Пошуковий запит: (<.>S=Діти з особливими освітніми потребами -- Інклюзивне навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 45
Показані документи с 1 за 30 |
|
>1. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Трембіцька, Любов. Створення індивідуальної програми розвитку дитини: реалізація освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Любов Трембіцька> // Завуч (Шкільний світ). - 2019. - № 7 (лип.). - С. 24-39
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): індивідуальний навчальний план -- корекційно-розвивальні послуги -- психолого-педагогічний супровід
Знайти схожі
|
>2. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Єна, Я. М. Василь Королів-Старий Казка "Хуха-Моховинка" [Текст] : урок української літератури для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю / Я. М. Єна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 26-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література Кл.слова (ненормовані): літературні казки -- Королів-Старий Василь -- Хуха-Моховинка, казка -- розвиток логічного мислення -- діти з вадами розвитку
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>3. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Виноградова, С. В. Бережи час, бо він минає, а не вертає! [Текст] : корекційне заняття для дітей 7-го року життя з порушеннями зору / С. В. Виноградова> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 21-23 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): розвиток зорового, слухового, дотикового сприйняття -- дошкільники -- часові поняття -- гімнастика для очей
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>4. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Безкоровайна, Л. М. Про своє здоров'я дбай змалечку [Текст] : конспект корекційного заняття для дітей 4-го року життя з порушеннями зору / Л. М. Безкоровайна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 11-12 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття Інклюзивна освіта Валеологічне виховання--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): поняття про здорове харчування -- розвиток зорової уваги -- гімнастика для очей -- розвивальні ігри і вправи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>5. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Безкоровайна, Л. М. Ростуть кущики в садочку [Текст] : конспект корекційного заняття для дітей 6-го року життя з порушенням зору / Л. М. Безкоровайна> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 4-6
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття Кл.слова (ненормовані): розвиток зорової координації -- дидактичні ігри -- уявлення про рослинний світ
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>6. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Неповинних, Г. С. Рекомендації щодо роботи з учнями, які мають вади слуху [Текст] / Г. С. Неповинних> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 18
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з порушенням слуху--Організація освітнього процесу Кл.слова (ненормовані): корекційна педагогіка -- діти з обеженими можливостями -- вади слуху -- глухота
Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>7. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Клубенко, Д. Є. Дружба [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років, із дитячим церебральним паралічем / Д. Є. Клубенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 22-23
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з ушкодженням опорно-рухового апарату Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): дитячі церебральні паралічі -- корекційно-розвивальні вправи
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>8. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Клубенко, Д. Є. Подорож Країною здоров'я [Текст] : виховне заняття для дітей 8-го року життя, з частковою слуховою недостатністю / Д. Є. Клубенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 20-21 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з порушенням слуху Здоровий спосіб життя--Виховання Валеологічне виховання Кл.слова (ненормовані): здоров'я дітей -- корекційно-розвивальні заняття -- ігрові форми навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>9. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Перфільєва, Т. О. Робота над ритмом, темпои та інтонацією [Текст] : для батьків і педагогів, які працюють з дітьми з порушеннями слуху та мовлення / Т. О. Перфільєва> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 4 (квіт.). - С. 26-28 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з порушенням слуху--Розвиток зв'язного мовлення Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Кл.слова (ненормовані): ритм у мовленні -- темп мовлення -- інтонація як засіб виразності мовлення -- робота з батьками
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>10. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Клубенко, Д. Є. Світ чарівної казки [Текст] : корекційно-виховне заняття для дітей 9 років із легкою розумовою відсталістю / Д. Є. Клубенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 16-17 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з розумовим вадами--Навчання Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): казкотерапія -- казки -- розвиток дрібної моторики -- розвиток фонематичного сприймання -- діти з вадами розвитку
Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>11. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дерев'янко, О. О. Компетентнісне навчання - шлях до успіху молодшого школяра з порушеннями зору [Текст] / О. О. Дерев'янко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 5 (трав.). - С. 10-15 : ілюстр. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Корекційна педагогіка Діти з обмеженими можливостями--Навчання Кл.слова (ненормовані): діти з порушенням зору -- компетентнісний підхід у навчанні -- спеціальна педагогіка -- інтерактивні методи навчання
