Пошуковий запит: (<.>S=Вузівська педагогіка<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 17
Показані документи с 1 за 17 |
>1.
| Носков В.И. Психологические барьеры при применении инновационных технологий в условиях вуза /В. И. Носков, А. В. Кальянов, О. В. Мирошниченко // Практична психологія та соціальна робота, 2009. т.№ 11.-С.36-40
|
>2.
| Кутукова Л.Т. Организация самостоятельной работы студента и модульно-рейтинговая система оценки знаний студента/Л. Т. Кутукова, А. Е. Прохорова // Alma mater (вестник высшей школы). -Москва:Российский университет дружбы народов, 2010,N N 1.-С.43- 46.
|
>3.
| Абовский Н.П. Развитие системного мышления при обучении и тестировании /Н. П. Абовский, В. И. Палагушкин // Alma mater (вестник высшей школы). -Москва:Российский университет дружбы народов, 2009,N N 9.-С.32-39
|
>4.
| Попов В.Д. Оптимизация оценки знаний учащихся путем перехода на 10-бальную систему/В. Д. Попов, С. В. Албул // Вестник высшей школы). -Москва:Российский университет дружбы народов, 2010,N N 4.-С.58-60.
|
>5.
| Мукушев Б.А. Проблемы формирования научного мировозрения личностей /Б. А. Мукушев // Вестник высшей школы). -Москва:Российский университет дружбы народов, 2010,N N 5.-С.21-28.
|
>6.
| Єлізаров О. Лекційні демонстрації з фізики як елемент наукової творчості студентів/О. Єлізаров // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.35-43.
|
>7.
| Кліменко В. Наступність як основа підготовки сучасних фахівців технічного профелю /В. Кліменко // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.57-63.
|
>8.
| Ковальова К. Підготовка студента - магістранта до проведення успішної лекції/К. Ковальова // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.51-56.
|
>9.
| Мартиненко С. Когнітивний компонент як складова моделі пдготовки майбутнього вчителя іноземної мови до самоосвітньої діяльності /С. Мартиненко, Н. Чернігівська // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.44-50.
|
>10.
| Сергієнко В. Проблеми виховання студентської молоді /В. Сергієнко, В. Костін // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.75-79.
|
>11.
| Стецюк К. Художньо-естетисний розвиток особистості як детермінанта підвищення професійної компетентності фахівців/К. Стецюк // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.80-84.
|
>12.
| Чорний О. Віртуальні комплекси і тренажери - технологія якісної підготовки фахівців у галузі електромеханіки, автоматизації та управління /О. Чорний, Д. Родькін // Вища школа. -Київ:Знання, 2010,N N 7/8.-С.23-34.
|
>13.
| Кутейников А.Н. Управление адаптацией студентов к учебному процессу посредством формирования ценностных ориентаций/А. Н. Кутейников, Е. И. Огарева // Личность. Культура. Общество, 2010,N N 4.-С.373-379.
|
>14.
| Телемтаев М.М. Концепция формирования продуктивной целесности мышления и практики обучаемого/М. М. Телемтаев, Н. Н. Нурахов // Alma mater. -Москва:Российский университет дружбы народов, 2010,N N 11.-С.51-55.
|
>15.
| Кампо В. Яким бути сучасному підручнику з конституційного права/В. Кампо // Голос України. -Київ:Київська правда, 2011,N N 37.-С.4.
|
>16.
| Федоров А.В. Современное медиаобразование в Германии и России (2000-2010): сравнительный анализ/А. В. Федоров // Alma mater. -Москва:Российский университет дружбы народов, 2011,N N 2.-С.73-76.
|
>17.
| Галата Юридична освіта: час жорстких вимог/Світлана Галата // Освіта України, 2019. т.№ 24.-С.5
|
|