Пошуковий запит: (<.>S=Математика -- Початкове навчання<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20 |
|
>1.
| Скворцова С. Методика навчання нумерації чисел від 11 до 100 за новою Базовою програмою з математики (2011 р.) : формування поняття про десяток/Світлана Скворцова // Початкова школа, 2012. т.№ 10.-С.5-9
|
>2.
| Листопад Н. Вивчення елементів геометрії в 1 класі на засадах компетентнісного підходу/Наталія Листопад // Початкова школа, 2012. т.№ 11.-С.4-9
|
>3.
| Онопрієнко О. Компетентнісно зорієнтовані задачі як засіб формування математичної компетентності учнів/Оксана Онопрієнко // Початкова школа, 2013. т.№ 3.-С.23-26
|
>4.
| Листопад Н. Логічний складник математичної компетентності молодшого школяра: сутнісна характеристика та шляхи його формування/Наталія Листопад // Початкова школа, 2013. т.№ 11.-С.13-17
|
>5.
| Прищенко М. Компетентнісно зорієнтовані задачі на уроці математики в 1 класі/Марія Прищенко // Початкова школа, 2015. т.№ 3.-С.19-22
|
>6.
| Логачевська С. Узагальнення вивченого в 4 класі. "Перетворення іменованих чисел"/Світлана Логачевська, Тетяна Логачевська // Початкова школа, 2015. т.№ 3.-С.23-25
|
>7.
| Скворцова С. Навчання математики в 4 класі: методичний коментар/Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко // Початкова школа, 2015. т.№ 7/8.-С.29-36.
|
>8.
| Руденко Н. Інтерактивне навчання на уроках математики в початковій школі/Ніна Руденко // Початкова школа, 2015. т.№ 12.-С.45-48.
|
>9.
| Тарнавська Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра/Світлана Тарнавська // Початкова школа, 2018. т.№ 2.-С.24-28
|
>10.
| Шишова Спрощення таблиці множення/Ольга Шишова // Початкова школа, 2018. т.№ 2.-С.29-33.
|
>11.
| Кіщук Системний підхід до формування поняття натурального числа/Наталія Кіщук // Початкова школа, 2018. т.№ 3.-С.38-43
|
>12.
| Кіщук Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями/Наталія Кіщук // Початкова школа, 2018. т.№ 7.-С.43-48
|
>13.
| Ступак Письмове ділення в початковій школі/Галина Ступак // Початкова школа, 2018. т.№ 7.-С.48-50
|
>14.
| Скворцова Система навчальних завдань, зорієнтована на якісний результат/Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко // Початкова школа, 2018. т.№ 9.-С.23-26
|
>15.
| Кіщук Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями/Наталія Кіщук // Початкова школа, 2018. т.№ 9.-С.26-30
|
>16.
| Сарієнко Інформативний компонент методики вивчення величин у початковій школі/Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко, Катерина Голік // Початкова школа, 2018. т.№ 9.-С.49-54
|
>17.
| Чайченко Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти/Валентина Чайченко, Володимир Сарієнко // Початкова школа, 2018. т.№ 12.-С.19-23
|
>18.
| Листопад Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі/Наталія Листопад // Початкова школа, 2018. т.№ 12.-С.24-27.
|
>19.
| Кіщук Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні/Наталія Кіщук // Початкова школа, 2018. т.№ 12.-С.27-32
|
>20.
| Сарієнко Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту/Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко // Початкова школа, 2019. т.№ 6.-С.22-26
|
|
|