Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Математика -- Початкове навчання<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-26 
1.


    Гречук, Василь.
    Компетентнісний підхід до ознайомлення із геометричними фігурами [Текст] / Василь Гречук // Початкова школа. - 2019. - № 6. - С. 31-35. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
геометричні фігури -- форма -- початкова школа
Анотація: Мета статті - на прикладі ознайомлення із геометричними фігурами проілюструвати різницю між знаннєвою і компетентнісною моделями навчання та можливості реалізації останньої на практиці.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

2.


    Заїка, Антоніна.
    Загальні методичні рекомендації щодо організації та проведення уроків математики в 3 класі НУШ [Текст] / Антоніна Заїка, Світлана Тарнавська // Початкова школа. - 2020. - № 10. - С. 3-9
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
програма з математики -- орієнтовний план-конспект уроку математики -- 3 клас
Анотація: У статті подано методичні рекомендації щодо організації та проведення уроків математики в Новій українській школі. Запропоновано орієнтовний план-конспект уроку математики за темою "Сотня. Лічба сотнями. Прямокутники (Лічильна одиниця - сотня. Лічба сотнями. Прямокутник, квадрат. Їх істотні ознаки. Задачі на знаходження невідомого доданка) для учнів 3 класу.


Дод.точки доступу:
Тарнавська, Світлана

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

3.


    Кіщук, Наталія.
    Дроби як функціональні відношення та їх вивчення у початковій школі на образно-графічному рівні [Текст] / Наталія Кіщук // Початкова школа. - 2019. - № 12. - С. 35-41. - Бібліогр.: 6 назв.
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
дроби -- образно-графічний рівень -- уявлення про дріб -- образні числа -- арифметичні дії -- початкова школа
Анотація: У статті продемонстровано методику формування уявлення про дріб як про міру зв’язку між величинами на образно-графічному рівні.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

4.


    Кіщук, Наталія.
    Особливості навчання молодших школярів побудови математичних моделей [Текст] / Наталія Кіщук // Початкова школа. - 2019. - № 10. - С. 8-14. - Бібліогр.: 13 назв.
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
уявлення про кількісні відношення -- поняття суми -- уявлення про відношення "більше на." -- уявлення про відношення "менше на." -- середовище динамічної математики GeoGebra -- технології навчання
Анотація: У статті проаналізовано особливості побудови перших математичних моделей учнями початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

5.


    Кіщук, Наталія.
    Розв’язування алгебраїчних рівнянь на образно-графічному рівні [Текст] / Наталія Кіщук // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 27-32. - Бібліогр.: 2 назви.
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
рівняння -- образно-графічний рівень -- розв’язування рівнянь -- нерівності -- вправи -- початкова школа
Анотація: Мета статті – розробити методику формування поняття рівняння та навичок розв’язування рівнянь на образно-графічному рівні.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

6.


    Кіщук, Наталія.
    Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями [Текст] / Наталія Кіщук // Початкова школа. - 2018. - № 7. - С. 43-48
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
математика -- арифметичні дії -- числові вирази -- кількісні відношення -- початкова школа
Анотація: У статті розкрито методики формування уявлень про арифметичнії дії з позиції кількісних відношень.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

7.


    Кіщук, Наталія.
    Системний підхід до ознайомлення учнів із арифметичними діями [Текст] / Наталія Кіщук // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 26-30. - Бібліогр.: 4 назви.
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
математика -- арифметичні дії -- таблиця множення -- множення -- ділення -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про ознайомлення молодших школярів із арифметичними діями; необхідність проаналізувати з учнями, як побудовано послідовність результатів таблиць множення.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

8.


