Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетинг -- Методи досліджень<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
1
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Красовська О.Ю.
Назва
: Методи досліджень ефективності маркетингових інструментів
Місце публікування
: Економіка та держава. - 2020. - № 5. - С. 133-136 (Шифр Е027782/2020/5)
Примітки
: Бібліогр. с. 136 (10 назв)
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Методи досліджень
Анотація:
У статті розглянуто методи маркетингових досліджень, які у залежності від способу збирання інформації, розподіляються на кабінетні і польові. До основних методів кабінетних досліджень відносяться: традиційний аналіз, сase-study, контент-аналіз, економіко-математичні методи, моделювання, аналіз аналогій. Польові дослідження є основою будь-якого маркетингового дослідження. До основних методів польових досліджень відносять: опитування; спостереження; експеримент; імітаційне моделювання; панельне дослідження.Наведено алгоритм процесу оцінки рівня споживчого сприйняття маркетингових інструментів промислового підприємства, який включає певну послідовність кроків. Зроблено висновок, що для виявлення існуючого рівня задоволеності та лояльності споживачів щодо продукції підприємства необхідно проводити моніторинг.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)