Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Мережева економіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
>
1.
Швед, Юрій
.
Концентрація капіталу: мережево-цифровий вимір [Текст] / Юрій Швед, Богдан Титиш> // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2024. -
№ 2
. - С. 66-85 : рис. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
657.41:004
Рубрики:
Світова економіка
Цифрова економіка--Соціально-економічне становище
Мережева економіка
Кл.слова (ненормовані):
мережеві ефекти
--
мережевізація
--
цифровізація
--
злиття та погашення
Дод.точки доступу:
Титиш, Богдан
Є примірники у відділах:
всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)
Знайти схожі
>
2.
Зозульов, Олександр
.
Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій [Текст] / О. Зозульов, О. Підмогильна> // Маркетинг в Українi. - 2013. -
№ 3
. - С. 41-48. - Библиогр.: с. 48 (8 назв.)
Рубрики:
Мережева економіка
Міжорганізаційні утворення
Кооперація
Анотація:
Стаття присвячена обгрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій, як логічному кроку продовженням розвитку кооперації, наслідком якої є формування міжорганізаційних утворень різної етіології.
Дод.точки доступу:
Підмогильна, Оксана
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)