Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетингові дослідження -- Ринок -- Україна<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання
:
Автор(и)
: Суворова С.Г.
Назва
: Аналіз ринку маркетингових досліджень в Україні
Колективи
: Чернігівський інститут ім. Героїв Крут Міжрегіональної Академії управління персоналом
Місце публікування
: Право, держава та громадянське суспільство в умовах системних реформ: реалії та перспективи: зб. матеріалів II регіон. наук.-практ. конф. (30 лист. 2016 р.)/ Черніг. ін-т ім. Героїв Крут Міжрегіон. Акад. упр. персоналом. - Чернігів: Десна Поліграф, 2016. - С. 88-91: табл. - ISBN 978-617-7323-68-5 (Шифр 65.049(4УКР) / 33/П 68-030189). - ISBN 978-617-7323-68-5
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
ББК
: 65.049(4УКР)я431 + 67.99(4УКР)я431 + 60я431 + 88я431
Предметні рубрики:
Маркетингові дослідження-- Ринок --Україна
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Лилик, Ірина
Назва
: Ринок маркетингових досліджень в Україні 2017 рік: експертна оцінка та аналіз УАМ
Місце публікування
: Маркетинг в Українi/ Українська Асоціація Маркетингу. - Київ: КНЕУ ім. В.Гетьмана, 2018. - № 1. - С. 4-28: рис., табл. - ISSN 1606-3732 (Шифр М636468/2018/1). - ISSN 1606-3732
Предметні рубрики:
Маркетингові дослідження-- Ринок --Україна
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): експертна оцінка--валютний ринок--тестування продуктів--бізнес планування
Анотація:
Дослідження ринку маркетингових джосліджень виконується Українською Асоціацією Маркетингу з метою надання операторам ринку інформації щодо тенденцій на ринку та реального стану справ. Це дослідження спирається на данні, які дослідницькі компанії надають для аналізу та експертні думки. Результати дослідження презентуються на засіданні Клубу директорів дослідницьких агенцій та конференції "Маркетинг в УКраїні".
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)