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>12. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Дудко, С. А. Магазин [Текст] : конспект групового заняття з розвитку слухового сприймання та формування вимови для учнів 7-го класу / С. А. Дудко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 6 (черв.). - С. 17-19 : ілюстр.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Корекційна педагогіка--Розвиток мовлення Кл.слова (ненормовані): формування комунікативних компетентностей -- мовленнєва підготовка -- логопедія -- види магазинів
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>13. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Моісєєва, Т. М. Конспект самопідготовки з української мови та літературного читання для учнів 9-го класу з легкою розумовою відсталістю [Текст] / Т. М. Моісєєва> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 8-10 : табл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література Діти з розумовим вадами--Уроки--Українська література Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): навички самостійного здобування знань -- презентація -- дидактичні ігри -- діти з легкою розумовою відсталістю
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>14. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Пацай, Т. В. Сходинки інклюзії крокуємо разом [Текст] : методичні рекомендації для педагогів та батьків / Т. В. Пацай> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 5-7
Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Методичні рекомендації Дидактична скарбничка Кл.слова (ненормовані): заклади загальної середньої освіти -- організація навчання -- навчання дітей з обмеженими можливостями -- співпраця педагогів з батьками -- робота з батьками
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>15. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Акіншина, В. В. Яке прекрасне рідне слово! Воно - не світ, а всі світи [Текст] : квест-гра для учнів початкової школи з порушеннями мовлення / В. В. Акіншина> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 11-13 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з порушенням мовлення--Розвиток зв'язного мовлення Ігрові форми навчання Квести Кл.слова (ненормовані): квест-ігри -- українська мова -- мовленнєва підготовка
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>16. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Книшук, Тетяна. Чарівний мольберт [Текст] : використання скляного мольберта в корекційній роботі з дітьми старшої групи з ООП / Тетяна Книшук> // Дошкільне виховання. - 2024. - № 6. - С. 33-34 : цв. ил.
Рубрики: Дошкільна педагогіка--Спеціальна освіта Дошкільне виховання--Діти з особливими потребами--Корекційна робота Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): розвиток мислення -- спеціальна педагогіка -- корекційно-розвивальна робота -- розвиток пізнавальної активності -- дефектологія -- дошкільні навчальні заклади
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>17. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Кормілець, Н. І. Збільшення та зменшення числа на кілька одиниць. Вправи на додавання та віднімання числа 2 [Текст] : урок математики для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / Н. І. Кормілець> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 11. - С. 14-17 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Діти з затримкою психічного розвитку Діти з розладами аутичного спектру--Уроки--Математика Кл.слова (ненормовані): формування математичних компетенцій -- розвиток логічного мислення -- уроки математики
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>18. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Інструктивно-методичні рекомендації щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами у закладах загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році [Текст]> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 10. - С. 3-15
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Навчальні плани і програми--Загальноосвітні навчальні заклади
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>19. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Ашиток, Н. І. Цілісність педагогічного процесу в школах з інклюзивною формою навчання [Текст] / Н. І. Ашиток> // Освітній дискурс: збірник наукових праць. - 2020. - № 5 (23). - С. 7-14. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Освіта--Диференціація навчання Кл.слова (ненормовані): інтеграція -- диференціація -- інклюзія -- інклюзивні навчальні заклади -- гуманістичний підхід
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>20. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Одарченко, Л. М. Чарівна країна дитинства [Текст] : конспект корекційного заняття з розвитку мовлення та слуху для дітей 6-го року життя з порушеннями зору / Л. М. Одарченко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 7 (лип.). - С. 8-10 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з порушенням зору--Корекційно-розвивальні заняття Мовленнєва підготовка Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): розвиток зв'язного мовлення -- діти з вадами розвитку -- корекційні ігри та вправи -- розвиток фонематичного слуху
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>21. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Прохоренко, Леся. Освіта особливих дітей: пріоритети розвитку [Текст] / Леся Прохоренко> // Педагогiчна газета. - 2020. - лип. - серп. (№ 4). - С. 6
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з обмеженими можливостями--Навчання Спеціальна педагогіка Спеціальні школи Кл.слова (ненормовані): спеціальна освіта -- особистісна орієнтація освіти -- інклюзивне навчання -- компетентнісний підхід у навчанні
