Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Внутрішній маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Окунєва, Ольга
Назва : Сегментація працівників як внутрішніх клієнтів підприємства (макропідхід на прикладі галузі виробництва та обслуговування)
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 14-21 (Шифр М636468/2011/2)
Примітки : Библиогр.: с. 21 (6 назв.)
Предметні рубрики: Внутрішній маркетинг
Сегментація працівників
Працівник-- Ставлення до роботи
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): внутрішній клієнт
Анотація: У статті на основі даних, представлених компанією TNS в Україні, автор вперше представляє сегментацію працівників різних галузей за їх потребами до характеристик роботи як до продукту.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Чімишенко С. (доцент)
Назва : Скільки коштує український військовослужбовець
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2011. - № 5/6. - С. 57-62: ил. (Шифр М636468/2011/5/6)
Примітки : Библиогр.: с. 62 (9 назв.)
ББК : 65.290-211.1 + 68
Предметні рубрики: Внутрішній маркетинг
Військова служба
Грошове забезпечення військовослужбовців
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): матеріальне стимулювання--службовий час
Анотація: Статтю присвячено кризовим проблемам системи матеріального стимулювання службової діяльності військовослужбовців. Особлива увага приділяється зменшенню питомої ваги основних видів грошового забезпечення і, як наслідок, зниження їх стимулюючої ролі у системі грошового забезпечення військовослужбовців.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)