Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Всесвітня історія -- Методика вивчення -- Урок, 6 клас<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
8
Показані документи
с 1 за 8
>
1.
Даценко, Віталій
.
Утворення Давньоєгипетської держави. Повсякденне та господарське життя населення стародавнього Єгипту : історія Стародавнього світу, 6 клас / В. Даценко> // Історія в рідній школі : наук.-метод. журн. - 2014. -
№ 5
. - С. 2-5
ББК
74.266.30
Рубрики:
Всесвітня історія--Методика вивчення--Урок, 6 клас
Кл.слова (ненормовані):
дельта
--
пороги
--
шадуф
--
бархани
--
хамсин
--
папірус
Анотація:
Запропоновано розробку уроку, мета: сформувати в учнів уявлення про Стародавній Схід, з’ясувати причини виникнення найдавніших держав у цьому регіоні; пояснити географічні та природничі умови Єгипту, дослідити зв’язок між природними умовами та особливостями господарського життя країни.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)
Знайти схожі
>
2.
Стельмах, Лариса
.
Урок на тему "Ассирія" : історія України. Всесвітня історія (інтегрований курс), 6 клас / Л. Стельмах> // Історія в сучасній школі : наук.-метод. журн. - 2012. -
№ 6
. - С. 7-10 : іл.
ББК
74.266.3
Рубрики:
Історія України--Методика викладання--Урок, 6 клас
Всесвітня історія--Методика вивчення--Урок, 6 клас
Кл.слова (ненормовані):
імперія
Анотація:
Запропоновано розробку комбінованого уроку для 6 класу, мета якого: ознайомити учнів з особливостями зародження і функціонування держави Ассирії; охарактеризувати діяльність видатних правителів АССирії, розкрити завойовницький характер їх зовнішньої політики.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
3.
Нінічук, Зоряна
.
Природно-географічні умови Апеннінського півострова. Виникнення міста Рим : всесвітня історія. Історія України, 6 клас / З. Нінічук> // Історія в рідній школі. - 2018. -
№ 7/8
. - С. 22-26
Рубрики:
Всесвітня історія--Методика вивчення--Урок, 6 клас
Кл.слова (ненормовані):
плебеї
--
патриції
--
республіка
--
етруски
--
сенат
--
фамілії
--
курії
--
Капітолій
Анотація:
Запропоновано розробку уроку, мета: схарактеризувати географічне положення, природу та кліматичні умови Апенніського півострова; ознайомити учнів з історією виникнення міста Рим.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
4.
Тодосійчук, В. М.
Передня Азія. Давня Індія та Китай. Історія стародавнього світу. 6 клас [Текст] : фрагмент уроку / В. М. Тодосійчук> // Історія в школах України. - 2008. -
№ 6
. - С. 33-36 : граф.
Рубрики:
Конкурс учителів--Історія
Всесвітня історія--Методика вивчення--Урок, 6 клас
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
5.
Гаврилюк, Жанна
.
Духовне життя в українських землях наприкінці XVIII - упершій половині XIX ст. (музика, образотворче мистецтво та архітектура в пошуках мистецького стилю) : інтегрований урок всесвітньої історії та світової літератури, 6 клас / Ж. Гаврилюк> // Історія в сучасній школі. - 2012. -
№ 7/8
. - С. 17-26 : рис.
ББК
74.266.30
Рубрики:
Історична освіта в школі--Інтегровані уроки
Історія України--історія культури
Історія України--Методика викладання--Урок, 6 клас
Всесвітня історія--Методика вивчення--Урок, 6 клас
Кл.слова (ненормовані):
вечорниці
--
музичне мистецтво
--
музичний фольклор
--
культурне життя
--
багатоголосий спів
Анотація:
Йдеться про видатних художників тієї епохи, та розвиток українського мистецтва
Дод.точки доступу:
Сошенко, Іван Максимович (1807-1876) \про нього\; Боровиковський, Володимир Лукич (український маляр, живописець, іконописець та портретист ; 1757-1825) \про нього\; Левицький, Дмитро Григорович (1735-1822) \про нього\; Гулак-Артемовський, Семен Степанович (український композитор, співак, драматичний артист, драматург ; 1813-1873) \про нього\
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
6.
Кожем"яка, О. Л.
Давня Індія. Історія стародавнього світу. 6 клас [Текст] : фрагмент уроку / О. Л. Кожем"яка> // Історія в школах України. - 2008. -
№ 6
. - С. 26-29 : табл.
Рубрики:
Конкурс учителів--Історія
Всесвітня історія--Методика вивчення--Урок, 6 клас
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВЗ (1)
Вільні: ВЗ (1)
Знайти схожі
>
7.
Машіка, Віктор
.
Історія Стародавнього світу в порівняннях [Текст] : частина друга / Віктор Машіка> // Історія України (Шкільний світ). - 2015. -
№ 7
. - С. 1-32. - Начало №5, 2015 . - вкладка
ББК
74.266.30
Рубрики:
Всесвітня історія--Методика вивчення--Урок, 6 клас
Історія Стародавнього світу
Стародавня Греція
Стародавній Рим
Кл.слова (ненормовані):
ознаки цивілізації
Анотація:
Матеріал стане у пригоді під час вивчення в 6-му класі інтегрованого курсу "Всесвітня історія. Історія України"
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
8.
Мандзюк, Олена
.
Інтегрований урок на тему "Греція у II - на початку I тисячоліття до н. е." : всесвітня історія, світова література, 6 клас / О. Мандзюк, Н. Барабаш> // Історія в сучасній школі. - 2012. -
№ 6
. - С. 11-14
Рубрики:
Всесвітня історія--Методика вивчення--Урок, 6 клас
Зарубіжна література--Конспект уроку, 6 клас
Кл.слова (ненормовані):
Стародавня Греція
--
грецькі цивілізації
--
мікенська цивілізація
--
дорійці
Анотація:
Запропоновано розробку інтегрованого уроку, мета якого: узагальнити, систематизувати та закріпити знання учнів з вивченої теми, перевірити рівень їхніх знань.
Дод.точки доступу:
Барабаш, Наталія
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)