Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Діти з особливими освітніми потребами -- Інклюзивне навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 30
 1-30    31-45 
1.


    Трембіцька, Любов.
    Створення індивідуальної програми розвитку дитини: реалізація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Любов Трембіцька // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 24-39
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний навчальний план -- корекційно-розвивальні послуги -- психолого-педагогічний супровід



Знайти схожі

2.


    Єна, Я. М.
    Василь Королів-Старий Казка "Хуха-Моховинка" [Текст] : урок української літератури для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю / Я. М. Єна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 26-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література

Кл.слова (ненормовані):
літературні казки -- Королів-Старий Василь -- Хуха-Моховинка, казка -- розвиток логічного мислення -- діти з вадами розвитку


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Виноградова, С. В.
    Бережи час, бо він минає, а не вертає! [Текст] : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору / С. В. Виноградова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 21-23 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
розвиток зорового, слухового, дотикового сприйняття -- дошкільники -- часові поняття -- гімнастика для очей


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Безкоровайна, Л. М.
    Про своє здоров'я дбай змалечку [Текст] : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору / Л. М. Безкоровайна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 11-12 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття

   Інклюзивна освіта

   Валеологічне виховання--Дошкільні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
поняття про здорове харчування -- розвиток зорової уваги -- гімнастика для очей -- розвивальні ігри і вправи


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Безкоровайна, Л. М.
    Ростуть кущики в садочку [Текст] : конспект корекційного заняття для дітей 6-го року життя з порушенням зору / Л. М. Безкоровайна // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 4-6
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття

Кл.слова (ненормовані):
розвиток зорової координації -- дидактичні ігри -- уявлення про рослинний світ


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

6.


    Неповинних, Г. С.
    Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху [Текст] / Г. С. Неповинних // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 18
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з порушенням слуху--Організація освітнього процесу

Кл.слова (ненормовані):
корекційна педагогіка -- діти з обеженими можливостями -- вади слуху -- глухота


Дод.точки доступу:
Тарасенко, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

7.


    Клубенко, Д. Є.
    Дружба [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років, із дитячим церебральним паралічем / Д. Є. Клубенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 22-23
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з ушкодженням опорно-рухового апарату

   Корекційна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
дитячі церебральні паралічі -- корекційно-розвивальні вправи


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.


    Клубенко, Д. Є.
    Подорож Країною здоров'я [Текст] : виховне заняття для дітей 8-го року життя, з частковою слуховою недостатністю / Д. Є. Клубенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 20-21 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з порушенням слуху

   Здоровий спосіб життя--Виховання

   Валеологічне виховання

Кл.слова (ненормовані):
здоров'я дітей -- корекційно-розвивальні заняття -- ігрові форми навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    Перфільєва, Т. О.
    Робота над ритмом, темпои та інтонацією [Текст] : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 26-28 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

Кл.слова (ненормовані):
ритм у мовленні -- темп мовлення -- інтонація як засіб виразності мовлення -- робота з батьками


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Клубенко, Д. Є.
    Світ чарівної казки [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю / Д. Є. Клубенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з розумовим вадами--Навчання

   Корекційна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
казкотерапія -- казки -- розвиток дрібної моторики -- розвиток фонематичного сприймання -- діти з вадами розвитку


Дод.точки доступу:
Тарасенко, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Дерев'янко, О. О.
    Компетентнісне навчання - шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] / О. О. Дерев'янко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 10-15 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Корекційна педагогіка

   Діти з обмеженими можливостями--Навчання

Кл.слова (ненормовані):
діти з порушенням зору -- компетентнісний підхід у навчанні -- спеціальна педагогіка -- інтерактивні методи навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

12.


    Дудко, С. А.
    Магазин [Текст] : конспект групового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 7-го класу / С. А. Дудко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 17-19 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Корекційна педагогіка--Розвиток мовлення

Кл.слова (ненормовані):
формування комунікативних компетентностей -- мовленнєва підготовка -- логопедія -- види магазинів


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

13.


    Моісєєва, Т. М.
    Конспект самопідготовки з української мови та літературного читання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю [Текст] / Т. М. Моісєєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 8-10 : табл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література

   Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література

   Корекційна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
навички самостійного здобування знань -- презентація -- дидактичні ігри -- діти з легкою розумовою відсталістю


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

14.


    Пацай, Т. В.
    Сходинки інклюзії крокуємо разом [Текст] : методичні рекомендації для педагогів та батьків / Т. В. Пацай // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 5-7
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання

   Методичні рекомендації

   Дидактична скарбничка

Кл.слова (ненормовані):
заклади загальної середньої освіти -- організація навчання -- навчання дітей з обмеженими можливостями -- співпраця педагогів з батьками -- робота з батьками


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Акіншина, В. В.
    Яке прекрасне рідне слово! Воно - не світ, а всі світи [Текст] : квест-гра для учнів початкової школи з порушеннями мовлення / В. В. Акіншина // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 11-13 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення

   Ігрові форми навчання

   Квести

Кл.слова (ненормовані):
квест-ігри -- українська мова -- мовленнєва підготовка


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

16.


    Книшук, Тетяна.
    Чарівний мольберт [Текст] : використання скляного мольберта в корекційній роботі з дітьми старшої групи з ООП / Тетяна Книшук // Дошкільне виховання. - 2024. - № 6. - С. 33-34 : цв. ил.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Спеціальна освіта
   Дошкільне виховання--Діти з особливими потребами--Корекційна робота

   Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
розвиток мислення -- спеціальна педагогіка -- корекційно-розвивальна робота -- розвиток пізнавальної активності -- дефектологія -- дошкільні навчальні заклади


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

17.


