Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційний короткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Математика -- Початкове навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.

Скворцова С. Методика навчання нумерації чисел від 11 до 100 за новою Базовою програмою з математики (2011 р.) : формування поняття про десяток/Світлана Скворцова // Початкова школа, 2012. т.№ 10.-С.5-9
2.

Листопад Н. Вивчення елементів геометрії в 1 класі на засадах компетентнісного підходу/Наталія Листопад // Початкова школа, 2012. т.№ 11.-С.4-9
3.

Онопрієнко О. Компетентнісно зорієнтовані задачі як засіб формування математичної компетентності учнів/Оксана Онопрієнко // Початкова школа, 2013. т.№ 3.-С.23-26
4.

Листопад Н. Логічний складник математичної компетентності молодшого школяра: сутнісна характеристика та шляхи його формування/Наталія Листопад // Початкова школа, 2013. т.№ 11.-С.13-17
5.

Прищенко М. Компетентнісно зорієнтовані задачі на уроці математики в 1 класі/Марія Прищенко // Початкова школа, 2015. т.№ 3.-С.19-22
6.

Логачевська С. Узагальнення вивченого в 4 класі. "Перетворення іменованих чисел"/Світлана Логачевська, Тетяна Логачевська // Початкова школа, 2015. т.№ 3.-С.23-25
7.

Скворцова С. Навчання математики в 4 класі: методичний коментар/Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко // Початкова школа, 2015. т.№ 7/8.-С.29-36.
8.

Руденко Н. Інтерактивне навчання на уроках математики в початковій школі/Ніна Руденко // Початкова школа, 2015. т.№ 12.-С.45-48.
9.

Тарнавська Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра/Світлана Тарнавська // Початкова школа, 2018. т.№ 2.-С.24-28
10.

Шишова Спрощення таблиці множення/Ольга Шишова // Початкова школа, 2018. т.№ 2.-С.29-33.
11.

Кіщук Системний підхід до формування поняття натурального числа/Наталія Кіщук // Початкова школа, 2018. т.№ 3.-С.38-43
12.

Кіщук Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями/Наталія Кіщук // Початкова школа, 2018. т.№ 7.-С.43-48
13.

Ступак Письмове ділення в початковій школі/Галина Ступак // Початкова школа, 2018. т.№ 7.-С.48-50
14.

Скворцова Система навчальних завдань, зорієнтована на якісний результат/Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко // Початкова школа, 2018. т.№ 9.-С.23-26
15.

Кіщук Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями/Наталія Кіщук // Початкова школа, 2018. т.№ 9.-С.26-30
16.

Сарієнко Інформативний компонент методики вивчення величин у початковій школі/Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко, Катерина Голік // Початкова школа, 2018. т.№ 9.-С.49-54
17.

Чайченко Методика навчання молодших школярів вимірювальних дій в умовах інновацій початкової освіти/Валентина Чайченко, Володимир Сарієнко // Початкова школа, 2018. т.№ 12.-С.19-23
18.

Листопад Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі/Наталія Листопад // Початкова школа, 2018. т.№ 12.-С.24-27.
19.

Кіщук Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні/Наталія Кіщук // Початкова школа, 2018. т.№ 12.-С.27-32
20.

Сарієнко Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту/Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко // Початкова школа, 2019. т.№ 6.-С.22-26
 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)