Пошуковий запит: (<.>S=Всесвітня історія -- Методика викладання -- Загальноосвітні навчальні заклади<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Ахунова, Людмила. Лицарський бункер [Текст] : як, з чого і для чого будували замки? / Людмила Ахунова> // Історія України (Шкільний світ). - 2020. - № 1. - С. 44-53 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Середньовіччя Історичні споруди Кам'яна архітектура Замки Кл.слова (ненормовані): фортечні укріплення -- замкові комплекси Європи -- середньовічне суспільство -- оборонні замки Анотація: Про нові типи укріплень в середньовічній Європі - фортецю-місто, укріплений монастир або церкву, фортецю-замок.
Знайти схожі
|
>2.
|
Кульчицький, Станіслав. "Парад суверенітетів" [Текст] : передумови, перебіг і підсумки / Станіслав Кульчицький> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - груд. (№ 23). - Вкладка: Історія України. Всесвітня історія. - С. 1-7 : ілюстр.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади СРСР Політична система--Партійна система--СРСР Політичні вчення--Марксизм--Комунізм Комуністичні партії Кл.слова (ненормовані): революційний марксизм -- радянська система влади -- партія більшовиків -- КПРС Анотація: З'ясовується природа радянської системи влади.
Знайти схожі
|
>3.
|
Орієнтовне календарно-тематичне планування 2019/2020 н. р. [Текст] : всесвітня історія. 11-й клас> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - груд. (№ 23). - Вкладка: Історія України. Всесвітня історія. - С. 8-12 : табл.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Планування--Календарно-тематичне Кл.слова (ненормовані): програми -- планування
Знайти схожі
|
>4.
|
Лисенко, Анастасія Діти Французької революції [Текст] / Анастасія Лисенко> // Історія в рідній школі. - 2020. - № 2. - С. 9-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Історія Франції--Велика французька революція Французька революція (1789-1799 рр.) Кл.слова (ненормовані): буржуазні революції -- історія Франції, 18 ст. -- французькі діти та підлітки
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Скиба, Марина Міжнародний тероризм як глобальна проблема сучасності [Текст] / Марина Скиба, Діана Шкабара> // Історія в рідній школі. - 2020. - № 2. - С. 5-8. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Тероризм Міжнародна безпека--Тероризм Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): політичні насильства -- протидія тероризму -- світова політика Анотація: Досліджено історію виникнення тероризму на сучасному етапі як суспільне явище та розглянуто напрями запобігання тероризму.
Дод.точки доступу: Шкабара, Діана Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Кирилова, Анжеліка. Мандрівники в часі [Текст] : життя в Середні віки / Анжеліка Кирилова> // Історія України (Шкільний світ). - 2020. - № 1. - С. 32-42 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Середньовіччя Педтехнології--Проектна технологія Розробки уроків Кл.слова (ненормовані): навчально-інформаційний проєкт -- історія середніх віків -- система уроків
Знайти схожі
|
>7.
|
Подобєд, Олена. Ніч у музеї [Текст] : історія України. Всесвітня історія. Квест. 6-й клас / Олена Подобєд> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - груд. (№ 23). - С. 22-32 : ілюстр.
Рубрики: Історія України--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Міжпредметні зв'язки--Інтегроване навчання Нестандартні уроки Кл.слова (ненормовані): квести -- трипільська культура
Знайти схожі
|
>8.
|
Бондаренко, Клавдія. Європейське середньовічне місто [Текст] : всесвітня історія. 7-й клас / Клавдія Бондаренко> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - № 17. - Вкладка. - С. 4-9 : рис.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): середньовічні міста -- середньовічна Європа -- комбінований урок -- феодалізм
Знайти схожі
|
>9.
|
Плясуля, Марина. Місто Рим та життя його мешканців [Текст] : всесвітня історія. Історія України. Інтегрований курс. 6-й клас / Марина Плясуля> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - № 9. - 6-14. (Вкладка: Всесвітня історія. - 2019. - № 5) : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Інтегровані уроки Стародавній Рим Кл.слова (ненормовані): Римська імперія -- комбіновані уроки -- Рим, античне місто -- урок уявна екскурсія
Знайти схожі
|
>10.
|
Камбалова, Яніна. Сучасний музей [Текст] : інноваційно-освітні практики / Яніна Камбалова> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - № 9. - 1-5. (Вкладка: Історія України. Всесвітня історія. - 2019. - № 5). - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Музейна педагогіка Естетичне виховання Музейна справа Кл.слова (ненормовані): музейно-педагогічні програми -- музейна сфера Анотація: Педагогічні засади діяльності музею як соціально-культурного центру.
