Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Маркетинг -- Підприємства -- Збут продукції<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Костенко О. П., Ковалевська І. В.
Назва
: Розробка математичної моделі вибору стратегії збуту продукції
Місце публікування
: Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво: . - 2011. - № 2. - С. 107-113: табл., рис. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2011/2). - ISSN 1814-1161
Примітки
: Бібліогр.: с. 113
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Підприємства-- Збут продукції
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): математична модель--граф-схема алгоритму--стратегія збуту--імітаційна модель
Примірники
:ВДЕТПСГН(1)
Вільні
: ВДЕТПСГН(1)
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Ащаулов В. В.
Назва
: Формування маркетингової стратегії підприємства з урахуванням його корпоративної місії
Місце публікування
: Держава та регіони. Серія Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 50-54: рис. - ISSN 1814-1161 (Шифр Д399617/2013/5). - ISSN 1814-1161
Примітки
: Бібліогр.: с. 53
Предметні рубрики:
Маркетинг-- Підприємства-- Збут продукції
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): маркетингова стратегія--ринкова ситуація--реалізація продукції
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)