Пошуковий запит: (<.>S=Діти з особливими освітніми потребами -- Інклюзивне навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шматко, Т. В. Осінь іде, красу та урожай несе [Текст] / Т. В. Шматко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 11-14 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з розумовим вадами--Позакласні заходи Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Спеціальна педагогіка Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): артикуляційна гімнастика -- знання дітей про пори року -- корекційно-розвивальні заняття Анотація: Заняття з ознайомлення з навколишнім світом для дітей початкової ланки з помірною відсталістю та дітей із тяжкими порушеннями мовлення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шевченко, О. В. Транспорт, види транспорту, безпека руху [Текст] / урок додаткової корекції знань і вмінь для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 6. - С. 20-22 : іл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з розумовим вадами--Навчання--Корекційно-розвивальна робота Кл.слова (ненормовані): психологічне налаштування -- загадки про транспорт -- правила користування міським транспортом -- правила користування світофором -- інтерактивна гра -- дидактична гра -- інтерактивна вправа
Дод.точки доступу: Казачанська, І.М. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Шевченко, О. В. Плоскі геометричні фігури. Створення з кольорового паперу аплікації геометричної форми [Текст] : інтегрований урок з математики та трудового тнавчання для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко, О. І. Ємельянова> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 7. - С. 19-21 : іл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Викладання математики--Викладання трудового навчання--Інтегровані уроки--Досвід роботи--Харків, місто (Україна) Кл.слова (ненормовані): аплікація -- трафарети
Дод.точки доступу: Ємельянова, О.І. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Чепурний, Сергій. Діти з особливими освітніми потребами: як забезпечити дистанційну освіту та уникнути проблем [Текст] / Сергій Чепурний, Ганна Чернухіна> // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - № 6 (черв.). - С. 101-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Дистанційне навчання Кл.слова (ненормовані): діти з інвалідністю -- спеціалізовані засоби навчання -- мобільність навчання -- інтернет-освіта -- діти з обмеженими фізичними можливостями -- корекційно-реабілітаційна робота
Дод.точки доступу: Чернухіна, Ганна Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Цвіткова, Наталія. Як організувати інклюзивне навчання в сиситемі позашкільної освіти? [Текст] : [рекомендації] / Наталія Цвіткова> // Освiта. - 2020. - 5-12 лют. (№ 5/6). - С. 6
Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Позашкільна освіта--Україна Позашкільні заклади Діти з обмеженими можливостями--Навчання Кл.слова (ненормовані): гурткова робота -- спеціальна освіта -- інклюзивне середовище -- учні з особливими потребами Анотація: Інклюзивне навчання в гуртках. Масові заходи за участю дітей з особливими потребами. Робота з батьками особливих дітей.
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Трембіцька, Любов. Створення індивідуальної програми розвитку дитини: реалізація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Любов Трембіцька> // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 24-39
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): індивідуальний навчальний план -- корекційно-розвивальні послуги -- психолого-педагогічний супровід
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Репка, І. С. Ми дружні, бо ми команда [Текст] : виховне заняття для учнів 5-6-х класів з порушенням слуху / І. С. Репка> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 10. - С. 25
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з порушенням слуху--Корекційні заняття Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): виховні заняття
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рібцун, Ю. В. Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Ю. В. Рібцун> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 9. - С. 2 : іл. - Бібліогр.: с. 4. - Зміст: Зорова гімнастика ; Дидактична вправа "Буквені схованки" ; Вправа "Пильні очі" ; Проби Хеда ; Вправа-розвага "Читати цікаво - хоч ліворуч, хоч праворуч" ; Розвиток мисленнєвої операції обмеження ; Дидактична вправа "Читайлик" ; Дидактична вправа "Відгадайко"
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Анотація: У сучасному суспільстві інклюзія є однією з пріоритетних форм забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами. Школа потребує створення доступного предметно-розвивального середовища та активної взаємодії учасників освітнього процесу у діадах (дитина-дитина, дитина-діти, дитина-педагог), тріаді (дитина-педагог-батьки). Наведено зразки універсальних завдань, що можна використовувати у роботі з молодшими школярами з ООП різних категорій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Прохоренко, Леся. Освіта особливих дітей: пріоритети розвитку [Текст] / Леся Прохоренко> // Педагогiчна газета. - 2020. - лип. - серп. (№ 4). - С. 6
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з обмеженими можливостями--Навчання Спеціальна педагогіка Спеціальні школи Кл.слова (ненормовані): спеціальна освіта -- особистісна орієнтація освіти -- інклюзивне навчання -- компетентнісний підхід у навчанні
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Попова, О. Л. Крокуємо разом [Текст] : просвіта педагогічних працівників / О. Л. Попова> // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 6. - С. 20-25 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з вадами розвитку Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Практична психологія--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): педагогічні працівники -- психологічні тренінги -- діти з порушенням психофізичного розвитку Анотація: Тренінг "Особливості роботи педагогів із дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному просторі".