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>22. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Репка, І. С. Ми дружні, бо ми команда [Текст] : виховне заняття для учнів 5-6-х класів з порушенням слуху / І. С. Репка> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 10. - С. 25
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з порушенням слуху--Корекційні заняття Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): виховні заняття
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>23. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Косаренко, О. В. Фантастичні пригоди малюків [Текст] : групові розвивальні заняття для дітей середнього дошкільного віку із синдромом Дауна / О. В. Косаренко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2020. - № 10. - С. 16-22 : рис.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Діти з розумовими вадами--Навчання--Виховання--Інклюзивна освіта Корекційна педагогіка--Дошкільні навчальні заклади Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): розвиток навичок спілкування та співпраці -- розвивальні вправи -- психогімнастика
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>24. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Атаманенко, В. М. Подорож до Південної Америки [Текст] : урок географії для учнів 7-го класу із затриманням психологічного розвитку / В. М. Атаманенко> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 8. - С. 18-20 : фот.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Викладання географії в школі--Діти з затримкою психічного розвитку--Досвід роботи вчителя--Шпола, місто--Черкаська область (Україна)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>25. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Рібцун, Ю. В. Знаємо. Міркуємо. Застосовуємо: забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Ю. В. Рібцун> // Педагогічна майстерня. - 2018. - № 9. - С. 2 : іл. - Бібліогр.: с. 4. - Зміст: Зорова гімнастика ; Дидактична вправа "Буквені схованки" ; Вправа "Пильні очі" ; Проби Хеда ; Вправа-розвага "Читати цікаво - хоч ліворуч, хоч праворуч" ; Розвиток мисленнєвої операції обмеження ; Дидактична вправа "Читайлик" ; Дидактична вправа "Відгадайко"
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Анотація: У сучасному суспільстві інклюзія є однією з пріоритетних форм забезпечення рівного доступу до навчання дітей з особливими освітніми потребами. Школа потребує створення доступного предметно-розвивального середовища та активної взаємодії учасників освітнього процесу у діадах (дитина-дитина, дитина-діти, дитина-педагог), тріаді (дитина-педагог-батьки). Наведено зразки універсальних завдань, що можна використовувати у роботі з молодшими школярами з ООП різних категорій.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>26. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Інклюзивне навчання [Текст] : базові цінності та переваги> // Історія України (Шкільний світ). - 2019. - № 6. - С. 20-23
Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Освітня політика Кл.слова (ненормовані): ЮНЕСКО -- освітні потреби Анотація: Про місце інклюзивної освіти у міжнародному законодавстві.
Знайти схожі
|
>27. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Галата, Світлана. Дисграфія: шлях крізь джунглі літер [Текст] / Світлана Галата> // Освіта України. - 2019. - № 24. - С. 12 : ілюстр.
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади Логопедія Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Мовленнєві розлади--Дисграфія Корекційна педагогіка Кл.слова (ненормовані): спеціальна педагогіка -- дисграфія -- спеціальні методики навчання
Знайти схожі
|
>28. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Попова, О. Л. Крокуємо разом [Текст] : просвіта педагогічних працівників / О. Л. Попова> // Педагогічна майстерня. - 2019. - № 6. - С. 20-25 : фот. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з вадами розвитку Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Інклюзивна освіта Практична психологія--Загальноосвітні навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): педагогічні працівники -- психологічні тренінги -- діти з порушенням психофізичного розвитку Анотація: Тренінг "Особливості роботи педагогів із дітьми з порушеннями психофізичного розвитку в інклюзивному просторі".
Дод.точки доступу: Швидка, І. І.; Нев'якіна, Н. В. Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>29. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Гайтина, Л. Г. Суффикс [Текст] : урок русского языка в 6-м классе для учащихся с легкой умственной отсталостью / Л. Г. Гайтина> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 7. - С. 22-24 : іл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Викладання російської мови--Діти з особливими потребами--6-й клас--Досвід роботи--Донецька область (Україна)
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
>30. ![](/irbis64r_12/images/printer.jpg)
|
Габінет, І. В. Звуковий аналіз слів. Звук [В], позначення його буквами Вв [Текст] : урок для учнів 1-го класу із затриманням психічного розвитку / І. В. Габінет> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка. - 2018. - № 6. - С. 11-13 : іл.
Рубрики: Діти з особливими освітніми потребами--Інклюзивне навчання Початкова освіта--Діти з вадами розвитку--Навчання--Досвід вчителя--Хмельницька область (Україна) Кл.слова (ненормовані): вправи для розвитку дихання -- вправи для фонетичного сприймання -- повторення вивчених букв -- вивчення нового матеріалу -- фізкультхвилинка для очей -- закріплення знань, умінь та навичок
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1) Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
|
|
|