Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Літературні балади -- Українська література -- Методика викладання, 19 ст.<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 83.3(4Укр)
Автор(и) : Конончук Н.
Назва : Вивчаємо баладу Т. Шевченка "Тополя"
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі. - 2013. - № 2. - С. 10-13: іл. (Шифр -961220/2013/2)
ББК : 83.3(4Укр)
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання, 19 ст.
Літературні балади-- Українська література-- Методика викладання, 19 ст.
Письменники українські-- Персоналії, 19 ст.
Уроки-- Українська література, 19 ст.
Анотація: План-конспект уроку.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Скоморовська Н. Б.
Назва : Розвиток критичного мислення учнів під час вивчення творів Т. Шевченка
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 2. - С. 5-7 (Шифр -961220/2011/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання, 19 ст.
Поезія українська-- Методика викладання, 19 ст.
Літературні балади-- Українська література-- Методика викладання, 19 ст.
Письменники українські-- Персоналії, 19 ст.
Уроки-- Українська література, 19 ст.
Природа-- Теми і образи в літературі
Педагогічні технології-- Українська література
Теми і образи в літературі-- Природа
Критичне мислення-- Уроки-- Українська література
Анотація: У статті йдеться про використання технології "Читання та письмо для розвитку критичного мислення" на уроках української шлітератури під час вивчення творів Т. Шевченка. Технологія дає можливість розвивати критичне, творче мислення, активізувати пізнавальну діяльність школярів на уроці.Серед багатьох можливих обрано тему природи. Вибір обумовлений її актуальністю. Щоб привернути увагу учнів до проблеми збереження навколишнього середовища, потрібно навчати школярів любити та берегти природні багатства. У творах Кобзаря безліч рядків про красу природи рідного краю.Серед стратегій, які пропонує дана технологія, обрано саме ті, що допоможуть повніше донести до учнів цей навчальний матеріал, розвивати асоціативне мислення, вміння аналізувати
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Дига Н. В., Юхименко, Інна
Назва : Вивчення творів Т. Шевченка фантастичного спрямування на факультативних заняттях у 10-11 класах: діалогічний аспект
Місце публікування : Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 3. - С. 32-35 (Шифр -961220/2011/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Українська література-- Методика викладання, 19 ст.
Літературні балади-- Українська література-- Методика викладання, 19 ст.
Письменники українські-- Персоналії, 19 ст.
Уроки-- Українська література, 19 ст.
Анотація: У статті запропоновано факультативне заняття для старшої школи, на якому вивчаються ранні балади Т. Шевченка. Розглядається фантастичне спрямування ранніх балад та методика їх дослідження
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)