Дод.точки доступу: Швидка, І. І.; Нев'якіна, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Перфільєва, Т. О. Робота над ритмом, темпои та інтонацією [Текст] : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 26-28 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Кл.слова (ненормовані): ритм у мовленні -- темп мовлення -- інтонація як засіб виразності мовлення -- робота з батьками
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Перфільєва, Т. О. Практико-орієнтовні вправи для роботи над голосом [Текст] / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 13-15 : граф.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Кл.слова (ненормовані): корекційно-розвивальні вправи -- сила голосу -- висота голосу Анотація: Методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пацай, Т. В. Сходинки інклюзії крокуємо разом [Текст] : методичні рекомендації для педагогів та батьків / Т. В. Пацай> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 5-7
Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Методичні рекомендації Дидактична скарбничка Кл.слова (ненормовані): заклади загальної середньої освіти -- організація навчання -- навчання дітей з обмеженими можливостями -- співпраця педагогів з батьками -- робота з батьками
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пацай, Т. В. Порядок роботи щодо організації та проведення інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Т. В. Пацай> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 1 (січень). - С. 4-5
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): Інклюзивна освіта Анотація: Незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, кожна людина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освітирешти людей. Саме тому наразі в Україні одним із пріоритетних напрямків реформування освіти є запровадження інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу.
Дод.точки доступу: вінницький автор, про Вінниччину Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ониськів, М. С. Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / М. С. Ониськів, О. С. Білінська> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. - N 2
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інтерактивні технології--Інклюзивне навчання Анотація: Суть інтерактивного навчання полягає у постійній, активній взаємодії всіх учасників освітнього процесу, що проявляється у спілкуванні, обміні інформацією, спільному розв’язанні проблем, моделюванні ситуацій, оцінюванні дій колег і власної поведінки.
Дод.точки доступу: Білінська, О. С. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Озимківська, Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками [Текст] / Р. Ф. Озимківська> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 25-29 : фот.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Логопедія--Діти з порушенням мовлення Мовленнєві розлади--Ринолалія Кл.слова (ненормовані): ринолалія -- корекційно-розвивальні вправи -- розвиток фонематичного слуху -- розвиток фразового мовлення
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Одарченко, Л. М. Чарівна країна дитинства [Текст] : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору / Л. М. Одарченко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 8-10 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття Мовленнєва підготовка Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): розвиток зв'язного мовлення -- діти з вадами розвитку -- корекційні ігри та вправи -- розвиток фонематичного слуху
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Неповинних, Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху [Текст] / Г. С. Неповинних> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 18
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з порушенням слуху--Організація освітнього процесу Кл.слова (ненормовані): корекційна педагогіка -- діти з обеженими можливостями -- вади слуху -- глухота
Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Неповинних, А. Африка [Текст] : урок географії для учнів 7-го класу з вадами слуху / А. Неповинних> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 17-19
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з порушенням слуху Кл.слова (ненормовані): спеціальні заклади освіти -- методика викладання географії -- корекція звуковимови -- ігрові форми навчання
Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Моісєєва, Т. М. Конспект самопідготовки з української мови та літературного читання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю [Текст] / Т. М. Моісєєва> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 8-10 : табл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): навички самостійного здобування знань -- презентація -- дидактичні ігри -- діти з легкою розумовою відсталістю
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>21. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Мельніченко, О. О. Визначення мети та основних завдань уроку в інклюзивних класах [Текст] / О. О. Мельніченко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 2-4 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Спеціальна педагогіка Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Діти з обмеженими можливостями--Навчання Кл.слова (ненормовані): спеціальні заклади освіти -- навчально-корекційна мета уроку -- корекційно-розвивальна мета уроку -- корекційно-виховна мета уроку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>22. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Лянченко, Н. Л. Повітря та його властивості [Текст] / Н. Л. Лянченко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 5-7 : фот.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з розумовим вадами--Навчання Кл.слова (ненормовані): повітря як природне середовище -- корекційно-розвивальні заняття -- діти з вадами інтелекту Анотація: Заняття з ознайомлення з навколишнім середовищем (для вихованців дитячого будинку-інтернату, молодшої групи з вадами інтелекту).