Знайти схожі
|
>11.
|
Лук'яненко, Валентина. Гай Юлій Цезар [Текст] : історичний портрет. 6-й клас / Валентина Лук'яненко> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - № 21. - Вкладка: Історія України. Всесвітня історія. - С. 8-11 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Стародавній Рим Військові діячі--Стародавній Рим Політичні і державні діячі--Стародавній Рим Кл.слова (ненормовані): Цезар Г. Ю. -- історичні портрети -- практичне заняття -- Стародавній Рим
Дод.точки доступу: Цезар, Гай Юлій (давньоримський державний і політичний діяч, полководець, письменник ; 100-44 рр. до н.е.) \про нього\
Знайти схожі
|
>12.
|
Сауляк, Наталія. Розквіт і занепад Єгипетської держави в ІІ тис. до н. е. [Текст] : 6-й клас / Наталія Сауляк> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - № 21. - Вкладка: Історія України. Всесвітня історія. - С. 1-7 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Стародавній Єгипет Ігрові форми навчання Кл.слова (ненормовані): Давній Єгипет -- урок-тренінг -- ігрова діяльність
Знайти схожі
|
>13.
|
Тодосийчук, Вікторія. Первісні спільноти. Археологічні культури [Текст] : всесвітня історія. Історія Укераїни. Інтегрований курс. 6-й клас / Вікторія Тодосийчук> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - № 17. - Вкладка. - С. 10-16
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): трипільська культура -- первісне суспільство
Знайти схожі
|
>14.
|
Коляда, Ігор. США у першій половині ХІХ століття. Громадянська війна 1861-1865 років [Текст] : всесвітня історія, 9 клас / Ігор Коляда> // Історія в рідній школі. - 2020. - № 3. - С. 17-22 : ілюстр.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Розробки уроків Всесвітня історія--Методика вивчення--Урок, 9 клас Історія США Кл.слова (ненормовані): комбіновані уроки -- план-конспект уроку -- громадянські війни
Дод.точки доступу: Карабардін, Андрій Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Троян , Сергій. Національно-визвольні рухи і революції в країнах Азії та Латинської Америки (початок ХХ ст.) [Текст] / Сергій Троян > // Історія в рідній школі. - 2020. - № 6. - С. 2-6. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Національно-визвольні рухи--Азія--Латинська Америка Перша світова війна (1914-1918 рр.)--Історія Всесвітня історія--Колоніальні країни--Азія--Латинська Америка, ХХ ст. Кл.слова (ненормовані): колоніальні держави -- народи колоній -- національно-визвольні революції -- національно-визвольні війни Анотація: Революція 1908 р. в Туреччині. Революція 1911-1913 рр. у Китаї. Мексиканська революція 1910-1917 рр. Національно-визвольний рух в Індії. Гандизм.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Троян, Сергій. Євроінтеграційний вектор зовнішньої політики Франції (1992-2008) [Текст] / Сергій Троян> // Історія в рідній школі. - 2020. - № 4. - С. 23-27. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Європейська інтеграція--Франція Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Новітня всесвітня історія--Історія Франції Зовнішня політика--Франція Франція Кл.слова (ненормовані): Франція -- зовнішня політика -- міжнародні відносини -- Європейський Союз Анотація: Розглянуто роль Франції на міжнародній арені як лідера європейських інтеграціонних процесів.
Дод.точки доступу: Вірста, Ірина Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Попович, Мирослава. Науковий прорив [Текст] : технічні вдосконалення в роки Першої світової війни / Мирослава Попович> // Історія України (Шкільний світ). - 2020. - № 7/8. - С. 62-87 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Всесвітня історія--Методика викладання--Розробка уроків Перша світова війна (1914-1918 рр.)--Історія Кл.слова (ненормовані): новітня всесвітня історія -- розвиток військової техніки -- Перша світова війна -- науково-технічна революція -- план-конспект уроку
Знайти схожі
|
>18.
|
Коваленко, Тетяна. Чужі серед нас [Текст] : як кімерійці в Україні побували [6-й клас] / Тетяна Коваленко> // Історія України (Шкільний світ). - 2020. - № 11/12. - С. 64-73 : рис.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Історія України--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): кочовики -- кімерійці -- скіфські племена -- доскіфські племена -- скіфи -- розробки уроків -- вніб 5 Анотація: Кімерійці та скіфи на території сучасної України.
Знайти схожі
|
>19.
|
Ладиченко, Тетяна. Компетентнісний підхід до вивчення історії на прикладах підручників з всесвітньої історії [Текст] / Тетяна Ладиченко> // Історія в рідній школі. - 2020. - № 6. - С. 19-21. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Підручники--Всесвітня історія--Загальноосвітні навчальні заклади Компетентнісне навчання Кл.слова (ненормовані): засоби навчання -- предметна компетентність з історії -- хронологічна компетентність -- інформаційна компетентність -- логічна компетентність
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Моцак, Світлана. Виникнення середньовічного міста [Текст] / Світлана Моцак> // Історія в рідній школі. - 2020. - № 6. - С. 7-11
Рубрики: Всесвітня історія--Методика викладання--Загальноосвітні навчальні заклади Історія Середньовіччя--Міста Всесвітня історія--Історія середніх віків Середньовіччя Всесвітня історія--Методика вивчення--ВНЗ Кл.слова (ненормовані): методична розробка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|