Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Книжкова торгівля -- Книжкові інтернет-магазини -- Просування товару<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Булах Т.
Назва : Електронний мерчандайзинг : сутнісні характеристики, специфіка застосування в інтернет-книгарнях
Місце публікування : Вісник Книжкової палати. - 2015. - № 5. - С. 3-7: рис. (Шифр В515632/2015/5)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Книжкова торгівля-- Книжкові інтернет-магазини-- Просування товару
Анотація: Охарактеризовано складові електронного мерчандайзингу (проектування сайта, презентація продукції та просування товару) та їх застосування в інтернет-книгарнях.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)