Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Корекційна педагогіка -- Дошкільні навчальні заклади<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 16
Показані документи с 1 за 16
1.

Афонькина Ю. "Скатертю дорожка твоим мягким ножкам!". Развитие и коррекция речемыслительной деятеятельности у детей 5-6 лет/Ю. Афонькина, Т. Белотелова, О. Борисова // Дошкольное воспитание, 2011. т.№ 12.-С.45-50
2.

Заморина Е. "Забавные превращения верёвочки". Коррекционно-развивающая работа в средней логопедической группе/Е. Заморина // Дошкольное воспитание, 2012. т.№ 2.-С.77-84
3.

Закрепина А. Умственно отсталые дети: синдромы, педагогическое изучение, коррекционная помощь/А. Закрепина // Дошкольное воспитание, 2012. т.№ 1.-С.58-66
4.

Лунина Н. Сенсорная комната ДОУ. Коррекционные мероприятия для детей младшего дошкольного возраста/Н. Лунина // Дошкольное воспитание, 2012. т.№ 4.-С.80-85
5.

Кузьменко И. Использование цвета в коррекции речевых нарушений/И. Кузьменко, Е. Лаптева, И. Орлова // Дошкольное воспитание, 2012. т.№ 7.-С.89-97
6.

Ремезова Л. Дошкольники с нарушением зрения: реализация модели коррекционной направленности конструктивной деятельности в условиях специально созданного кабинета конструирования/Л. Ремезова // Дошкольное воспитание, 2012. т.№ 11.-С.99-107
7.

Дмитриева Г. Интерактивная доска как инновационная форма коррекции речевого недоразвития/Г. Дмитриева // Дошкольное воспитание, 2012. т.№ 12.-С.58-62
8.

Захарова О. Коррекция алалии. упреждающее воздействие на нарушенную речевую и психоречевую предпосылку/О. Захарова // Дошкольное воспитание, 2012. т.№ 12.-С.89-96
9.

Голубец О. Взаимодействие учителя-логопеда и педагога-психолога. Развитие познавательной сферы у детей с ОНР/О. Голубец, М. Жиличкина // Дошкольное воспитание, 2013. т.№ 3.-С.49-57
10.

Ухабова С. Как я использую "Сборник логопедичесуких упражнений" во взаимодействии с детьми старшего дошкольного возраста/С. Ухабова // Дошкольное воспитание, 2013. т.№ 10.-С.64-67
11.

Карповська І. П. Комплекс корекційних вправ та ігор з піском/І. П. Карповська // Педагогічна майстерня, 2019. т.№ 11.-С.37-39
12.

Мельніченко О. О. Визначення мети та основних завдань уроку в інклюзивних класах/О. О. Мельніченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 3 (берез.).-С.2-4
13.

Одарченко Л. М. Чарівна країна дитинства/Л. М. Одарченко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 7 (лип.).-С.8-10
14.

Косаренко О. В. Підвищення продуктивної взаємодії педагогів із дітьми з особливими освітніми потребами в сучасних умовах/О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 7 (лип.).-С.26-31
15.

Косаренко О. В. Фантастичні пригоди малюків/О. В. Косаренко // Дитина з особливими потребами. Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка, 2020. т.№ 10.-С.16-22
16.

Граємось, навчаємось, "перезаряджаємось"!/Ольга Солодовник [та ін.] // Дошкільне виховання, 2024. т.№ 4.-С.20-23
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)