Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Медіа-культура -- Розвиток особистості<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 2
Показані документи с 1 за 2
1.

Форма документа : Стаття зі збірника (однотомник)
Шифр видання : 316.6(062.552)
Автор(и) : Махній М.М.
Назва : Феномен медіатизації приватності в контексті теорії поколінь
Колективи : Чернігівський національний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка, Українська академія акмеологічних наук
Місце публікування : Сьомі сіверянські соціально-психологічні читання: матеріали Всеукр. наук. конф., 14 груд. 2016 р., м. Чернігів/ Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Г. Шевченка, Укр. акад. акмеолог. наук, Психол.-пед. ф-т. - Чернігів: Десна Поліграф, 2016. - С. 112-115. - ISBN 978-617-7491-27-8 (Шифр 88.5 / 15/С 30-505355). - ISBN 978-617-7491-27-8
УДК : 316.6(062.552) + 159.9(062.552)
ББК : 88.5я431
Предметні рубрики: Медіа-культура-- Розвиток особистості
Інформаційно-комунікаційні технології-- Соціальні мережі
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): кіберпростір--смартфони--веб-камери--селфі-практики--медіапсихологічні феномени
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Петренко, Наталія
Назва : Медіа-освітній простір як середовище розвитку та соціалізації особистості у медіа-культурі
Місце публікування : Директор школи, ліцею, гімназії. - 2015. - № 1-3. - С. 97-102 (Шифр Д080265/2015/1/3)
Примітки : Бібліогр. в кінці ст.
Предметні рубрики: Медіа-освіта-- Наукові дослідження
Медіа-культура-- Розвиток особистості
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): віртуальна реальність--філософія освіти--медіа-культура буття
Зміст : Медіа-культура: різні інтерпретації ; Медіа-культура: "плюси" та "мінуси"
Анотація: У статті аналізується процес інтеграції освітнього та медіа-простору, результатом чого є становлення медіа-освітнього простору. Здійснена спроба структурування медіа-освітнього простору на основі змістовних особливостей сучасної медіа-культури.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)