Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Діти з особливими освітніми потребами -- Інклюзивне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-45 
1.


    Шматко, Т. В.
    Осінь іде, красу та урожай несе [Текст] / Т. В. Шматко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 11-14 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з розумовим вадами--Позакласні заходи

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Спеціальна педагогіка

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
артикуляційна гімнастика -- знання дітей про пори року -- корекційно-розвивальні заняття
Анотація: Заняття з ознайомлення з навколишнім світом для дітей початкової ланки з помірною відсталістю та дітей із тяжкими порушеннями мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Шевченко, О. В.
    Транспорт, види транспорту, безпека руху [Текст] / урок додаткової корекції знань і вмінь для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 6. - С. 20-22 : іл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з розумовим вадами--Навчання--Корекційно-розвивальна робота

Кл.слова (ненормовані):
психологічне налаштування -- загадки про транспорт -- правила користування міським транспортом -- правила користування світофором -- інтерактивна гра -- дидактична гра -- інтерактивна вправа


Дод.точки доступу:
Казачанська, І.М.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Шевченко, О. В.
    Плоскі геометричні фігури. Створення з кольорового паперу аплікації геометричної форми [Текст] : інтегрований урок з математики та трудового тнавчання для учнів 7-го класу з легкою розумовою відсталістю / О. В. Шевченко, О. І. Ємельянова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 7. - С. 19-21 : іл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Викладання математики--Викладання трудового навчання--Інтегровані уроки--Досвід роботи--Харків, місто (Україна)

Кл.слова (ненормовані):
аплікація -- трафарети


Дод.точки доступу:
Ємельянова, О.І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Чепурний, Сергій.
    Діти з особливими освітніми потребами: як забезпечити дистанційну освіту та уникнути проблем [Текст] / Сергій Чепурний, Ганна Чернухіна // Директор школи (Шкільний світ). - 2019. - № 6 (черв.). - С. 101-105. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Дистанційне навчання

Кл.слова (ненормовані):
діти з інвалідністю -- спеціалізовані засоби навчання -- мобільність навчання -- інтернет-освіта -- діти з обмеженими фізичними можливостями -- корекційно-реабілітаційна робота


Дод.точки доступу:
Чернухіна, Ганна

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Цвіткова, Наталія.
    Як організувати інклюзивне навчання в сиситемі позашкільної освіти? [Текст] : [рекомендації] / Наталія Цвіткова // Освiта. - 2020. - 5-12 лют. (№ 5/6). - С. 6
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання

   Позашкільна освіта--Україна

   Позашкільні заклади

   Діти з обмеженими можливостями--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
гурткова робота -- спеціальна освіта -- інклюзивне середовище -- учні з особливими потребами
Анотація: Інклюзивне навчання в гуртках. Масові заходи за участю дітей з особливими потребами. Робота з батьками особливих дітей.



Знайти схожі

6.


    Трембіцька, Любов.
    Створення індивідуальної програми розвитку дитини: реалізація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Любов Трембіцька // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 24-39
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний навчальний план -- корекційно-розвивальні послуги -- психолого-педагогічний супровід



Знайти схожі

7.


    Репка, І. С.
    Ми дружні, бо ми команда [Текст] : виховне заняття для учнів 5-6-х класів з порушенням слуху / І. С. Репка // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 10. - С. 25
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з порушенням слуху--Корекційні заняття

   Корекційна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
виховні заняття


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Рібцун, Ю. В.
    Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Ю. В. Рібцун // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 9. - С. 2 : іл. - Бібліогр.: с. 4. - Зміст: Зорова гімнастика ; Дидактична вправа "Буквені схованки" ; Вправа "Пильні очі" ; Проби Хеда ; Вправа-розвага "Читати цікаво - хоч ліворуч, хоч праворуч" ; Розвиток мисленнєвої операції обмеження ; Дидактична вправа "Читайлик" ; Дидактична вправа "Відгадайко"
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
Анотація: У сучасному суспільстві інклюзія є однією з пріоритетних форм забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами. Школа потребує створення доступного предметно-розвивального середовища та активної взаємодії учасників освітнього процесу у діадах (дитина-дитина, дитина-діти, дитина-педагог), тріаді (дитина-педагог-батьки). Наведено зразки універсальних завдань, що можна використовувати у роботі з молодшими школярами з ООП різних категорій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Прохоренко, Леся.
    Освіта особливих дітей: пріоритети розвитку [Текст] / Леся Прохоренко // Педагогiчна газета. - 2020. - лип. - серп. (№ 4). - С. 6
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з обмеженими можливостями--Навчання

