Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг стратегічний<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Євчук Л. А.
Назва : Методологічні аспекти формування раціонального продуктового портфеля сільськогосподарських підприємств
Місце публікування : Економіка АПК. - 2011. - № 11. - С. 95-102: фото.цв. (Шифр Е969742/2011/11)
Примітки : Бібліогр. в прим.
Предметні рубрики: Конкуренція-- Конкурентоспроможність підприємств
Економіка сільськогосподарського підприємства-- Конкурентоспроможність
Маркетинг стратегічний
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): теорема модільярні-міллера--портфельна стратегія--диверсифікований портфель
Анотація: Доведено, що в умовах великого ступеня невизначеності зовнішнього середовища конкурентоспроможність сільськогосподарським підприємствам забезпечує багатопродуктовий портфель.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)