Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Знайдено у інших БД:Електронний каталог книг (89)
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 55
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-40   41-55 
1.


    Хамідова, А.
    Соціально-відповідальний маркетинг як інструмент підвищення конкурентоспроможності підприємств хімічної промисловості [Текст] / А. Хамідова // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 38-40
Рубрики: Хімічні підприємства
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Савельєв, В. В.
    Модель зміни поведінки споживачів як основа маркетингової антикризової стратегії [Текст] / В. В. Савельєв // Економiка, фiнанси, право. - 2009. - № 4. - С. 3-5
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Чухрай, Н.
    Маркетингові компетенції і проблеми підготовки фахівців з маркетингу [Текст] / Н. Чухрай // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 2. - С. 53-58
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Шумейко, В.
    Організаційні структури управління маркетингом на виробничих підприємствах [Текст] / В. Шумейко // Маркетинг в Українi. - 2009. - №1. - С. 46-48
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Сафоненко, А.
    Сервісне обслуговування у системі формування лояльності споживача [Текст] / А. Сафоненко // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 1. - С. 15-18
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Матвійчук-Соскіна, Н.
    Тенденції та шляхи розвитку мобільного маркетингу як інновації [Текст] / Н. Матвійчук-Соскіна // Маркетинг в Українi. - 2009. - № 1. - С. 37-41
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
вніб 6

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.
65
Р 84


    Рукавишников, А. В.
    Маркетинговые коммуникации и рекламный рынок в России [Текст] : основы менеджмента и рынка / А. В. Рукавишников // Социально-гуманитарные знания. - 2010. - N 4. - С. 185-190. - Библиогр. в подстроч. примеч. . - ISSN 0869-8120
ББК 65
Рубрики: Маркетинг
   Реклама--Ринок

   Російська Федерація
Кл.слова (ненормовані):
ібв

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

8.
65
Д 79


    Дубровик, А.
    Особенности постсоветского маркетинга в Украине [Текст] / А. Дубровик // День. - 2010. - N 184. - С. 5.
ББК 65
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ІБВ
Анотація: Известный эвропейский новатор в области маркетинга Шон Смит о возможностях развития маркетинга в Украине.

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

9.


    , Козлова О. А.
    Методологические аспекты взаимодействия концептуальных подходов в маркетинге [Текст] / Козлова О. А. // Вопросы экономических наук. - 2011. - N 1. - С. 48-50. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1728-8878
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
ВДЕТН

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Мусіна, Л. А.
    Стратегічний маркетинг у системі планування і прогнозування науково-технологічного розвитку [Текст] / Л. А. Мусіна // Науково-технічна інформація. - 2011. - № 2. - С. 25-32 : рис. - Бібліогр.: с. 32
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
технологічна модернізація -- інвестиції

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Корокошко, Ю.
    Комплекс продвижения продукции: принципы, методы и средства формирования [Текст] / Юлия Корокошко // Проблемы теории и практики управления. - 2011. - № 7. - С. 51-60 : ил. - Библиогр.: с. 60
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
реклама

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Прошкіна, Н. В.
    Управління рекламою сучасного суб`єкта господарювання як складова процесу управління маркетингом [Текст] / Прошкіна Н. В. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 2. - С. 173-176 : ілюстр. - Бібліогр.: с. 175 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг
   Реклама

Кл.слова (ненормовані):
процесс управління -- маркетинг-менеджмент -- управління маркетингом і рекламою

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Устименко, В. А.
    Маркетингові дослідження впливу цінової політики та якості виробів на конкурентоспроможність продукції [Текст] / Устименко В. А., Данилова Г. О. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 2. - С. 198-205 : табл. - Бібліогр.: с. 204 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- конкурентоспроможність -- продукція -- ціна -- якість


Дод.точки доступу:
Данилова, Г. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Аксьонов, І. М. (доктор економічних наук).
    Напрямки практичної діяльності підрозділів маркетингу залізничного транспорту в умовах кризових явищ [Текст] / І. М. Аксьонов, І. М. Гойхман // Залізничний транспорт України. - 2011. - № 1. - С. 33-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Залізничний транспорт
   Маркетинг

   Стратегічне планування

   Кризові явища

   Внутрішні загрози

   Зовнішні загрози

Анотація: Показано основні напрямки практичної діяльності підрозділів маркетингу в умовах кризових явищ на залізничному транспорті.


Дод.точки доступу:
Гойхман, І. М. (кандидат економічних наук; ДЕТУТ)

Знайти схожі

15.


    Кузнецов, Г. С.
    Особенности и преимущества применения инструментария маркетинговых коммуникаций в Интернете для субъектов рынка агротуристических услуг [Текст] / Кузнецов Г. С. // Вопросы экономических наук. - 2011. - № 5. - С. 33-41 : рис. - Библиогр.: с. 33-34, 41 . - ISSN 1728-8878
ББК 65.290-211.1
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
агротуризм -- відеореклама -- маркетингові комунікації -- інтернет-маркетинг

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Доброскок, Ю. Б.
    Маркетинг взаємодії як концепція розвитку бізнес-суб`єктів у сучасних умовах [Текст] / Доброскок Ю. Б. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 6. - С. 153-157 : рис. - Бібліогр.: с. 157 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
партнерські відносини -- маркетинговий канал -- бізнес-суб`єкт -- розподіл продукції -- функції маркетингу -- збутова система

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Тищенко, О. О.
    Соціально-етичний маркетинг: сутність, елементи, чинники розвитку [Текст] / Тищенко О. О. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2011. - № 6. - С. 204-208 : табл. - Бібліогр.: с. 208 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетингова концепція -- соціальний маркетинг -- соціально орієнтований маркетинг -- адаптивний розвиток -- збалансоване зростання -- підприємницькі структури

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Сазонов, А. А.
    Организационные структуры управления маркетинговой деятельностью [Текст] / Сазонов А. А., Сазонова М. В. // Вопросы экономических наук. - 2011. - № 6. - С. 47-48 . - ISSN 1728-8878
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
управління маркетингом -- товарна структура служби маркетингу -- сегментна структура маркетингу


Дод.точки доступу:
Сазонова, М. В.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Губенко, А. В.
    Концепция построения тренинга развития креативности в сфере предпринимательства и маркетинга [Текст] / А. В. Губенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2012. - № 3. - С. 67-79 : табл. - Библиогр.: 15 назв.
Рубрики: Психологія бізнесу
   Підприємництво

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
вніб 6 -- креативність -- стереотипи
Анотація: Досліджуються методи розвитку креативності у сфері підприємництва й маркетингу, аналізуються типові креативні прийоми, які при цьому застосовуються, та пропонується авторська система засобів такого розвитку, яка базується на поєднанні традиційних та інноваційних підходів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Кіктенко, З. П.
    Інноваційні форми маркетингу [Текст] / З. П. Кіктенко, О. О. Косакова // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2012. - № 1. - С. 198-201 : табл. - Бібліогр.: с. 201 . - ISSN 1814-1161
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний маркетинг -- інновації -- форми -- фактори -- принципи -- конкурентоспроможність


Дод.точки доступу:
Косакова, О. О.
Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-40   41-55 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)