Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Діти з особливими освітніми потребами -- Інклюзивне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-44 
1.

Пацай Т. В. Порядок роботи щодо організації та проведення інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі/Т. В. Пацай // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2018,N N 1 (січень).-С.4-5
2.

Габінет І.В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв/І. В. Габінет // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2018. т.№ 6.-С.11-13
3.

Гайтина Л. Г. Звуки и буквы/Л. Г. Гайтина // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2018. т.№ 6.-С.17-19
4.

Шевченко О.В. Транспорт, види транспорту, безпека руху/урок додаткової корекції знань і вмінь для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2018. т.№ 6.-С.20-22
5.

Шевченко О.В. Плоскі геометричні фігури. Створення з кольорового паперу аплікації геометричної форми/О. В. Шевченко, О. І. Ємельянова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2018. т.№ 7.-С.19-21
6.

Гайтина Л. Г. Суффикс/Л. Г. Гайтина // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2018. т.№ 7.-С.22-24
7.

Рібцун Ю.В. Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами/Ю. В. Рібцун // Педагогічна майстерня, 2018. т.№ 9.-С.2
8.

Атаманенко В.М. Подорож до Південної Америки/В. М. Атаманенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2018. т.№ 8.-С.18-20
9.

Інклюзивне навчання // Історія України (Шкільний світ), 2019. т.№ 6.-С.20-23
10.

Попова О. Л. Крокуємо разом/О. Л. Попова // Педагогічна майстерня, 2019. т.№ 6.-С.20-25
11.

Галата Дисграфія: шлях крізь джунглі літер/Світлана Галата // Освіта України, 2019. т.№ 24.-С.12
12.

Чепурний Діти з особливими освітніми потребами: як забезпечити дистанційну освіту та уникнути проблем/Сергій Чепурний, Ганна Чернухіна // Директор школи (Шкільний світ), 2019. т.№ 6 (черв.).-С.101-105
13.

Трембіцька Створення індивідуальної програми розвитку дитини: реалізація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами/Любов Трембіцька // Завуч (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.24-39
14.

Ониськів М. С. Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами/М. С. Ониськів, О. С. Білінська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2019,N N 2
15.

Керолайн Д. Ковен Дислексія - це дар?/Д. Ковен Керолайн // Педагогічна майстерня, 2020. т.№ 2.-С.24-27
16.

Цвіткова Як організувати інклюзивне навчання в сиситемі позашкільної освіти?/Наталія Цвіткова // Освiта, 2020. т.5-12 лют. (№ 5/6).-С.6
17.

Мельніченко О. О. Визначення мети та основних завдань уроку в інклюзивних класах/О. О. Мельніченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.2-4
18.

Лянченко Н. Л. Повітря та його властивості/Н. Л. Лянченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.5-7
19.

Гінчук Д. С. Мій клас - моя сім'я/Д. С. Гінчук // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.11-12
20.

Перфільєва Т. О. Практико-орієнтовні вправи для роботи над голосом/Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.13-15
 1-20    21-40   41-44 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)