Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Зарубіжна література -- Методика<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
5
Показані документи
с 1 за 5
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Яценко Т.
Назва
: Імпресіонізм як стильова течія модернізму. Оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"
Місце публікування
: Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 24-27. (Шифр -466899/2011/1)
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Методика
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): модернізм--імпресіонізм--стильова тенденція
Анотація:
Автором презентовано методику проведення заняття, що передбачає розкриття стильових особливостей імпресіонізму в контексті різних видів мистецтва.
Примірники
:ВДГН(1)
Вільні
: ВДГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
:
Автор(и)
: Богосвятська А.-М.
Назва
: Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 2-10 (Шифр В739399/2016/9)
Примітки
: Бібліогр.: 6 назв.
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Методика
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): педагогічний інструментарій--особистість учителя--особистісно-соціальна модель формування свідомості--культура мови--техніка мовлення--художній твір--технологічна карта уроку--підручник зарубіжної літератури--мультимедійні засоби навчання--інноваційна технологія навчання--педагогічні методи і прийоми--закони психіки людини
Анотація:
У статті докладно охарактеризовано педагогічний інструментарій - сукупність способів діяльності, професійних умінь і прийомів, якими повинен володіти педагог і які він використовує у процесі навчання. Зокрема, приділено особливу увагу інструментарію учителя зарубіжної літератури, його професійним якостям, особливостям методики проведення уроку, використанню сучасних методів та засобів навчання.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
:
Автор(и)
: Богосвятська А.-М.
Назва
: Екологія сучасного уроку зарубіжної літератури
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 11-15 (Шифр В739399/2016/9)
Примітки
: Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Зміст освіти
Зарубіжна література-- Методика
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): "екологія уроку"--екологізація навчання--природовідповідність--екологічне мислення--екологічна освіта--креативна взаємодія з природою--робота з художнім твором--етапи уроку--створення навчального образону
Анотація:
У статті розкрито зміст понять "екологія уроку", "екологізація навчання", "екологічне мислення". Визначено принципи екологічної освіти. Охарактеризовано кожен етап уроку згідно з психофізіологічним ходом сприйняття та засвоєння людиною нової інформації. Доведено, що пріоритетним на уроках світової літератури стає формування екологічної свідомості, творчого світогляду, учня, який розуміє і приймає генетичну єдність "Творець - Світ - Природа - Людина - Суспільство" з його духовними та історико-культурними цінностями.
Знайти схожі
4.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
:
Автор(и)
: Богосвятська А.-М.
Назва
: Організаційний та мотиваційний етапи уроку зарубіжної літератури як методична проблема
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 30-36 (Шифр В739399/2016/9)
Примітки
: Бібліогр.: 16 назв.
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Методика
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): організаційний етап уроку--зміст--мета й завдання--мовленнєві формули--мотиваційний етап--вплив класичної музики--мотиватори--колір--запах--смак--тактильна чутливість--дидактичні завдання мотиваційного етапу
Анотація:
У статті охарактеризовано методичні аспекти організаційного та мотиваційного етапів уроку зарубіжної літератури. Кожен з етапів розбито на частини, які розглянуто за такою схемою: зміст, мета і завдання, дії на уроці, результат. Приділено значну увагу новітнім методичним знахідкам та прийомам роботи, які доцільно використовувати з метою організації зовнішньої та внутрішньої (психологічної) готовності учнів до уроку і формування позитивної мотивації до навчально-пізнавальної діяльності.
Знайти схожі
5.
Форма документа
: Стаття з газети
Шифр видання
:
Автор(и)
: Богосвятська А.-М.
Назва
: Заключний етап уроку зарубіжної літератури як методична проблема
Місце публікування
: Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 37-С.3 обкл (Шифр В739399/2016/9)
Примітки
: Бібліогр.: 4 назви.
Предметні рубрики:
Зарубіжна література-- Методика
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): заключний етап--психологічні стани фази закриття--мета і завдання етапу--дії на уроці--методи і прийоми--класифікація домашніх завдань
Анотація:
У статті охарактеризовано методичні аспекти заключного етапу уроку зарубіжної літератури. Етап розбито на частини, які розглянуто за такою схемою: зміст, мета і завдання, дії на уроці. Приділено особливу увагу оцінюванню учнів, методиці домашнього завдання. Використовуючи знання про природні цикли функціонування людського організму, автор пропонує створювати комфортну атмосферу спілкування на уроці з метою усвідомлення і фіксації учнями своїх дій і отриманих результатів навчання, узагальнення та систематизації вивченого матеріалу, самореалізації через отримані уміння й навички.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)