Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Дослідницька діяльність -- Управлінці<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
:
Автор(и)
: Солодко, Світлана
Назва
: Експертне оцінювання освітнього процесу в гімназії. Дослідницька діяльність управлінця
Місце публікування
: Завуч (Шкільний світ). - 2018. - № 22. - С. 4-41 (Шифр К951307/2018/22)
Примітки
: Бібліогр.: с. 30-32 (86 дж.)
Предметні рубрики:
Гімназії-- Освітній процес-- Експертне оцінювання
Дослідницька діяльність-- Управлінці
Педагоги-- Педагогічна майстерність-- Оцінювання
Зміст
: Модель системи внутрішньо шкільного експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів основної школи (за Л. Петренко) ; Види діяльності експерта (за О. Касьяновою) ; Риси ідеального експерта (за В. Черепановим) ; Модель компетентностей фахівця (експерта) з питань розвитку системи освіти ; Методи індивідуальної експертизи ; Методи колективного експертного оцінювання ; Рівні внутрішнього оцінювання у закладах освіти залежно від компетентності експертів ; Кваліметрична модель науково-методичної роботи (НМР) у гімназії ; Кваліметрична модель професійної діяльності вчителя гімназії (за Г. Єльниковою) ; Положення про щорічне оцінювання й встановлення рейтингу діяльності педагогічних працівників Київської інженерної гімназії ; Модель індивідуальної професійної діяльності експерта в галузі освіти ; Кодекс професійної етики експерта
Анотація:
Представлена технологія експертного оцінювання за допомогою кваліметричного підходу може бути використана не лише в гімназіях, а й у закладах освіти будь-якого типу. Запропоновані моделі дозволяють звести до певного мінімуму суб'єктивність оцінки освітнього простору, оскільки використання кількісних методів сприяє точному кількісному опису явищ, процесів об'єктивної дійсності.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)