Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Лояльність споживача<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Назва : Ера "Багато багатьом" - нова комунікаційна модель і 10 молодіжних трендів нового періоду
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 26-28 (Шифр М636468/2011/2)
Предметні рубрики: Молодіжний маркетинг
Лояльність споживача
Поведінка споживача-- Молодь
Анотація: У статті опубліковано четверту частину звіту про тренди молодіжного маркетингу - ера "Багато багатьом", де розкрито основоположні принципи, притаманні ері "Багато багатьом", а також ключові молодіжні тенденції, які допоможуть краще взаємодіяти з сучасною молоддю.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Пустотін, Вадим
Назва : Кількісні показники сили бренду
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2011. - № 2. - С. 35-36 (Шифр М636468/2011/2)
Предметні рубрики: Бренд
Торгова марка
Лояльність споживача
Анотація: У статті розглянуто основні кількісні показники, які має наростити торгова марка, щоб досягти якісного перетворення у бренд і зайняти високе місце на ринку.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)