Пошуковий запит: (<.>S=Контроль знань<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 14
Показані документи с 1 за 14 |
>1.
| Деркач В. Оцінювання: п'ята влада/В. Деркач // Кампус, 2009. т.№ 1.-С.43-46
|
>2.
| Здібності, знання: що тестуватимемо у 2012 році? // Кампус, 2009. т.№ 1.-С.20-21
|
>3.
| Кисіль Л. Скласти іспит - це ж дуже просто!/Л. Кисіль // Психолог (Шкільний світ), 2009. т.№ 13.-С.25-26
|
>4.
| Петько Л. Нотатки з приводу державного зовнішнього незалежного оцінювання знань випусників ЗНЗ /Л. Петько // Директор школи, ліцею, гімназії, 2009. т.№ 1.-С.88-95
|
>5.
| Пометун О. Тематичне оцінювання навчальних досягнень учнів: формальне виставлення тематичного бала чи система контрольних процедур з теми?/О. Пометун, В. Власов // Історія в школах України, 2009. т.№ 1/2.-С.3
|
>6.
| Терно С. Актуальні проблеми зовнішнього незалежного оцінювання та сучасної тестології/С. Терно // Історія в школах України, 2009. т.№ 4.-С.9-13
|
>7.
| Боднар О. Інноваційні технології у форматі контрольно-оцінювальної діяльності/О. Боднар // Сучасна школа України (Шкільний світ). -Київ:Перше вересня, 2010,N N 2.-С.3-8
|
>8.
| Дудка В. Тест ЗНО з історії України: методологічні проблеми та типологія матеріалів/В. Дудка, Л. Дудка // Історія в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.14-19.
|
>9.
| Малієнко Ю. Тестування в контексті дослідницького навчання профільної школи/Ю. Малієнко // Історія в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.28-31.
|
>10.
| Островський В. Тестовий контроль і оцінювання навчальних досягнень учнів з історії в контексті компетентнісного підходу/В. Островський // Історія в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.4-13.
|
>11.
| Приходько А. Про "плюси" та "мінуси" ЗНО/А. Приходько // Історія в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.24-28.
|
>12.
| Святокум О. ЗНО та якість шкільної історичної освіти: взаємовизначення й взаємовплив/О. Святокум // Історія в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.20-24.
|
>13.
| Фрейман Г. ЗНО як інструмент перевірки у випускників рівня сформованості предметних компетентностей з історії: проблеми та перспективи/Г. Фрейман // Історія в школах України. -Київ:Педагогічна преса, 2010,N N 2.-С.35-40.
|
>14.
| Литвинов В. Архитектура знание-ориентированной автоматизированной системы обучения/В. Литвинов, И. Посадская, М. Савельев // Технічні науки та технології, 2016. т.№ 3.-С.122-130
|
|