Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Громадська свідомість -- Рекламні засоби<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Соломянюк Н.М., Опульська Л.В.
Назва
: Феномен маніпулятивного впливу реклами : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 53-58: табл. (Шифр Ф241809/2018/6)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики:
Реклама-- Економіка-- Психологічний вплив
Громадська свідомість-- Рекламні засоби
Маніпуляція-- Психологія маніпуляції
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): реклама--психологічний вплив--маніпуляція--маніпулятивний вплив
Зміст
: Методи впливу реклами
Анотація:
Предметом дослідження даної статті є особливості реалізації і застосування маніпулятивних методів і прийомів в рекламному бізнесі.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)