Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Економіка торгівлі -- Інтернет-торгівля -- Інтернет-мерчандайзинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.422
Автор(и) : Савенко І. В. , Капінус Л. В., Скригун Н. П.
Назва : Використання інструментів мерчандайзингу в діяльності Інтернет-магазинів
Місце публікування : Актуальні проблеми економіки. - 2013. - № 5. - С. 125-131: табл. (Шифр -904081/2013/5)
Примітки : Бібліогр.: 15 назв
ББК : 65.422
Предметні рубрики: Економіка торгівлі-- Інтернет-торгівля-- Інтернет-мерчандайзинг
Анотація: У статті досліджено інструменти Інтернет-мерчандайзингу та особливості їх використання в торгівлі через Інтернет-магазини, здійснено порівняльну характеристику прийомів мерчандайзингу традиційної та віртуальної торгівлі, запропоновано заходи із покращення ефективності продажів через Всесвітню мережу.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.32
Автор(и) : Швиденко О. М.
Назва : Впровадження Інтернет-маркетингу в сільськогосподарських підприємствах
Місце публікування : Економіка АПК. - 2014. - № 1. - С. 129-135
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 65.32
Предметні рубрики: Інформаційні технології-- Інтернет
Економіка торгівлі-- Інтернет-торгівля-- Інтернет-мерчандайзинг
Сільськогосподарські підприємства-- Інновації
Анотація: Розкрито особливості Інтернет-маркетингу, проаналізовано стан українського сегмента мережі Інтернет, обґрунтовано необхідність запровадження он-лайн маркетингу в сільськогосподарських підприємствах України.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)