Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Маркетинг -- Підприємства<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 4
Показані документи с 1 за 4
1.

Дубовик Т. В. Соціально-етичний маркетинг підприємств/Дубовик Т. В., Бучацька І. О. // Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво, 2011. т.№ 3.-С.131-135
2.

Каправий В. В. Використання ефекту сноба з метою удосконалення маркетингової політики підприємств, що спеціалізуються на виробництві товарів та наданні послуг класу "люкс"/В. В. Каправий, М. О. Загоруйко // Формування ринкових відносин в Україні, 2015. т.№ 6.-С.105-109
3.

Кравець С. В. Концепція маркетингу в системі управління підприємством/С. В. Кравець // Наукові праці національного університету харчових технологій, 2015. т.Том 21 № 6.-С.126-131
4.

Лабурцева О. Ефективність маркетингової діяльності підприємства в умовах ризику/Олена Лабурцева // Міжнародний науково-практичний журнал "Товари і ринки", 2017. т.№ 2.-С.28-39
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)