Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетингові дослідження -- Айтрекінг<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Зозульов, Олександр, Москаленко, Олександра
Назва : Особливості нейромаркетингу та актуальність використання айтрекінгу при тестуванні веб сторінок
Місце публікування : Маркетинг в Українi/ Українська Асоціація Маркетингу. - Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. - № 1. - С. 29-36: рис., табл. - ISSN 1606-3732 (Шифр М636468/2018/1). - ISSN 1606-3732
Примітки : Бібліогр.: с. 36
Предметні рубрики: Маркетингові дослідження-- Айтрекінг
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): нейротехнології--маркетингові інтернет комунікації--айтрекер--мерчандайзинг
Анотація: Стаття описує основні поняття, які лягли в основу нейромаркетингових досліджень, а також торкається питань, прв'язаних зі спеціальними нейромаркетингоаими інструментами, які маркетологи використовують для отримання актуальних результатів в ході досліджень. Авторами обґрунтовано актуальність використання технології компаніями, що займаються розробкою та тестуванням веб сайтів, за допомогою зіставлення показників, які отримуються у процесі нейромаркетингового дослідження та критеріїв ефективності маркетингових Інтернет комунікацій.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)