Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Економіка невиробничих підприємств -- Підприємства сфери послуг -- Маркетинг -- Послуга -- Процес ослуговування -- Якість обслуговування<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук С. В., Стахурська С. А., Стахурський В. О.
Назва : Процес обслуговування як елемент маркетинг-міксу підприємств сфери нематеріального виробництва
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 7. - С. 194-200: рис. (Шифр -904081/2016/7)
Примітки : Бібліогр.: 12 назв
Предметні рубрики: Економіка невиробничих підприємств -- Підприємства сфери послуг-- Маркетинг-- Послуга-- Процес ослуговування -- Якість обслуговування
Анотація: У статті досліджено специфіку процесу надання послуги як окремого елементу маркетингового міксу, запропоновано структуру даного елемента, сформульовано пропозиції щодо його оптимізації, а також подано схематичне відображення процесу обслуговування.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)