    Кіщук, Наталія.
    Системний підхід до формування поняття натурального числа / Наталія Кіщук // Початкова школа. - 2018. - № 3. - С. 38-43. - Бібліогр.: 6 назв.
РУБ CUKK-VDPU
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання математики -- системний підхід -- лічба -- образно-графічний рівень -- образне число -- початкова школа -- вивчення нумерації -- системи числення -- першокласники
Анотація: Завданням даної статті є представлення образно-графічної математичної мови для формування поняття натурального числа у першокласників.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

9.


    Кіщук, Наталія.
    Формування усних прийомів обчислень на образно-графічному пізнавальному рівні [Текст] / Наталія Кіщук // Початкова школа. - 2019. - № 6. - С. 27-30.
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
навчально-освітнє середовище -- формування конструктивних навичок -- склад числа -- додавання одноцифрових чисел -- додавання двоцифрових чисел -- віднімання чисел
Анотація: У статті продемонстровано способи розробки навчально-освітнього середовища, яке забезпечує формування конструктивних умінь учнів у процесі оволодіння обчислювальними прийомами на першому циклі початкової школи (1-2 класи).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

10.


    Листопад, Н.
    Вивчення елементів геометрії в 1 класі на засадах компетентнісного підходу [Текст] / Наталія Листопад // Початкова школа. - 2012. - № 11. - С. 4-9. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.262.21
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
геометричні компетенції -- молодші школярі -- просторові відношення -- геометричні фігури на площині -- геометричні фігури у просторі
Анотація: У статті подано авторські результати проектування предметної геометричної компетенції на зміст початкової математичної освіти, визначеного програмою з математики.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

11.


    Листопад, Н.
    Логічний складник математичної компетентності молодшого школяра: сутнісна характеристика та шляхи його формування [Текст] / Наталія Листопад // Початкова школа. - 2013. - № 11. - С. 13-17. - Бібліогр.: 5 назв.
ББК 74.1
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
логічна компетентність -- молодші школярі
Анотація: У статті розкривається сутність логічного складника математичної компетентності молодшого школяра і показано ефективні шляхи його формування. Проаналізовано доробок вітчизняних та зарубіжних науковців.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

12.


    Листопад, Наталія.
    Методичні настанови щодо вивчення довжини у 1 класі [Текст] / Наталія Листопад // Початкова школа. - 2018. - № 12. - С. 24-27.
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
величина -- одиниці вимірювання -- довжина -- методичні особливості -- початкова школа -- 1 клас
Анотація: У статті розкрито особливості опрацювання теми "Довжина" у 1 класі, оскільки правильно сформовані первинні уявлення про величину та вміння увимірювати довжину об’єктів стануть запорукою успішного формування вмінь вимірювати будь-які величини. Продемонстровано кілька видів вправ.


Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

13.


    Логачевська, С.
    Узагальнення вивченого в 4 класі. "Перетворення іменованих чисел" [Текст] / Світлана Логачевська, Тетяна Логачевська // Початкова школа. - 2015. - № 3. - С. 23-25. - Бібліогр.: 3 назви.
ББК 74.200.5
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
перетворення одиниць вимірювання величини -- тренувальні вправи
Анотація: Наведено приклад уроку узагальнення знань з теми "Перетворення одиниць вимірювання величин". Запропоновано ряд тренувальних вправ.


Дод.точки доступу:
Логачевська, Тетяна
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

14.


    Онопрієнко, О.
    Компетентнісно зорієнтовані задачі як засіб формування математичної компетентності учнів [Текст] / Оксана Онопрієнко // Початкова школа. - 2013. - № 3. - С. 23-26. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.262.21
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
формування математичної компетентності -- система навчальних завдань -- компетентнісно зорієнтовані задачі
Анотація: Нова редакція Державного стандарту початкової загальної освіти з галузі "Математика" та новостворена навчальна програма зорієнтовують педагогів на реалізацію у навчанні молодших школярів компетентнісного підходу. В статті представлено змістовий і структурний аналіз компетентнісно зорієнтованих задач, які виступають одним із засобів формування в учнів математичної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

15.


