Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетинг -- Послуги<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Красікова С. І.
Назва
: Застосування маркетингу в сфері послуг
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 7/8. - С. 137-141 (№8): рис., табл. (Шифр Ф241809/2012/7/8)
Примітки
: Бібліогр.: с. 141
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Послуги
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): розвиток маркетингу послуг--маркетингові дослідження--постачальник - споживач
Примірники
:ВДЕТПСГН(1)
Вільні
: ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Ткачук С.В., Стеценко В.А., Стахурська С.А., Стахурський В.О.
Назва
: Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових
Місце публікування
: Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 3. - С. 87-95 (Шифр Ф241809/2019/3)
Примітки
: Бібліогр. с. 94-95 (10 назв)
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Послуги
Анотація:
Предмет дослідження - складові системи маркетингу сфери нематеріального виробництва, їхня специфіка та взаємозв'язок. ??Метою написання статті є конкретизація складових успішності кожного із запропонованих на даний момент видів маркетингу нематеріальної сфери, а також дослідження системи взаємодії між ними. Запропонований системний підхід до розуміння внутрішнього маркетингу підприємства, згідно з яким внутрішній маркетинг являє собою систему елементів, які враховують цілі підприємства з одного боку та потреби персоналу з іншого. Сформульований алгоритм функціонування внутрішнього маркетингу, досліджений взаємозв'язок внутрішнього та зовнішнього маркетингу з інтерактивним. Виокремлені основні складові кожного виду маркетингу.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)