Пошуковий запит: (<.>S=Зарубіжна література -- Методика викладання -- Загальноосвітні школи -- 11-й клас<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 20
Показані документи с 1 за 20 |
>1.
| Мельник Урок 14. Віхи творчого шляху й художні здобутки Ф. Ґарсіа Лорки. Жанрове розмаїття його лірики. Яскраві образи й символи у віршах поета. Своєрідність художнього світу Ф. Ґарсіа Лорки/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.45-47
|
>2.
| Мельник Урок 15. Контрольна робота 2 з теми "Шедеври європейської лірики першої половини ХХ століття"/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.47-51
|
>3.
| Мельник Урок 13. Своєрідність поглядів і поетики Р. М. Рільке. Діалог ліричного героя з Богом ("Згаси мій зір."). Переосмислення античних міфів митцем. Філософський зміст і художня довершеність лірики поета/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.40-44
|
>4.
| Мельник Урок 11. Розвиток мовлення 2. Складання тез за темою: "Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці ХХ століття"/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.33-34
|
>5.
| Мельник Урок 12. Ґійом Апполінер - поет-авангардист. Збірки "Алкоголі. Вірші 1898-1913 рр.", "Каліграми. Вірші миру і війни". Специфіка віршованої форми каліграм. Тема кохання й часу у вірші "Міст Мірабо". Верлібр у творчості Ґійома Аполлінера/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.35-39
|
>6.
| Мельник Урок 16. Позакласне читання 1. Таємниця "Гранатового браслета" Олександра Купріна/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.64-66
|
>7.
| Мельник Урок 17. Систематизація й узагальнення вивченого за І семестр [на уроках зарубіжної літератури]/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.67-72
|
>8.
| Мельник Урок 14*. Творчий шлях Бориса Пастернака в контексті "срібної доби". Філософська спрямованість лірики й прози митця. Теми кохання, сенсу життя, творчості, боротьби з насильством у спадщині письменника. Відлуння мотивів світової культури у віршах Б. Пастернака. Засоби художньої виразносчті/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.58-59
|
>9.
| Мельник Урок 12*. "Срібна доба" російської поезії: течії, здобутки, долі митців. Олександр Олександрович Блок "Незнайома". Зв'язок поезії О. О. Блока із символізмом. Антитези у вірші "Незнайома". Засоби зображення бездуховного життя суспільства та мрії ліричного героя/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.52-54
|
>10.
| Мельник Урок 13*. Анна Ахматова й акмеїзм. Етапи творчості мисткині. Провідні теми й мотиви ранньої лірики А. Ахматової, образ ліричної героїні, конкретність описів, "щоденниковість" і психологізм. Поема "Реквієм" як відображення особистої й суспільної трагедії. Протест проти насильства, біблійні мотиви в поемі. Образ матері/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.55-57
|
>11.
| Мельник Урок 4. Фауст і Маргарита. Особливості композиції. Проблематика. Жанрова своєрідність твору/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.15-16
|
>12.
| Мельник Урок 5. Світоглядні й естетичні засади модернізму, його художнє новаторство. Модерністські явища в художній прозі на початку ХХ століття. Ф. Кафка, Дж. Джойс, М. Пруст як зачинателі модернізму в європейській прозі/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.17-19
|
>13.
| Мельник Урок 3. Образ Фауста як утілення динамізму нової європейської цивілізації. Пошуки сенсу буття й призначення людини. Опозиція Фауст - Мефістофель/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.13-14
|
>14.
| Мельник Урок 1. Виклики сучасного світу. Значення літератури та культури для збереження миру й духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи для популяризації світової літератури й формування українського читача. Літературні премії світу, письменники-лауреати та їхній внесок у боротьбу за мир і духовність/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.7-10
|
>15.
| Мельник Урок 2. Німецьке Просвітництво та його вплив на розвиток Європи. Віхи життя та значення діяльності Й. В. Ґете для світової культури. Історія створення трагедії "Фауст"/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.11-12
|
>16.
| Мельник Урок 9. Розвиток мовлення 1 (усно). Трагізм долі митця (Майстра). Проблеми кохання й творчості [Роман М. Булгакова "Майстер і Маргарита"]/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] ; худож. Микола Корольов // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.29-31
|
>17.
| Мельник Урок 10. Контрольна робота 1 із тем "Вступ. Література. Мораль. Людяність", "Золоті сторінки далеких епох", "Модернізм" (твір)/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.32
|
>18.
| Мельник Урок 8. Взаємодія трьох світів у творі [М. Булгакова "Майстер і Маргарита"]: світ радянської дійсності, біблійної давнини та фантастичної "дияволіади". Особливості композиції, художнього часу й простору та оповідної структури. Засоби комічного й трагічного. Морально-філософський зміст "Єршалаїмських" розділів твору/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] ; худож. Микола Корольов // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.26-28
|
>19.
| Мельник Урок 6. Життя і творчий шлях Франца Кафки. Зображення відчуження особистості в оповіданні "Перевтілення". Образ Грегора Замзи: проблемність, метафоричність, символічність. Розкриття у творі світового буття як абсурдного. Особливості композиції, функції фантастики. Характерні риси стилю Ф. Кафки, поєднання реалістичних і міфологічних елементів у гротескному світі/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.20-22
|
>20.
| Мельник Урок 7. Творчий шлях Михайла Булгакова. М. Булгаков і Україна. Конфлікт митця з владою в умовах тоталітарної радянської системи. Роман "Майстер і Маргарита" як "роман-лабіринт" зі складною філософською проблематикою. Культурні й літературні джерела твору. Проблематика та система образів роману/Тетяна Мельник, Людмила Битко [та ін.] // Зарубіжна література (Шкільний світ), 2019. т.№ 7 (лип.).-С.23-25
|
|