    Прищенко, М.
    Компетентнісно зорієнтовані задачі на уроці математики в 1 класі [Текст] / Марія Прищенко // Початкова школа. - 2015. - № 3. - С. 19-22. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
урок математики -- математична компетентність -- вимірювання довжини відрізка -- сантиметр
Анотація: Запропоновано урок з використанням ключових компетентностей з математики за темою "Вимірювання довжини відрізка. Сантиметр. Розв'язування прикладів", який розроблено і складено відповідно до нової програми для 1 класу з урахуванням предметних компетентностей.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

16.


    Руденко, Н.
    Інтерактивне навчання на уроках математики в початковій школі [Текст] / Ніна Руденко // Початкова школа. - 2015. - № 12. - С. 45-48.
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- урок математики -- інтерактивні технології
Анотація: В статті розглядаються умови ефективного застосування інтерактивного навчання на уроках математики у початковій школі.

Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

17.


    Сарієнко, Владислав.
    Інформативний компонент методики вивчення величин у початковій школі [Текст] / Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко, Катерина Голік // Початкова школа. - 2018. - № 9. - С. 49-54. - Бібліогр.: 7 назв.
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
вивчення величин -- інформативний компонент -- вимірювання -- обчислення -- математична діяльність -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлюється зміст інформативного компонента методики вивчення величин, який забезпечує формування в молодших школярів цілісної картини світу, практичного застосування досвіду навчальної математичної діяльності в життєвих ситуаціях.


Дод.точки доступу:
Чайченко, Валентина; Голік, Катерина

Є примірники у відділах: всього 2 : ВДГН (1), ВА (1)
Вільні: ВДГН (1), ВА (1)


Знайти схожі

18.


    Сарієнко, Владислав.
    Величини у початковій школі в контексті їх фундаментального змісту [Текст] / Владислав Сарієнко, Валентина Чайченко // Початкова школа. - 2019. - № 6. - С. 22-26. - Бібліогр.: 15 назв.
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
величина -- поняття величини -- вимірювання -- математична компетентність
Анотація: Мета дослідження полягає у встановленні відповідності між фундаментальним змістом поняття величини та методичною об'єктивацією її представлення на етапі пропедевтики у початковій школі.


Дод.точки доступу:
Чайченко, Валентина

Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

19.


    Скворцова, С.
    Методика навчання нумерації чисел від 11 до 100 за новою Базовою програмою з математики (2011 р.) : формування поняття про десяток [Текст] / Світлана Скворцова // Початкова школа. - 2012. - № 10. - С. 5-9. - Бібліогр.: 3 назв.
ББК 74.262.21
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
нова Базова програма з математики -- методика навчання нумерації чисел у межах 100
Анотація: У статті презентовано методичний підхід до формування в першокласників поняття про десяток: одержання нової лічильної одиниці - десятка; лічба десятками; порівняння, додавання й віднімання чисел, поданих у десятках; поняття про круглі числа; порівняння, додавання й віднімання круглих чисел. Цей методичний підхід реалізовано у підручнику - переможці конкурсу підручників "Математика. 1 клас (автори С. О. Скворцова, О. В. Онопрієнко).


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДГН (1)
Вільні: ВДГН (1)


Знайти схожі

20.


    Скворцова, С.
    Навчання математики в 4 класі: методичний коментар [Текст] / Світлана Скворцова, Оксана Онопрієнко // Початкова школа. - 2015. - № 7/8. - С. 29-36.
ББК 74.262.21
Рубрики: Математика--Початкове навчання
Кл.слова (ненормовані):
зміст і процес навчання математики в 4 класі -- початкова школа
Анотація: У статті наведено методичні рекомендації щодо вивчення основних змістових ліній програми з математики у 4 класі.


Дод.точки доступу:
Онопрієнко, Оксана
Замовлені прим-ки для відділів: ВДГН

Знайти схожі

 1-20    21-26 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)