Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Методика викладання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 256
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Іващенко Ранкові зустрічі з Поліанною/Алла Іващенко // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 2.-С.31-32
|
>2.
| Горобченко Хмара слів як засіб візуалізації тексту/Ольга Горобченко // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 2.-С.26-28
|
>3.
| Глібовець Оповідання Джека Лондона "Жага до життя". Система різнорівневих завдань, 6 клас/Володимир Глібовець // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 1.-С.22-26
|
>4.
| Кашуба Мінливе щастя двох подружок. За казками Г. К. Андерсена "Ялинка" та О. Пчілки "Сосонка"/Євдокія Кашуба // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 11.-С.51-53
|
>5.
| Бушакова Микола Гоголь. "Ревізор"/Оксана Бушакова // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 2.-С.45-51
|
>6.
| Комбінований аналіз художніх творів у практиці вчителів-словесників // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 11.-С.12-17
|
>7.
| Коваленко Н.М. Урок з вивчення роману Жюля Верна "П'ятнадцятирічний капітан"/Н. М. Коваленко // Зарубіжна література в школах України, 2012. т.№ 11.-С.47-50
|
>8.
| Гузь Вивчення поезії у старшій школі: Тумас Йоста Транстремер/Ольга Гузь // Зарубіжна література в школах України, 2018. т.№ 11.-С.6-10
|
>9.
| Пітерська Подорож Скруджа в часі та просторі. За повістю Чарльза Діккенса "Різдвяна пісня в прозі"/Олена Пітерська // Зарубіжна література в школах України, 2016. т.№ 1.-С.27-29
|
>10.
| Лейбов Как написать роман Достоевского: инструкция. 11 советов автору "Преступления и наказания"/Роман Лейбов // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 11.-С.22-23
|
>11.
| Баляльова Чи знаєш ти Миколу Гоголя?. Усний журнал/Надія Баляльова // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 11.-С.19-21
|
>12.
| Сімакова До вивчення французького героїчного епосу. 8 клас/Лідія Сімакова // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 11.-С.27-29
|
>13.
| Уралова Повість Шолом-Алейхема "Тев’є-молочник". Новий переклад українською/Олександра Уралова // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 11.-С.46-50
|
>14.
| Стендаль. "Красное и черное" // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 11.-С.32-36
|
>15.
| Эмма Бовари // Всесвітня література в сучасній школі, 2018. т.№ 11.-С.30-31
|
>16.
| Лук’яненко Прийоми застосування хмари слів на уроці літератури/Тетяна Лук’яненко // Всесвітня література в сучасній школі, 2019. т.№ 2.-С.29-30
|
>17.
| Кожукало Сучасники М.В.Гоголь і Г.К.Андерсен: спільні сторінки в біографії класиків світової літератури/Наталія Кожукало // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 4.-С.16-19
|
>18.
| Лінійчук Провідні мотиви роману "Провина зірок" Джона Гріна/Тетяна Лінійчук // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 4.-С.12-15
|
>19.
| Малигіна Актуальність проблематики роману Маркуса Зузака "Крадійка книжок" для сучасного читача/Любов Малигіна // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 4.-С.7-11
|
>20.
| Доброгорська Фільми? На уроках зарубіжної літератури?/Ірина Доброгорська // Зарубіжна література в школах України, 2019. т.№ 6.-С.20-21
|
|
|