Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетингові дослідження -- Стандарти ISO<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
3
Показані документи
с 1 за 3
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Плахтій М. (доцент; кандидат економічних наук), Максименко О.
Назва
: ISO і маркетинг. Дослідження та якість
Різночитання назви
:: Дослідження та якість
Місце публікування
: Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 13-14 (Шифр М636468/2011/3)
Предметні рубрики:
Маркетингові дослідження-- Стандарти ISO
Маркетингові дослідження-- Якість --Україна
Дослідницька компанія-- Сертифікація
Анотація:
У статті розглядається застосування стандартів якості у маркетингових дослідженнях.
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Ус І. (директор з маркетингу)
Назва
: Маркетингові і соціологічні дослідження: ISO сертифікація в Україні
Місце публікування
: Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 10-12 (Шифр М636468/2011/3)
Предметні рубрики:
Маркетингові дослідження-- Стандарти ISO
Соціологічні дослідження-- Стандарти ISO
Дослідницька компанія-- Сертифікація
Географіч. рубрики:
Україна
Анотація:
Розглядається відповідність дослідницьких організацій в Україні стандартам ISO.
Знайти схожі
3.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Лилик І. (генеральний директор)
Назва
: Саморегулювання ринку маркетингових досліджень: сучасний світовий досвід
Місце публікування
: Маркетинг в Українi. - 2011. - № 3. - С. 4-9 (Шифр М636468/2011/3)
Примітки
: Библиогр.: с. 8-9 (9 назв.)
Предметні рубрики:
Маркетингові дослідження-- Світовий досвід
Маркетингові дослідження-- Соціальні мережі
Міжнародний процесуальний кодекс
Маркетингові дослідження-- Стандарти ISO
Анотація:
Розглядаються питання саморегулювання ринку маркетингових досліджень на основі перегляду директив і документів таких організацій як EFAMRO та ESOMAR.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)