Пошуковий запит: (<.>S=Дошкільна педагогіка -- Методична робота<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 22
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Романюк Ірина Консультації в роботі вихователя-методиста: види та особливості проведення/Ірина Романюк, Лілія Ткачук // Дошкільне виховання, 2018,N № 3.-С.22-27
|
>2.
| Орлова Ольга На шляху змін : досвід роботи педагогів Житомирщини/Ольга Орлова // Дошкільне виховання, 2018,N № 3.-С.6-7
|
>3.
| Скоробогатько Марина Світ в об'єктиві: прийоми фототерапії в роботі з дітьми : тренінг для педагогів/Марина Скоробогатько, Ірина Кудлатова // Дошкільне виховання, 2018,N № 5.-С.12-15
|
>4.
| Терещенко Ірина Щоб літо пройшло з користю: Організація роботи закладу дошкільної освіти в літній період/Ірина Терещенко // Дошкільне виховання, 2018,N № 6.-С.2-6
|
>5.
| Обшарська Раїса Є проблема? Знайдемо вихід разом! Гра-тренінг для педагогів/Раїса Обшарська // Дошкільне виховання, 2018,N № 11.-С.32-34
|
>6.
| Іванюк Олена Організація єдиного інклюзивнго освітнього простору : досвід Святошинського району міста Києва/Олена Іванюк, Валентина Бобир // Дошкільне виховання, 2018,N № 10.-С.10-15
|
>7.
| Косаченко Світлана Труднощі звикання малюків до режимних моментів : тренінг для вихователів та батьків дітей раннього віку/Світлана Косаченко // Дошкільне виховання, 2019,N № 3.-С.10-13
|
>8.
| Чумаченко Наталя Як підтримати педагога-початківця : психолого-методичний супровід діяльності/Наталя Чумаченко // Дошкільне виховання, 2019,N № 4.-С.11-13
|
>9.
| Романюк Ірина Індивідуальна траєкторія розвитку професійної компетентності педагога/Ірина Романюк // Дошкільне виховання, 2019,N № 4.-С.6-10
|
>10.
| Григоренко Галина Створення предметно-ігрового середовища : форми роботи з педагогами/Галина Григоренко, Ніна Погрібняк // Дошкільне виховання, 2019,N № 2.-С.11-13
|
>11.
| Безсонова Емоційні ситуації в роботі педагога/Ольга Безсонова // Палітра педагога, 2019. т.№ 5.-С.12-13
|
>12.
| Оберемко Ірина Флораріум: пейзаж у мініатюрі : майстер-клас для педагогів/Ірина Оберемко // Дошкільне виховання, 2020,N № 2.-С.18-19
|
>13.
| Єрмішкіна Тетяна Літературне кафе : творча гра для педагогів/Тетяна Єрмішкіна // Дошкільне виховання, 2020,N № 4.-С.15-17
|
>14.
| Буракова Юлія Рух - це здоров'я : семінар-квест для педагогів/Юлія Буракова // Дошкільне виховання, 2019,N № 7.-С.12-14
|
>15.
| Бабичева Тетяна Елементи Орф-педагогіки у щоденній роботі з дітьми : майстер-клас для музичних керівників/Тетяна Бабичева // Дошкільне виховання, 2020,N № 8.-С.30-32
|
>16.
| Савченко Катерина Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі у вересні для дітей старшої групи/Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко // Дошкільне виховання, 2020,N № 8.-С.19-23
|
>17.
| Савченко Катерина Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі у жовтні для дітей старшої групи/Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко // Дошкільне виховання, 2020,N № 9.-С.25-29
|
>18.
| Савченко Катерина Теплі ранки у дружньому колі : ранкові зустрічі в листопаді для дітей старшої групи/Катерина Савченко, Людмила Пушкаренко // Дошкільне виховання, 2020,N № 10.-С.21-25
|
>19.
| Косенчук Ольга Досліджуємо якість освітнього процесу : використання міжнародної методики ECERS-3 у закладах дошкільної освіти/Ольга Косенчук, Ірина Новик // Дошкільне виховання, 2020,N № 10.-С.10-13
|
>20.
| Слободянюк Олена Мультисенсорне середовище: дивлюся – досліджую – дію : майстер-клас для педагогів/Олена Слободянюк, Алла Очеретна // Дошкільне виховання, 2020,N № 11.-С.33-35
|
|
|