   Спеціальна педагогіка

   Спеціальні школи

Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта -- особистісна орієнтація освіти -- інклюзивне навчання -- компетентнісний підхід у навчанні


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Попова, О. Л.
    Крокуємо разом [Текст] : просвіта педагогічних працівників / О. Л. Попова // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 6. - С. 20-25 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з вадами розвитку
   Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання

   Інклюзивна освіта

   Практична психологія--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні працівники -- психологічні тренінги -- діти з порушенням психофізичного розвитку
Анотація: Тренінг "Особливості роботи педагогів із дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному просторі".


Дод.точки доступу:
Швидка, І. І.; Нев'якіна, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Перфільєва, Т. О.
    Робота над ритмом, темпои та інтонацією [Текст] : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 26-28 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

Кл.слова (ненормовані):
ритм у мовленні -- темп мовлення -- інтонація як засіб виразності мовлення -- робота з батьками


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Перфільєва, Т. О.
    Практико-орієнтовні вправи для роботи над голосом [Текст] / Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 13-15 : граф.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

Кл.слова (ненормовані):
корекційно-розвивальні вправи -- сила голосу -- висота голосу
Анотація: Методичні рекомендації для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Пацай, Т. В.
    Сходинки інклюзії крокуємо разом [Текст] : методичні рекомендації для педагогів та батьків / Т. В. Пацай // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 5-7
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання

   Методичні рекомендації

   Дидактична скарбничка

Кл.слова (ненормовані):
заклади загальної середньої освіти -- організація навчання -- навчання дітей з обмеженими можливостями -- співпраця педагогів з батьками -- робота з батьками


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Пацай, Т. В.
    Порядок роботи щодо організації та проведення інклюзивного навчання у загальноосвітньому навчальному закладі [Текст] / Т. В. Пацай // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2018. - N 1 (січень). - С. 4-5
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
Інклюзивна освіта
Анотація: Незалежно від стану здоров’я, наявності фізичного чи інтелектуального порушення, кожна людина має право на повноцінне життя, освіту, якість якої не відрізняється від якості освітирешти людей. Саме тому наразі в Україні одним із пріоритетних напрямків реформування освіти є запровадження інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього навчального закладу.


Дод.точки доступу:
вінницький автор, про Вінниччину

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Ониськів, М. С.
    Використання інтегрованих технологій у процесі особистісно-зорієнтованого навчання дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / М. С. Ониськів, О. С. Білінська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. - N 2
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інтерактивні технології--Інклюзивне навчання

Анотація: Суть інтерактивного навчання полягає у постійній, активній взаємодії всіх учасників освітнього процесу, що проявляється у спілкуванні, обміні інформацією, спільному розв’язанні проблем, моделюванні ситуацій, оцінюванні дій колег і власної поведінки.


Дод.точки доступу:
Білінська, О. С.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Озимківська, Р. Ф.
    Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками [Текст] / Р. Ф. Озимківська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 25-29 : фот.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Логопедія--Діти з порушенням мовлення

   Мовленнєві розлади--Ринолалія

Кл.слова (ненормовані):
ринолалія -- корекційно-розвивальні вправи -- розвиток фонематичного слуху -- розвиток фразового мовлення


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Одарченко, Л. М.
    Чарівна країна дитинства [Текст] : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору / Л. М. Одарченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 8-10 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття

   Мовленнєва підготовка

   Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв'язного мовлення -- діти з вадами розвитку -- корекційні ігри та вправи -- розвиток фонематичного слуху


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


    Неповинних, Г. С.
    Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху [Текст] / Г. С. Неповинних // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 18
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з порушенням слуху--Організація освітнього процесу

Кл.слова (ненормовані):
корекційна педагогіка -- діти з обеженими можливостями -- вади слуху -- глухота


Дод.точки доступу:
Тарасенко, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Неповинних, А.
    Африка [Текст] : урок географії для учнів 7-го класу з вадами слуху / А. Неповинних // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 17-19
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з порушенням слуху

