Пошуковий запит: (<.>S=Діти з особливими освітніми потребами -- Інклюзивне навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Пацай Т. В. Порядок роботи щодо організації та проведення інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі/Т. В. Пацай // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2018,N N 1 (січень).-С.4-5
|
>2.
| Габінет І.В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв/І. В. Габінет // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2018. т.№ 6.-С.11-13
|
>3.
| Гайтина Л. Г. Звуки и буквы/Л. Г. Гайтина // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2018. т.№ 6.-С.17-19
|
>4.
| Шевченко О.В. Транспорт, види транспорту, безпека руху/урок додаткової корекції знань і вмінь для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2018. т.№ 6.-С.20-22
|
>5.
| Шевченко О.В. Плоскі геометричні фігури. Створення з кольорового паперу аплікації геометричної форми/О. В. Шевченко, О. І. Ємельянова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2018. т.№ 7.-С.19-21
|
>6.
| Гайтина Л. Г. Суффикс/Л. Г. Гайтина // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2018. т.№ 7.-С.22-24
|
>7.
| Рібцун Ю.В. Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами/Ю. В. Рібцун // Педагогічна майстерня, 2018. т.№ 9.-С.2
|
>8.
| Атаманенко В.М. Подорож до Південної Америки/В. М. Атаманенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2018. т.№ 8.-С.18-20
|
>9.
| Інклюзивне навчання // Історія України (Шкільний світ), 2019. т.№ 6.-С.20-23
|
>10.
| Попова О. Л. Крокуємо разом/О. Л. Попова // Педагогічна майстерня, 2019. т.№ 6.-С.20-25
|
>11.
| Галата Дисграфія: шлях крізь джунглі літер/Світлана Галата // Освіта України, 2019. т.№ 24.-С.12
|
>12.
| Чепурний Діти з особливими освітніми потребами: як забезпечити дистанційну освіту та уникнути проблем/Сергій Чепурний, Ганна Чернухіна // Директор школи (Шкільний світ), 2019. т.№ 6 (черв.).-С.101-105
|
>13.
| Трембіцька Створення індивідуальної програми розвитку дитини: реалізація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами/Любов Трембіцька // Завуч (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.24-39
|
>14.
| Ониськів М. С. Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами/М. С. Ониськів, О. С. Білінська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2019,N N 2
|
>15.
| Керолайн Д. Ковен Дислексія - це дар?/Д. Ковен Керолайн // Педагогічна майстерня, 2020. т.№ 2.-С.24-27
|
>16.
| Цвіткова Як організувати інклюзивне навчання в сиситемі позашкільної освіти?/Наталія Цвіткова // Освiта, 2020. т.5-12 лют. (№ 5/6).-С.6
|
>17.
| Мельніченко О. О. Визначення мети та основних завдань уроку в інклюзивних класах/О. О. Мельніченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.2-4
|
>18.
| Лянченко Н. Л. Повітря та його властивості/Н. Л. Лянченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.5-7
|
>19.
| Гінчук Д. С. Мій клас - моя сім'я/Д. С. Гінчук // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.11-12
|
>20.
| Перфільєва Т. О. Практико-орієнтовні вправи для роботи над голосом/Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.13-15
|
|
|