Пошуковий запит: (<.>S=Дефектологія<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Показані документи с 1 за 9 |
>1.
| Ілляшенко Т. Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загальноосвітньому навчальному закладі/Т. Ілляшенко // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 10.-С.14-18
|
>2.
| Киселева В. Ваш ребенок не говорит? Домашние занятия с детьми пятого года жизни /В. Киселева, О. Громова // Дошкольное воспитание, 2009. т.№ 3.-С.110-116
|
>3.
| Панюшкіна Олена Молодші школярі з порушенням психологічного розвитку. Формування навчальної мотивації/Олена Панюшкіна // Психолог (Шкільний світ), 2012. т.№ 19.-С.18-22
|
>4.
| Супрун Г. Маленькі неслухи: як не прогледіти і не помилитися /Ганна Супрун // Дошкільне виховання, 2015. т.№ 6.-С.16-17
|
>5.
| Кулик Побачити пальцями і серцем/Наталія Кулик // Освіта України, 2019. т.№ 16/17.-С.14-15
|
>6.
| Бойко О. П. Життя диких тварин узимку/О. П. Бойко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 5 (трав.).-С.19-20
|
>7.
| Бойко О. П. Подорож стежинкою Колобка/О. П. Бойко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 7 (лип.).-С.17-18
|
>8.
| Маркова Л. Г. Сприймання та розрізнення на слух тексту "Дерева-обереги". Конспект групового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови учнів 7-го класу/Л. Г. Маркова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 8.-С.11-12
|
>9.
| Кацика І. Є. Формування соціально-побутової компетентності дітей з ООП/І. Є. Кацика // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 11.-С.25-31
|
|