Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Діти з особливими потребами -- Інклюзивна освіта<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Мінакова М. В. Програма корекційно-розвивальних занять для дітей зі зниженим зором/М. В. Мінакова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2017,N N 1(січень).-С.13-22
2.

Тарасенко Н. В. Робота з дітьми-інвалідами/Н. В. Тарасенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2017,N N 1(січень).-С.11-12
3.

Інтеграція чи інклюзія?/підгот. Н. Кулик // Освіта України, 2017. т.11 груд. (№ 48).-С.15
4.

Професія - асистент [вчителя інклюзивного навчання]/підгот. Н. Кулик // Освіта України, 2017. т.№ 48.-С.14-15
5.

Мінакова М. В. Програма корекційно-розвивальних занять для дітей зі зниженим зором/М. В. Мінакова // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2017,N N 2 (лютий).-С.16-22
6.

Мельничак С. В. Формування, розвиток та підвищення мотивації навчання учнів з особливими потребами/С. В. Мельничак // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2017,N N 3 (березень).-С.2-4
7.

Гриш Н. І. Працюємо з дітьми з особливими потребами/Н. І. Гриш // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2017,N N 1(січень).-С.9-10
8.

Маслей О. Працюємо з дітьми з особливими освітніми потребами. Тренінг для педагогів/О. Маслей // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2017,N N 2 (лютий).-С.24-31
9.

Скрипник Ресурси середовища для дітей з аутизмом/Тетяна Скрипник // Психолог (Шкільний світ), 2018. т.№ 3/4 (лют.).-С.84-97
10.

Скрипник Розлади аутичного спектра/Тетяна Скрипник // Психолог (Шкільний світ), 2018. т.№ 3/4 (лют.).-С.78-83
11.

Діти з особливими потребами. Планування та реалізація психолого-педагогічного супроводу // Психолог (Шкільний світ), 2018. т.№ 3/4 (лют.).-С.76-77
12.

Вовк О. А. Соціалізація дітей з особливими освітніми потребами методами арт-терапії/О. А. Вовк // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.22-24
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)