Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Громадська свідомість -- Рекламні засоби<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Соломянюк Н.М., Опульська Л.В.
Назва : Феномен маніпулятивного впливу реклами : економічні проблеми розвитку галузей та видів економічної діяльності
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2018. - № 6. - С. 53-58: табл. (Шифр Ф241809/2018/6)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Реклама-- Економіка-- Психологічний вплив
Громадська свідомість-- Рекламні засоби
Маніпуляція-- Психологія маніпуляції
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): реклама--психологічний вплив--маніпуляція--маніпулятивний вплив
Зміст : Методи впливу реклами
Анотація: Предметом дослідження даної статті є особливості реалізації і застосування маніпулятивних методів і прийомів в рекламному бізнесі.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)