    Кормілець, Н. І.
    Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на додавання та віднімання числа 2 [Текст] : урок математики для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / Н. І. Кормілець // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 14-17 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Інклюзивна освіта

   Діти з затримкою психічного розвитку

   Діти з розладами аутичного спектру--Уроки--Математика

Кл.слова (ненормовані):
формування математичних компетенцій -- розвиток логічного мислення -- уроки математики


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

18.


   
    Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році [Текст] // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 10. - С. 3-15
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Навчальні плани і програми--Загальноосвітні навчальні заклади



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Ашиток, Н. І.
    Цілісність педагогічного процесу в школах з інклюзивною формою навчання [Текст] / Н. І. Ашиток // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 5 (23). - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання

   Освіта--Диференціація навчання

Кл.слова (ненормовані):
інтеграція -- диференціація -- інклюзія -- інклюзивні навчальні заклади -- гуманістичний підхід


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Одарченко, Л. М.
    Чарівна країна дитинства [Текст] : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору / Л. М. Одарченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 8-10 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття

   Мовленнєва підготовка

   Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
розвиток зв'язного мовлення -- діти з вадами розвитку -- корекційні ігри та вправи -- розвиток фонематичного слуху


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

21.


    Прохоренко, Леся.
    Освіта особливих дітей: пріоритети розвитку [Текст] / Леся Прохоренко // Педагогiчна газета. - 2020. - лип. - серп. (№ 4). - С. 6
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з обмеженими можливостями--Навчання

   Спеціальна педагогіка

   Спеціальні школи

Кл.слова (ненормовані):
спеціальна освіта -- особистісна орієнтація освіти -- інклюзивне навчання -- компетентнісний підхід у навчанні


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

22.


    Репка, І. С.
    Ми дружні, бо ми команда [Текст] : виховне заняття для учнів 5-6-х класів з порушенням слуху / І. С. Репка // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 10. - С. 25
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з порушенням слуху--Корекційні заняття

   Корекційна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
виховні заняття


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

23.


    Косаренко, О. В.
    Фантастичні пригоди малюків [Текст] : групові розвивальні заняття для дітей середнього дошкільного віку із синдромом Дауна / О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 10. - С. 16-22 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Діти з розумовими вадами--Навчання--Виховання--Інклюзивна освіта

   Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади

   Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
розвиток навичок спілкування та співпраці -- розвивальні вправи -- психогімнастика


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

24.


    Атаманенко, В. М.
    Подорож до Південної Америки [Текст] : урок географії для учнів 7-го класу із затриманням психологічного розвитку / В. М. Атаманенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 8. - С. 18-20 : фот.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Викладання географії в школі--Діти з затримкою психічного розвитку--Досвід роботи вчителя--Шпола, місто--Черкаська область (Україна)



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

25.


    Рібцун, Ю. В.
    Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Ю. В. Рібцун // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 9. - С. 2 : іл. - Бібліогр.: с. 4. - Зміст: Зорова гімнастика ; Дидактична вправа "Буквені схованки" ; Вправа "Пильні очі" ; Проби Хеда ; Вправа-розвага "Читати цікаво - хоч ліворуч, хоч праворуч" ; Розвиток мисленнєвої операції обмеження ; Дидактична вправа "Читайлик" ; Дидактична вправа "Відгадайко"
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
Анотація: У сучасному суспільстві інклюзія є однією з пріоритетних форм забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами. Школа потребує створення доступного предметно-розвивального середовища та активної взаємодії учасників освітнього процесу у діадах (дитина-дитина, дитина-діти, дитина-педагог), тріаді (дитина-педагог-батьки). Наведено зразки універсальних завдань, що можна використовувати у роботі з молодшими школярами з ООП різних категорій.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

26.


   
    Інклюзивне навчання [Текст] : базові цінності та переваги // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - № 6. - С. 20-23
Рубрики: Інклюзивна освіта
   Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання

   Освітня політика

Кл.слова (ненормовані):
ЮНЕСКО -- освітні потреби
Анотація: Про місце інклюзивної освіти у міжнародному законодавстві.



Знайти схожі

27.


    Галата, Світлана.
    Дисграфія: шлях крізь джунглі літер [Текст] / Світлана Галата // Освіта України. - 2019. - № 24. - С. 12 : ілюстр.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади
   Логопедія

   Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання

   Мовленнєві розлади--Дисграфія

   Корекційна педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
спеціальна педагогіка -- дисграфія -- спеціальні методики навчання


Знайти схожі

28.


    Попова, О. Л.
    Крокуємо разом [Текст] : просвіта педагогічних працівників / О. Л. Попова // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 6. - С. 20-25 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з вадами розвитку
   Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання

   Інклюзивна освіта

   Практична психологія--Загальноосвітні навчальні заклади

Кл.слова (ненормовані):
педагогічні працівники -- психологічні тренінги -- діти з порушенням психофізичного розвитку
Анотація: Тренінг "Особливості роботи педагогів із дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному просторі".


Дод.точки доступу:
Швидка, І. І.; Нев'якіна, Н. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

29.


    Гайтина, Л. Г.
    Суффикс [Текст] : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 7. - С. 22-24 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Викладання російської мови--Діти з особливими потребами--6-й клас--Досвід роботи--Донецька область (Україна)



Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

30.


    Габінет, І. В.
    Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв [Текст] : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 6. - С. 11-13 : іл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання
   Початкова освіта--Діти з вадами розвитку--Навчання--Досвід вчителя--Хмельницька область (Україна)

Кл.слова (ненормовані):
вправи для розвитку дихання -- вправи для фонетичного сприймання -- повторення вивчених букв -- вивчення нового матеріалу -- фізкультхвилинка для очей -- закріплення знань, умінь та навичок


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

 1-30    31-45 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)