Пошуковий запит: (<.>S=Всесвітня література -- Методика викладання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| Ісаєва Про основні парадигми шкільної літературної освіти/Олена Ісаєва // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 1.-С.2-4
|
>2.
| Прадійчук Забезпечити співтворчість учителя й учня/Олена Прадійчук // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 3.-С.28-31
|
>3.
| Мойсеїв І. Шекспір. Гамлет. Самосвідомість/І. Мойсеїв // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2011. т.№ 15-16.-С.3-12
|
>4.
| Лавринець Екранізація як інтерпретація/Анатсасія Лавринець, Оксана Суховець // Зарубіжна література в школах України, 2011. т.№ 2.-С.63-64
|
>5.
| Уроки компаративного аналізу - вимога часу // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 6.-С.5-11
|
>6.
| Ковальчук Р. Калина і сакура. У співавторстві з красою: урок компаративного аналізу творів М.Басьо і Т.Шевченка. 5 клас/Р. Ковальчук // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 6.-С.24-25
|
>7.
| Новосад Н. "Мандрує світом хитрий лис": урок-подорож з елементами компаративного аналізу уривків з "Панчатантри", "Фарбованого лиса", "Роману про Ренара", поеми Й.В. Гете "Рейнеке лис", казок І.Франка "Фарбований лис" і "Лис Микита". 5 клас/Н. Новосад // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 6.-С.26-28
|
>8.
| "Пісня про Роланда", "Слово о полку Ігоревім": спільне і відмінне. Уроки з використанням групової роботи. 8 клас // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 6.-С.29-33
|
>9.
| Рак Г. "Крізь людський біль проступає вселюдське" (О. Гончар). Бінарний урок-зіставлення трагедії Й.В. Гете "Фауст" і поеми Т. Шевченка "Катерина". 9 клас/Г. Рак // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 6.-С.34-36
|
>10.
| Усата Г. На крилах романтичних мрій: урок - усний літературно-мистецький журнал/Г. Усата // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 6.-С.37-41
|
>11.
| Невмержицька О. Від світлини - до фотографічності художнього твору (Е. Золя теоретик натуралізму)/О. Невмержицька // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 7-8.-С.33-37
|
>12.
| Уліщенко В. Особливості організації емоційно-ціннісного діалогу під час вивчення притчових текстів (На прикладі повісті А. де Сент-Екзюпері "Маленький принц" та повісті Б. Харчука "Планетник")/В. Уліщенко // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 7-8.-С.68-72
|
>13.
| Бурдіна О. Інтелектуальний прийом - до кожної теми. 6 клас/О. Бурдіна // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 7-8.-С.73-75
|
>14.
| Бурдіна О. Інтерактивний прийом - до кожної теми. 6 клас/О. Бурдіна // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 9.-С.33-35
|
>15.
| Будім О. Читати чи викладати літературу?/О. Будім // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 9.-С.17
|
>16.
| Бак Світлана Навчальний діалог як метод формування свідомого читача/Світлана Бак // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України, 2011. т.№ 9.-С.20-22
|
>17.
| Ушко Опуститися до рівня слабких учнів, щоб підняти їх до рівня серйозних і глибоких книжок/Раїса Ушко // Всесвітня література в сучасній школі, 2012. т.№ 1.-С.5-9
|
>18.
| Денисюк О. Г. Дж. Свіфт "Мандри Гуллівера". Війна між Ліліпутією та Блефуксу, її причини, наслідки в історичному аспекті та вплив на економіку двох країн/О. Г. Денисюк // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 11.-С.45-46
|
>19.
| Ніколенко Ольга Сучасний світ і реформування літературної освіти в Україні/Ольга Ніколенко // Світова література. Шкільний світ, 2013. т.N 23.-С.4-9
|
>20.
| Мосійчук І. Нарцис: квітка - лікарська рослина - міфічний герой. Урок за давньогрецьким міфом/І. Мосійчук // Всесвітня література в школах України, 2016. т.№ 7/8.-С.31-34
|
|