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>23. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Косаренко, О. В. Фантастичні пригоди малюків [Текст] : групові розвивальні заняття для дітей середнього дошкільного віку із синдромом Дауна / О. В. Косаренко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 10. - С. 16-22 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з розумовими вадами--Навчання--Виховання--Інклюзивна освіта Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): розвиток навичок спілкування та співпраці -- розвивальні вправи -- психогімнастика
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>24. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кормілець, Н. І. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на додавання та віднімання числа 2 [Текст] : урок математики для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / Н. І. Кормілець> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 14-17 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з затримкою психічного розвитку Діти з розладами аутичного спектру--Уроки--Математика Кл.слова (ненормовані): формування математичних компетенцій -- розвиток логічного мислення -- уроки математики
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>25. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Книшук, Тетяна. Чарівний мольберт [Текст] : використання скляного мольберта в корекційній роботі з дітьми старшої групи з ООП / Тетяна Книшук> // Дошкільне виховання. - 2024. - № 6. - С. 33-34 : цв. ил.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Спеціальна освіта Дошкільне виховання--Діти з особливими потребами--Корекційна робота Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): розвиток мислення -- спеціальна педагогіка -- корекційно-розвивальна робота -- розвиток пізнавальної активності -- дефектологія -- дошкільні навчальні заклади
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>26. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Клубенко, Д. Є. Світ чарівної казки [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю / Д. Є. Клубенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з розумовим вадами--Навчання Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): казкотерапія -- казки -- розвиток дрібної моторики -- розвиток фонематичного сприймання -- діти з вадами розвитку
Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>27. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Клубенко, Д. Є. Подорож Країною здоров'я [Текст] : виховне заняття для дітей 8-го року життя, з частковою слуховою недостатністю / Д. Є. Клубенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 20-21 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з порушенням слуху Здоровий спосіб життя--Виховання Валеологічне виховання Кл.слова (ненормовані): здоров'я дітей -- корекційно-розвивальні заняття -- ігрові форми навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>28. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Клубенко, Д. Є. Дружба [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років, із дитячим церебральним паралічем / Д. Є. Клубенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 22-23
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з ушкодженням опорно-рухового апарату Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): дитячі церебральні паралічі -- корекційно-розвивальні вправи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>29. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Керолайн, Д. Ковен Дислексія - це дар? [Текст] / Д. Ковен Керолайн> // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 2. - С. 24-27 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Початкова освіта--Читання Мовленнєві розлади--Дислексія Кл.слова (ненормовані): діти з вадами розвитку -- навички читання та письма -- дислексія -- розлади навчання Анотація: Про деякі переваги дислексії.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>30. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дудко, С. А. Магазин [Текст] : конспект групового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 7-го класу / С. А. Дудко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 17-19 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Корекційна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): формування комунікативних компетентностей -- мовленнєва підготовка -- логопедія -- види магазинів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|