Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Методика<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Показані документи с 1 за 5
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Яценко Т.
Назва : Імпресіонізм як стильова течія модернізму. Оглядова лекція у структурі літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової культури"
Місце публікування : Українська мова і література в школі. - 2011. - № 1. - С. 24-27. (Шифр -466899/2011/1)
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): модернізм--імпресіонізм--стильова тенденція
Анотація: Автором презентовано методику проведення заняття, що передбачає розкриття стильових особливостей імпресіонізму в контексті різних видів мистецтва.
Примірники :ВДГН(1)
Вільні : ВДГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Педагогічний інструментарій учителя зарубіжної літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 2-10 (Шифр В739399/2016/9)
Примітки : Бібліогр.: 6 назв.
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): педагогічний інструментарій--особистість учителя--особистісно-соціальна модель формування свідомості--культура мови--техніка мовлення--художній твір--технологічна карта уроку--підручник зарубіжної літератури--мультимедійні засоби навчання--інноваційна технологія навчання--педагогічні методи і прийоми--закони психіки людини
Анотація: У статті докладно охарактеризовано педагогічний інструментарій - сукупність способів діяльності, професійних умінь і прийомів, якими повинен володіти педагог і які він використовує у процесі навчання. Зокрема, приділено особливу увагу інструментарію учителя зарубіжної літератури, його професійним якостям, особливостям методики проведення уроку, використанню сучасних методів та засобів навчання.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Екологія сучасного уроку зарубіжної літератури
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 11-15 (Шифр В739399/2016/9)
Примітки : Бібліогр.: 5 назв.
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Зміст освіти
Зарубіжна література-- Методика
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): "екологія уроку"--екологізація навчання--природовідповідність--екологічне мислення--екологічна освіта--креативна взаємодія з природою--робота з художнім твором--етапи уроку--створення навчального образону
Анотація: У статті розкрито зміст понять "екологія уроку", "екологізація навчання", "екологічне мислення". Визначено принципи екологічної освіти. Охарактеризовано кожен етап уроку згідно з психофізіологічним ходом сприйняття та засвоєння людиною нової інформації. Доведено, що пріоритетним на уроках світової літератури стає формування екологічної свідомості, творчого світогляду, учня, який розуміє і приймає генетичну єдність "Творець - Світ - Природа - Людина - Суспільство" з його духовними та історико-культурними цінностями.
Знайти схожі

4.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Організаційний та мотиваційний етапи уроку зарубіжної літератури як методична проблема
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 30-36 (Шифр В739399/2016/9)
Примітки : Бібліогр.: 16 назв.
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): організаційний етап уроку--зміст--мета й завдання--мовленнєві формули--мотиваційний етап--вплив класичної музики--мотиватори--колір--запах--смак--тактильна чутливість--дидактичні завдання мотиваційного етапу
Анотація: У статті охарактеризовано методичні аспекти організаційного та мотиваційного етапів уроку зарубіжної літератури. Кожен з етапів розбито на частини, які розглянуто за такою схемою: зміст, мета і завдання, дії на уроці, результат. Приділено значну увагу новітнім методичним знахідкам та прийомам роботи, які доцільно використовувати з метою організації зовнішньої та внутрішньої (психологічної) готовності учнів до уроку і формування позитивної мотивації до навчально-пізнавальної діяльності.
Знайти схожі

5.

Форма документа : Стаття з газети
Шифр видання :
Автор(и) : Богосвятська А.-М.
Назва : Заключний етап уроку зарубіжної літератури як методична проблема
Місце публікування : Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2016. - № 9. - С. 37-С.3 обкл (Шифр В739399/2016/9)
Примітки : Бібліогр.: 4 назви.
Предметні рубрики: Зарубіжна література-- Методика
Зарубіжна література-- Урок
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): заключний етап--психологічні стани фази закриття--мета і завдання етапу--дії на уроці--методи і прийоми--класифікація домашніх завдань
Анотація: У статті охарактеризовано методичні аспекти заключного етапу уроку зарубіжної літератури. Етап розбито на частини, які розглянуто за такою схемою: зміст, мета і завдання, дії на уроці. Приділено особливу увагу оцінюванню учнів, методиці домашнього завдання. Використовуючи знання про природні цикли функціонування людського організму, автор пропонує створювати комфортну атмосферу спілкування на уроці з метою усвідомлення і фіксації учнями своїх дій і отриманих результатів навчання, узагальнення та систематизації вивченого матеріалу, самореалізації через отримані уміння й навички.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)