Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Економіка торгівлі -- Інтернет-торгівля -- Інтернет-мерчандайзинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.422
Автор(и)
: Савенко І. В. , Капінус Л. В., Скригун Н. П.
Назва
: Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності Інтернет-магазинів
Місце публікування
: Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - С. 125-131: табл. (Шифр -904081/2013/5)
Примітки
: Бібліогр.: 15 назв
ББК
: 65.422
Предметні рубрики:
Економіка торгівлі-- Інтернет-торгівля-- Інтернет-мерчандайзинг
Анотація:
У статті досліджено інструменти Інтернет-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через Інтернет-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи із покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 65.32
Автор(и)
: Швиденко О. М.
Назва
: Впровадження Інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах
Місце публікування
: Економіка АПК. - 2014. - № 1. - С. 129-135
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
ББК
: 65.32
Предметні рубрики:
Інформаційні технології-- Інтернет
Економіка торгівлі-- Інтернет-торгівля-- Інтернет-мерчандайзинг
Сільськогосподарські підприємства-- Інновації
Анотація:
Розкрито особливості Інтернет-маркетингу, проаналізовано стан українського сегмента мережі Інтернет, обґрунтовано необхідність запровадження он-лайн маркетингу в сільськогосподарських підприємствах України.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)