Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Державні борги -- Управління<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Крайчак, Є. В.
Концептуальні засади управління державним зовнішнім боргом [Текст] / Є. В. Крайчак> // Економіка та держава. - 2018. -
№ 3
. - С. 45-49 : табл. - Бібліогр. с. 49 (8 назв)
Рубрики:
Державні борги--Управління
Анотація:
У статті запропоновано концептуальні засади управління державним зовнішнім боргом у контексті підвищення ефективності боргової політики держави та створення передумов для зниження боргового навантаження на економіку України. Визначено, що концепція управління державним зовнішнім боргом має бути спрямована на виконання таких завдань: створення можливості залучення необхідного обсягу коштів для виконання державою свої функцій; забезпечення фінансування державних потреб за умови мінімізації боргових ризиків та досягнення мінімально можливого рівня витрат; проведення оптимізації структури державного зовнішнього боргу за власником боргу, валютою, видами ставок та термінами запозичення; покращення кредитного рейтингу держави. Для реалізації цих завдань необхідно забезпечити виконання таких заходів: удосконалити бюджетно-податкову політику держави; покращити пропозицію державних цінних паперів; виявляти боргові ризики і здійснювати управління ними; підвищити кредитний рейтинг держави; покращити імідж держави як емітента. Розроблено основні критерії, яким має відповідати сучасна національна система управління державним зовнішнім боргом України. Визначено принципи управління державним зовнішнім боргом, що мають бути взяті за основу при формуванні оптимальної системи управління державними зовнішніми запозиченнями України.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Фурдичко, Л. Є.
Причини зростання державного боргу, його управління і обслуговування, оптимізація боргової політики України [Текст] / Л. Є. Фурдичко, О. М. Піхоцька> // Економіка та держава. - 2018. -
№ 11
. - С. 45-49 : табл. - Бібліогр. с. 49 (11 назв)
Рубрики:
Державні борги--Управління
Анотація:
Статтю присвячено формуванню та зростанню державному боргу і стану боргової політики України. Держава для фінансування та покриття витрат на управління та обслуговування державного боргу повинна знайти додаткові джерела фінансових ресурсів, які б забезпечили скорочення боргового тягаря та сприяли б розвитку національної економіки. Для України державний борг є великою гострою фінансово-економічною проблемою. Адже він перешкоджає економічному росту країни, погіршує її фінансове становище та гальмує розвиток України в майбутньому.В умовах затяжної кризи в Україні, відбулось зростання та накопичення державного боргу, що негативно вплинуло на боргову і фінансово-економічну політику в цілому. Така ситуація вимагає формування середньо- і довгострокої стратегії боргової політики, в основі якої має бути підвищення боргової стійкості та фінансової безпеки держави. Для цього необхідно мінімізувати ризики з коливання валютного курсу в Україні, девальвації гривні; оптимізувати структуру державного боргу; змінити систему управління і його обслуговування; знаходити нові джерела залучення коштів в економіку країни. Боргова політика має здійснюватись у тісному взаємозв'язку із фіскальною і грошово-кредитною політикою, які в такій взаємодії залежать одна від одної і впливають на розвиток України. У міжнародній практиці використовують різні показники оцінки стану державного боргу. За вимогами Маастрихтського договору, державний борг не повинен перевищувати 60% валового внутрішнього продукту, а Світовий банк критичним рівнем державного зовнішнього боргу вважає 50% від валового внутрішнього продукту.
Дод.точки доступу:
Піхоцька, О.М.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)