідки репресивної політики
Рубрики: Перша російська революція (1905-1907рр.)--Інтелігенція Викладання історії в школі--Всесвітня історія Анотація: Роль інтелігенції у Першій російській революції мала визначальний характер, бо саме інтелігенція виступала в авангарді революційного руху, передбачаючи події в суспільстві ще задовго до їх матеріалізації.
Знайти схожі
|
>2.
|
Орієнтовне календарно-тематичне планування на 2018/2019 н.р. Всесвітня історія. 10-й клас Рівень стандарту.35 годин (1 година на тиждень) Профільний рівень.104 години (3 години на тиждень) За програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України [Текст] / підгот. Людмила Черкаська> // Історія України (Шкільний світ). - 2018. - № 17. - 7-17(Вставка № 9: Всесвітня історія) : табл.
Рубрики: Викладання історії в школі--Всесвітня історія Орієнтовне календарно-тематичне планування--Всесвітня історія--10-й клас--Загальноосвітні школи--Україна
Дод.точки доступу: Черкаська, Людмила \підгот.\
Знайти схожі
|
>3.
|
Кульбаба, Лариса. Весела історія на свіжому повітрі. Всесвітня історія. 8-й клас [Текст] / Л. Кульбаба> // Історія України (Шкільний світ). - 2017. - № 7. - 21-24 (Вкладка Всесвітня історія № 4)
Рубрики: Позакласна виховна робота--Загальноосвітні школи--Досвід роботи вчителя Викладання історії в школі--Всесвітня історія Кл.слова (ненормовані): історична вікторина Анотація: Східний світ у ХVІ-ХVІІІ ст.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Мерзла, Ольга. Промисловий переворот в Англії. Всесвітня історія, 8-й клас [Текст] / О. Мерзла> // Історія України (Шкільний світ). - 2017. - № 5. - 12-15 (Вкладка Всесвітня історія № 3) : табл.
Рубрики: Викладання історії в школі--Всесвітня історія Анотація: Механічна прядка "Дженні", перша в Англії фабрика, паровий двигун. Які ще винаходи вдалося зробити в Англії в часи промислового перевороту? Як вони змінили життя людства?
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Чумак, Світлана. Річ Посполита. Всесвітня історія. 8-й клас [Текст] / С. Чумак> // Історія України (Шкільний світ). - 2017. - № 7. - 16-20 (Вкладка Всесвітня історія № 4) : табл.
Рубрики: Викладання історії в школі--Всесвітня історія Всесвітня історія--Річ Посполита Анотація: Назва держави в перекладі означає "республіка". Як і з якої спроби була створена Річ Посполита? Яке місце посідав у державі король? Які польські письменники першими відійшли від латині у своїх творах? Які основні риси "сарматського бароко"?
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Мацюк, Інна. Хрестові походи. Всесвітня історія. 7-й клас [Текст] / І. Мацюк> // Історія України (Шкільний світ). - 2016. - № 21 (Вкладка 11). - С. 15-19. - Зміст: Карта самореалізації ; Хід хрестових походів ; Графічний диктант
Рубрики: Викладання історії в школі--Всесвітня історія Анотація: Які причини зумовили початок хрестоносного руху? Яким чином Папа Римський Урбан ІІ переконав віруючих брати участь у хрестових походах? Які верстви суспільства стали учасниками хрестових походів? Якими були наслідки хрестоносного руху? Ці питання є основними у темі уроку, авторську розробку якого пропонується читачам.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|