Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Вища освіта -- ІТ-освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17
1.

Вольпян Н. Європейський досвід багатостороннього публічно-приватного парнерства в галузі ІКТ-освіти/Н. Вольпян // Вища школа, 2013. т.№ 5.-С.35-47
2.

Морозова Т. Перспективні напрями партнерської взаємодії між ІТ-освітою та ІТ-індустрією/Т. Морозова, І. Мендзебровський // Вища школа, 2013. т.№ 5.-С.18-26
3.

Ковалюк Т. Стан підготовки ІТ-фахівців в Україні/Т. Ковалюк // Вища школа. -К.:Знання, 2013. т.№ 8.-С.21-36
4.

Морозова Т. Вища ІТ-освіта в Україні з позицій системного підходу/Т. Морозова // Вища школа. -К.:Знання, 2013. т.№ 10.-С.7-16
5.

Міхно О. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців/О. Міхно // Вища школа. -К.:Знання, 2013. т.№ 10.-С.17-24
6.

Сирота О. Пропозиції з удосконалення змісту вищої освіти ІТ-освіти (з досвіду ТОВ "ЕПАМ СИСТЕМЗ")/О. Сирота, М. Почебут // Вища школа, 2013. т.№ 11.-С.89-99
7.

Сейдаметова З. Педагогічний інструментарій CS-освіти: освітній стандарт CSCC 2013, закон Астрахана, залучення до викладання студентів та аспірантів/З. Сейдаметова, В. Темненко // Вища школа, 2013. т.№ 11.-С.50-59
8.

Омельчук Л. До питання розробки компетентнісно орієнтованого стандарту освітньо-професійної підготовки з інформатики/Л. Омельчук // Вища школа, 2013. т.№ 11.-С.42-49
9.

Морозова Т. Стандарти ІТ-професій як засіб інформаційного обміну між індустрією та освітою/Т. Морозова, І. Мендзебровський // Вища школа, 2013. т.№ 11.-С.34-41
10.

Погорілий С. Проблеми ліцензування та акредитації в галузі ІТ-освіти/С. Погорілий, С. Теленик // Вища школа, 2013. т.№ 11.-С.28-33
11.

Репнікова Н. "Системна інженерія" як напрям підготовки фахівців: світові тенденції та вітчизняні завдання/Н. Репнікова, А. Писаренко // Вища школа. -К.:Знання, 2014,N № 1.-С.42-48
12.

Теленик С. ІТ-освіта: проблеми і перспективи, або Що може зробити кафедра/С. Теленик // Вища школа. -К.:Знання, 2014,N № 1.-С.7-18
13.

Глибовець М. Факультет інформатики національного університету "Києво-Могилянська Академія": чи справді "Могилянка" - лише гуманітарний ВИШ?/М. Глибовець, В. Бублик, С. Гороховський // Вища школа. -К.:Знання, 2014,N № 3/4.-С.109-118
14.

Топилко П. Модернізація навчальних програм ІТ-спеціальностей в університетах Львова. Проект "ІТ-експерт"/П. Топилко // Вища школа. -К.:Знання, 2015. т.№ 1.-С.28-37
15.

Шатовська Т. Модель оргнаізації інноваційної та підприємницької діяльності студентів ІТ-спеціальностей "Науковий парк - інноваційна структура - університет"/Т. Шатовська, В. Каук, І. Каменєва // Вища школа. -К.:Знання, 2015. т.№ 1.-С.19-27
16.

Якименко О. Універсальна модель інноваційної підприємницької діяльності ІТ-студентів України/О. Якименко, З. Дудар, І. Ревенчук // Вища школа. -К.:Знання, 2015. т.№ 1.-С.11-18
17.

Скабурскієне Н. Забезпечення якості у вищій освіті: досвід Литви/Н. Скабурскієне, А. Серпатаускас // Вища школа, 2015. т.№ 2-3.-С.10-18
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)