Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Діти з особливими освітніми потребами -- Соціальні компетентності<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Плахотнік, К. В.
Підготовка до розвитку соціальних компетентностей учнів з особливими освітніми потребами засобами логопедичного масажу [Текст] / К. В. Плахотнік> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. -
N 6
. - С. 7-8
Рубрики:
Діти з особливими освітніми потребами--Соціальні компетентності
Логопедичний масаж
Кл.слова (ненормовані):
Логопедичний масаж
--
Соціальні компетентності
Анотація:
Через актуальність проблеми інтеграції дітей з тяжкими порушеннями мовлення в сучасному суспільстві на першому плані є питання організації комплексної системи корекційно-виховної роботи. У сучасній корекційній педагогіці наявні багато методик, спрямованих на подолання різних мовленнєвих порушень. У комплексній системі корекційно-виховної роботи з дітьми, які мають тяжкі порушення мовлення, широко використовують як загальний, так і логопедичний масаж.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Паньковець, Т. С.
Формування соціальних компетентностей дітей з особливими освітніми потребами в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору [Текст] / Т. С. Паньковець> // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота. - 2019. -
N 7
. - С. 2-4. - Бібліогр.: с. 4
Рубрики:
Діти з особливими освітніми потребами--Соціальні компетентності
Ігрова діяльність--Соціальні компетентності
Кл.слова (ненормовані):
Соціальні компетентності
Анотація:
У статті йдеться про те, що формування соціальної компетентності в школярів в умовах акмеологічного освітньо-реабілітаційного простору розпочинається з ігрової діяльності. Це зумовлено тим, що гра є не лише важливою, а навіть, необхідною складовою життєдіяльності молодших школярів, адже не заперечує та не заважає навчально-пізнавальній діяльності, а навпаки - сприяє її досягненням і розвитку.
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)