Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетингові технології -- Брендинг -- Органічна продукція<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ковальчук, Світлана, Добровольська, Катерина
Назва : Брендинг у сфері виробництва органічної продукції
Місце публікування : Маркетинг в Українi. - 2020. - № 5. - С. 36-50: рис., табл. (Шифр М636468/2020/5)
Примітки : Бібліогр.: с. 50
Предметні рубрики: Маркетингові технології-- Брендинг -- Органічна продукція
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкуренція--агробізнес--товарний бренд
Анотація: Інтегрування України у світовий економічний простір висуває до вітчизняних підприємств вимоги щодо посилення ідентифікування власної продукції. Автори статті вважають, що цей процес є неможливим без застосування технологій брендингу. Брендинг у діяльності сучасних підприємств є найважливішою складовою їх стратегічного розвитку, яка дозволяє формувати їх конкурентні переваги, впливаючи безпосередньо на свідомість споживача.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)