Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
Формат представлення знайдених документів:
повний інформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Менеджмент стратегічний -- Розвиток підприємства<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Показані документи с 1 за 3
1.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання :
Автор(и) : Сіменко І. В., Гукова М. В.
Назва : Стратегічне управління сільськогосподарським підприємством на основі концепції організаційних змін
Місце публікування : Економіка АПК. - 2011. - № 6. - С. 139-143 (Шифр Е969742/2011/6)
Примітки : Бібліогр. в прим.
Предметні рубрики: Сільськогосподарські підприємства-- Управління
Менеджмент стратегічний-- Розвиток підприємства
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): стратегічне планування--стратегічне управління--стратегічний аналіз
Анотація: Визначено роль і місце стратегічного управління в загальній концепції управління підприємством.
Знайти схожі

2.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.050.2
Автор(и) : Самойлик Ю. В.
Назва : Методичні підходи до оцінки стратегічного потенціалу конкурентоспроможності підприємства
Місце публікування : Економіка АПК. - 2012. - № 3. - С. 72-78 (Шифр Е969742/2012/3)
Примітки : Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК : 65.050.2
Предметні рубрики: Економіка підприємства-- Конкурентоспроможність-- Стратегія
Менеджмент стратегічний-- Розвиток підприємства
Економіка підприємства-- Стратегічне управління
Ключові слова (''Вільн.індекс.''): конкурентні переваги--коефіцієнт еталонності--резерв стратегічної конкурентоспроможності
Анотація: Обгрунтовано методичний підхід до оцінки стратегічного потенціалу конкурентоспроможності підприємства, який передбачає визначення коефіцієнта еталонності, оцінку показників стратегічного потенціалу; розрахунок резерву стратегічної конкурентоспроможності підприємства. Визначено рівень конкурентоспроможності м'ясопереробних підприємств Полтавської області.
Знайти схожі

3.

Форма документа : Стаття із журналу
Шифр видання : 65.290-21
Автор(и) : Воронецька І. С.
Назва : Особливості організації системи екологічного маркетингу в аграрних підприємствах
Місце публікування : Економіка АПК. - 2012. - № 9. - С. 64-69: рис. (Шифр Е969742/2012/9)
Примітки : Бібліогр. в підрядк. прим.
ББК : 65.290-21
Предметні рубрики: Менеджмент стратегічний-- Розвиток підприємства
Економіка підприємства-- Маркетинг
Екологія-- Природокористування
Анотація: Досліджено та проаналізовано вплив екологічно спрямованої маркетингової стратегії на ефективність діяльності аграрних підприємств шляхом систематизації визначальних чинників екологічного маркетингу для забезпечення збалансованого еколого-економічного розвитку аграрного сектору економіки.
Знайти схожі

 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)