Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Послуги<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Красікова С. І.
Назва : Застосування маркетингу в сфері послуг
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2012. - № 7/8. - С. 137-141 (№8): рис., табл. (Шифр Ф241809/2012/7/8)
Примітки : Бібліогр.: с. 141
Предметні рубрики: Маркетинг-- Послуги
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): розвиток маркетингу послуг--маркетингові дослідження--постачальник - споживач
Примірники :ВДЕТПСГН(1)
Вільні : ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Ткачук С.В., Стеценко В.А., Стахурська С.А., Стахурський В.О.
Назва : Система маркетингу послуг: зміст і взаємодія складових
Місце публікування : Формування ринкових відносин в Україні. - 2019. - № 3. - С. 87-95 (Шифр Ф241809/2019/3)
Примітки : Бібліогр. с. 94-95 (10 назв)
Предметні рубрики: Маркетинг-- Послуги
Анотація: Предмет дослідження - складові системи маркетингу сфери нематеріального виробництва, їхня специфіка та взаємозв'язок. ??Метою написання статті є конкретизація складових успішності кожного із запропонованих на даний момент видів маркетингу нематеріальної сфери, а також дослідження системи взаємодії між ними. Запропонований системний підхід до розуміння внутрішнього маркетингу підприємства, згідно з яким внутрішній маркетинг являє собою систему елементів, які враховують цілі підприємства з одного боку та потреби персоналу з іншого. Сформульований алгоритм функціонування внутрішнього маркетингу, досліджений взаємозв'язок внутрішнього та зовнішнього маркетингу з інтерактивним. Виокремлені основні складові кожного виду маркетингу.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)