Кл.слова (ненормовані):
спеціальні заклади освіти -- методика викладання географії -- корекція звуковимови -- ігрові форми навчання


Дод.точки доступу:
Тарасенко, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Моісєєва, Т. М.
    Конспект самопідготовки з української мови та літературного читання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю [Текст] / Т. М. Моісєєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 8-10 : табл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література

   Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література

   Корекційна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
навички самостійного здобування знань -- презентація -- дидактичні ігри -- діти з легкою розумовою відсталістю


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Мельніченко, О. О.
    Визначення мети та основних завдань уроку в інклюзивних класах [Текст] / О. О. Мельніченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 2-4 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Спеціальна педагогіка

   Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади

   Діти з обмеженими можливостями--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
спеціальні заклади освіти -- навчально-корекційна мета уроку -- корекційно-розвивальна мета уроку -- корекційно-виховна мета уроку


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Лянченко, Н. Л.
    Повітря та його властивості [Текст] / Н. Л. Лянченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 3 (берез.). - С. 5-7 : фот.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з розумовим вадами--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
повітря як природне середовище -- корекційно-розвивальні заняття -- діти з вадами інтелекту
Анотація: Заняття з ознайомлення з навколишнім середовищем (для вихованців дитячого будинку-інтернату, молодшої групи з вадами інтелекту).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Косаренко, О. В.
    Фантастичні пригоди малюків [Текст] : групові розвивальні заняття для дітей середнього дошкільного віку із синдромом Дауна / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 10. - С. 16-22 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з розумовими вадами--Навчання--Виховання--Інклюзивна освіта

   Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
розвиток навичок спілкування та співпраці -- розвивальні вправи -- психогімнастика


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Кормілець, Н. І.
    Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на додавання та віднімання числа 2 [Текст] : урок математики для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / Н. І. Кормілець // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 14-17 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з затримкою психічного розвитку

   Діти з розладами аутичного спектру--Уроки--Математика

Кл.слова (ненормовані):
формування математичних компетенцій -- розвиток логічного мислення -- уроки математики


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Книшук, Тетяна.
    Чарівний мольберт [Текст] : використання скляного мольберта в корекційній роботі з дітьми старшої групи з ООП / Тетяна Книшук // Дошкільне виховання. - 2024. - № 6. - С. 33-34 : цв. ил.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Спеціальна освіта
   Дошкільне виховання--Діти з особливими потребами--Корекційна робота

   Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- спеціальна педагогіка -- корекційно-розвивальна робота -- розвиток пізнавальної активності -- дефектологія -- дошкільні навчальні заклади


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


    Клубенко, Д. Є.
    Світ чарівної казки [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю / Д. Є. Клубенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з розумовим вадами--Навчання

   Корекційна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
казкотерапія -- казки -- розвиток дрібної моторики -- розвиток фонематичного сприймання -- діти з вадами розвитку


Дод.точки доступу:
Тарасенко, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

27.


    Клубенко, Д. Є.
    Подорож Країною здоров'я [Текст] : виховне заняття для дітей 8-го року життя, з частковою слуховою недостатністю / Д. Є. Клубенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 20-21 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з порушенням слуху

   Здоровий спосіб життя--Виховання

   Валеологічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я дітей -- корекційно-розвивальні заняття -- ігрові форми навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

28.


    Клубенко, Д. Є.
    Дружба [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років, із дитячим церебральним паралічем / Д. Є. Клубенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 22-23
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з ушкодженням опорно-рухового апарату

   Корекційна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
дитячі церебральні паралічі -- корекційно-розвивальні вправи


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

29.


    Керолайн, Д. Ковен
    Дислексія - це дар? [Текст] / Д. Ковен Керолайн // Педагогічна майстерня. - 2020. - № 2. - С. 24-27 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Початкова освіта--Читання

   Мовленнєві розлади--Дислексія

Кл.слова (ненормовані):
діти з вадами розвитку -- навички читання та письма -- дислексія -- розлади навчання
Анотація: Про деякі переваги дислексії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

30.


    Дудко, С. А.
    Магазин [Текст] : конспект групового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 7-го класу / С. А. Дудко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 17-19 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Корекційна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
формування комунікативних компетентностей -- мовленнєва підготовка -- логопедія -- види магазинів


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-30    31-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)