Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Діти з порушенням мовлення -- Розвиток зв'язного мовлення<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Показані документи с 1 за 12
1.

Пташко С. А. Свято вареника. Загальношкільний захід для учнів 4 класу з порушеннями мови та слуху/С. А. Пташко, Л. О. Сергієнко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2017,N N 3 (березень).-С.12-15
2.

Марков А. Ю. Індивідуальне заняття з розвитку слухового сприйняття та формування вимови/А. Ю. Марков // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2017,N N 3 (березень).-С.16-17
3.

Василенко В. І. Осінь на лісовій галявині. Фрагмент уроку розвитку зв’язного мовлення/В. І. Василенко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна робота, 2017,N N 8 (серпень).-С.27-31
4.

Перфільєва Т. О. Практико-орієнтовні вправи для роботи над голосом/Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.13-15
5.

Перфільєва Т. О. Робота над звуками/Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.16-20
6.

Озимківська Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками/Р. Ф. Озимківська // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.25-29
7.

Шматко Т. В. Осінь іде, красу та урожай несе/Т. В. Шматко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 4 (квіт.).-С.11-14
8.

Перфільєва Т. О. Робота над ритмом, темпои та інтонацією/Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 4 (квіт.).-С.26-28
9.

Арутюнян В. В. Казковий калейдоскоп, або Пошуки рукавички/В. В. Арутюнян // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 6 (черв.).-С.7-10
10.

Досінчук О. В. Транспорт/О. В. Досінчук // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 6 (черв.).-С.13-16
11.

Перфільєва Т. О. Робота над мовленнєвим диханням і злитністю мовлення/Т. О. Перфільєва // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 7 (лип.).-С.2-4
12.

Акіншина В. В. Яке прекрасне рідне слово! Воно - не світ, а всі світи/В. В. Акіншина // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 11.-С.11-13
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)