Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Конкурентоспроможність<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.306.7
Автор(и) : Чугаєвська С. В.
Назва : Методологічні засади дослідження конкурентоспроможності молочної продукції
Місце публікування : Регіональна економіка. - 2013. - № 2. - С. 211-218: табл. (Шифр Р170340/2013/2)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
ББК : 65.306.7
Предметні рубрики: Харчова промисловість-- Молокопереробна галузь-- Конкурентоспроможність
Маркетинг-- Конкурентоспроможність
Економіка підприємства-- Основні засоби
Анотація: Розглянуто три групи чинників, які формують рівень конкурентоспроможності молочних продуктів: нормативні, технологічні та економічні, а також визначена система показників конкурентоспроможності продукції молокопереробних підприємств з обґрунтуванням методології їх розрахунку.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)