Пошуковий запит: (<.>S=Залізничний транспорт -- Україна<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Показані документи с 1 за 10 |
>1.
| Самойлов Kyiv Express: у компанії найкращих/Юрій Самойлов // Український туризм, 2019. т.№ 3.-С.58-61
|
>2.
| Кравчук О. В. Визначення необхідної кількості оновлювального рухомого складу залізниць на прикладі операторської мультимодальної компанії/О. В. Кравчук // Формування ринкових відносин в Україні, 2011. т.№ 11.-С.160-168
|
>3.
| Новікова А. М. Економіко-математична модель Нового Шовкового шляху залізнично-поромного сполучення через Україну/А. М. Новікова, О. Г. Юрченко, М. В. Рудюк // Автошляховик України, 2017. т.№ Прил. к № 1/2 (окремий вип.).-С.77-83
|
>4.
| Концепція системного підходу до реформування залізничного транспорту України/М. І. Данько [та ін.] // Залізничний транспорт України, 2011. т.№ 5.-С.6-8
|
>5.
| Олійник Г.Ю. Концепція управління реструктуризацією залізничного комплексу України/Г. Ю. Олійник // Економіка та держава, 2012. т.№ 7.-С.39-45
|
>6.
| Зіць О. Особливості розвитку бізнес-процесів ПАТ "Укрзалізниця"/О. Зіць // Проблеми і перспективи економіки та управління, 2016. т.№ 3.-С.123-134
|
>7.
| Першими на Чернівці // Семь дней, 2021. т.15 лип. (№ 28).-С.4
|
>8.
| Птахів С. Потяг за ціною літака. Тепер по Україні?/С. Птахів // Український туризм, 2017. т.№ 6 (листоп.-груд.).-С.58-61
|
>9.
| Самойлов УЗ [Укрзалізниця]: шляхи зменшення збитків/Юрій Самойлов // Український туризм, 2019. т.№ 2.-С.70-73
|
>10.
| Мироненко В. К. Чому Україні потрібна високошвидкісна залізнична магістраль колії 1435 мм/В. К. Мироненко, С. В, Рудковський // Автошляховик України, 2017. т.№ Прил. к № 1/2 (окремий вип.).-С.83-88
|
|