Пошуковий запит: (<.>S=Діти з особливими освітніми потребами -- Інклюзивне навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 44
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
|
Інклюзивне навчання [Текст] : базові цінності та переваги> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - № 6. - С. 20-23
Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Освітня політика Кл.слова (ненормовані): ЮНЕСКО -- освітні потреби Анотація: Про місце інклюзивної освіти у міжнародному законодавстві.
Знайти схожі
|
>2.
|
Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році [Текст]> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 10. - С. 3-15
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Навчальні плани і програми--Загальноосвітні навчальні заклади
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3.
|
Неповинних, А. Африка [Текст] : урок географії для учнів 7-го класу з вадами слуху / А. Неповинних> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 17-19
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з порушенням слуху Кл.слова (ненормовані): спеціальні заклади освіти -- методика викладання географії -- корекція звуковимови -- ігрові форми навчання
Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4.
|
Виноградова, С. В. Бережи час, бо він минає, а не вертає! [Текст] : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору / С. В. Виноградова> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 21-23 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): розвиток зорового, слухового, дотикового сприйняття -- дошкільники -- часові поняття -- гімнастика для очей
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5.
|
Єна, Я. М. Василь Королів-Старий Казка "Хуха-Моховинка" [Текст] : урок української літератури для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю / Я. М. Єна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 26-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література Кл.слова (ненормовані): літературні казки -- Королів-Старий Василь -- Хуха-Моховинка, казка -- розвиток логічного мислення -- діти з вадами розвитку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6.
|
Мельніченко, О. О. Визначення мети та основних завдань уроку в інклюзивних класах [Текст] / О. О. Мельніченко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 2-4 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Спеціальна педагогіка Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Діти з обмеженими можливостями--Навчання Кл.слова (ненормовані): спеціальні заклади освіти -- навчально-корекційна мета уроку -- корекційно-розвивальна мета уроку -- корекційно-виховна мета уроку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7.
|
Ониськів, М. С. Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / М. С. Ониськів, О. С. Білінська> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. - N 2
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інтерактивні технології--Інклюзивне навчання Анотація: Суть інтерактивного навчання полягає у постійній, активній взаємодії всіх учасників освітнього процесу, що проявляється у спілкуванні, обміні інформацією, спільному розв’язанні проблем, моделюванні ситуацій, оцінюванні дій колег і власної поведінки.
Дод.точки доступу: Білінська, О. С. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8.
|
Чепурний, Сергій. Діти з особливими освітніми потребами: як забезпечити дистанційну освіту та уникнути проблем [Текст] / Сергій Чепурний, Ганна Чернухіна> // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - № 6 (черв.). - С. 101-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Дистанційне навчання Кл.слова (ненормовані): діти з інвалідністю -- спеціалізовані засоби навчання -- мобільність навчання -- інтернет-освіта -- діти з обмеженими фізичними можливостями -- корекційно-реабілітаційна робота
Дод.точки доступу: Чернухіна, Ганна Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9.
|
Галата, Світлана. Дисграфія: шлях крізь джунглі літер [Текст] / Світлана Галата> // Освіта України. - 2019. - № 24. - С. 12 : ілюстр.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади Логопедія Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Мовленнєві розлади--Дисграфія Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): спеціальна педагогіка -- дисграфія -- спеціальні методики навчання
Знайти схожі
|
>10.
|
Керолайн, Д. Ковен Дислексія - це дар? [Текст] / Д. Ковен Керолайн> // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 2. - С. 24-27 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Початкова освіта--Читання Мовленнєві розлади--Дислексія Кл.слова (ненормовані): діти з вадами розвитку -- навички читання та письма -- дислексія -- розлади навчання Анотація: Про деякі переваги дислексії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11.
|
Клубенко, Д. Є. Дружба [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років, із дитячим церебральним паралічем / Д. Є. Клубенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 22-23
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з ушкодженням опорно-рухового апарату Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): дитячі церебральні паралічі -- корекційно-розвивальні вправи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12.
|
Кормілець, Н. І. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на додавання та віднімання числа 2 [Текст] : урок математики для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / Н. І. Кормілець> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 14-17 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з затримкою психічного розвитку Діти з розладами аутичного спектру--Уроки--Математика Кл.слова (ненормовані): формування математичних компетенцій -- розвиток логічного мислення -- уроки математики
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13.
|
Гайтина, Л. Г. Звуки и буквы [Текст] : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 6. - С. 17-19 : іл.
Рубрики: Дефектологія--Діти з розумовими вадами--6-й клас--Викладання російської мови Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): бесіда -- робота з текстом -- лексико-фонетична гра -- розповідь вчителя -- виконання вправи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14.
|
Габінет, І. В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв [Текст] : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 6. - С. 11-13 : іл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Початкова освіта--Діти з вадами розвитку--Навчання--Досвід вчителя--Хмельницька область (Україна) Кл.слова (ненормовані): вправи для розвитку дихання -- вправи для фонетичного сприймання -- повторення вивчених букв -- вивчення нового матеріалу -- фізкультхвилинка для очей -- закріплення знань, умінь та навичок
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15.
|
Рібцун, Ю. В. Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Ю. В. Рібцун> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 9. - С. 2 : іл. - Бібліогр.: с. 4. - Зміст: Зорова гімнастика ; Дидактична вправа "Буквені схованки" ; Вправа "Пильні очі" ; Проби Хеда ; Вправа-розвага "Читати цікаво - хоч ліворуч, хоч праворуч" ; Розвиток мисленнєвої операції обмеження ; Дидактична вправа "Читайлик" ; Дидактична вправа "Відгадайко"
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Анотація: У сучасному суспільстві інклюзія є однією з пріоритетних форм забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами. Школа потребує створення доступного предметно-розвивального середовища та активної взаємодії учасників освітнього процесу у діадах (дитина-дитина, дитина-діти, дитина-педагог), тріаді (дитина-педагог-батьки). Наведено зразки універсальних завдань, що можна використовувати у роботі з молодшими школярами з ООП різних категорій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16.
|
Дерев'янко, О. О. Компетентнісне навчання - шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] / О. О. Дерев'янко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 10-15 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Корекційна педагогіка Діти з обмеженими можливостями--Навчання Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням зору -- компетентнісний підхід у навчанні -- спеціальна педагогіка -- інтерактивні методи навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17.
|
Моісєєва, Т. М. Конспект самопідготовки з української мови та літературного читання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю [Текст] / Т. М. Моісєєва> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 8-10 : табл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): навички самостійного здобування знань -- презентація -- дидактичні ігри -- діти з легкою розумовою відсталістю
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18.
|
Попова, О. Л. Крокуємо разом [Текст] : просвіта педагогічних працівників / О. Л. Попова> // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 6. - С. 20-25 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з вадами розвитку Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Практична психологія--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): педагогічні працівники -- психологічні тренінги -- діти з порушенням психофізичного розвитку Анотація: Тренінг "Особливості роботи педагогів із дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному просторі".
Дод.точки доступу: Швидка, І. І.; Нев'якіна, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19.
|
Гінчук, Д. С. Мій клас - моя сім'я [Текст] : виховна година для учнів 5-го класу зі зниженим зором / Д. С. Гінчук> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 11-12 : фот.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): діти звадами розвитку -- комунікативні навички -- навички орієнтування у просторі
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20.
|
Дудко, С. А. Магазин [Текст] : конспект групового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 7-го класу / С. А. Дудко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 17-19 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Корекційна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): формування комунікативних компетентностей -- мовленнєва підготовка -- логопедія -- види магазинів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|