Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Викладання історії в школі -- Всесвітня історія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Показані документи с 1 за 6
1.


    Токаленко, Павло.
    Інтелігенція та революція. Російська імперія. Початок ХХ століття [Текст] : історичні студії / Павло Токаленко // Історія України (Шкільний світ). - 2018. - № 9. - 1-7 (Вкладка № 5). - Бібліогр. в кінці ст. - Зміст: Зародження російської інтелігенції ; Хто ж вони такі російські інтелігенти? ; Студентський рух ; Спілки інтелігенції ; Роль учителів у революційних подіях ; Вплив Першої російської революції на студентство ; Наслідки репресивної політики
Рубрики: Перша російська революція (1905-1907рр.)--Інтелігенція
   Викладання історії в школі--Всесвітня історія

Анотація: Роль інтелігенції у Першій російській революції мала визначальний характер, бо саме інтелігенція виступала в авангарді революційного руху, передбачаючи події в суспільстві ще задовго до їх матеріалізації.



Знайти схожі

2.


    Кульбаба, Лариса.
    Весела історія на свіжому повітрі. Всесвітня історія. 8-й клас [Текст] / Л. Кульбаба // Історія України (Шкільний світ). - 2017. - № 7. - 21-24 (Вкладка Всесвітня історія № 4)
Рубрики: Позакласна виховна робота--Загальноосвітні школи--Досвід роботи вчителя
   Викладання історії в школі--Всесвітня історія

Кл.слова (ненормовані):
історична вікторина
Анотація: Східний світ у ХVІ-ХVІІІ ст.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


   
    Орієнтовне календарно-тематичне планування на 2018/2019 н.р. Всесвітня історія. 10-й клас Рівень стандарту.35 годин (1 година на тиждень) Профільний рівень.104 години (3 години на тиждень) За програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України [Текст] / підгот. Людмила Черкаська // Історія України (Шкільний світ). - 2018. - № 17. - 7-17(Вставка № 9: Всесвітня історія) : табл.
Рубрики: Викладання історії в школі--Всесвітня історія
   Орієнтовне календарно-тематичне планування--Всесвітня історія--10-й клас--Загальноосвітні школи--Україна



Дод.точки доступу:
Черкаська, Людмила \підгот.\


Знайти схожі

4.


    Мерзла, Ольга.
    Промисловий переворот в Англії. Всесвітня історія, 8-й клас [Текст] / О. Мерзла // Історія України (Шкільний світ). - 2017. - № 5. - 12-15 (Вкладка Всесвітня історія № 3) : табл.
Рубрики: Викладання історії в школі--Всесвітня історія
Анотація: Механічна прядка "Дженні", перша в Англії фабрика, паровий двигун. Які ще винаходи вдалося зробити в Англії в часи промислового перевороту? Як вони змінили життя людства?


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Чумак, Світлана.
    Річ Посполита. Всесвітня історія. 8-й клас [Текст] / С. Чумак // Історія України (Шкільний світ). - 2017. - № 7. - 16-20 (Вкладка Всесвітня історія № 4) : табл.
Рубрики: Викладання історії в школі--Всесвітня історія
   Всесвітня історія--Річ Посполита

Анотація: Назва держави в перекладі означає "республіка". Як і з якої спроби була створена Річ Посполита? Яке місце посідав у державі король? Які польські письменники першими відійшли від латині у своїх творах? Які основні риси "сарматського бароко"?


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Мацюк, Інна.
    Хрестові походи. Всесвітня історія. 7-й клас [Текст] / І. Мацюк // Історія України (Шкільний світ). - 2016. - № 21 (Вкладка 11). - С. 15-19. - Зміст: Карта самореалізації ; Хід хрестових походів ; Графічний диктант
Рубрики: Викладання історії в школі--Всесвітня історія
Анотація: Які причини зумовили початок хрестоносного руху? Яким чином Папа Римський Урбан ІІ переконав віруючих брати участь у хрестових походах? Які верстви суспільства стали учасниками хрестових походів? Якими були наслідки хрестоносного руху? Ці питання є основними у темі уроку, авторську розробку якого пропонується читачам.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)