Головна
Шановні користувачі!
Чернігівська ОУНБ ім. Софії та Олександра Русових проводить роботу відповідно до
Рекомендацій Міністерства культури та інформаційної політики України
щодо актуалізації бібліотечних фондів у зв'язку зі збройною агресією російської федерації проти України.
Авторизація
Прізвище
Пароль
Увійти
 
Вид пошуку
 
Стандартний
Розширений
Професійний
Розподілений
За словником
Бази даних
Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку
Електронний каталог книг
Електронна картотека аналітичного опису статей
Зведений краєзнавчий каталог Чернігівщини
Електронна бібліотека
Електронний каталог відділу мистецтв (ноти, диски, грамплатівки)
Електронний каталог книг іноземними мовами
Друковані ЗМІ про нас
Зона пошуку
Ключові слова
Автор
Назва
Рік видання
Формат представлення знайдених документів:
повний
інформаційний
короткий
Відсортувати знайдені документи за:
автором
назвою
роком видання
типом документа
Пошуковий запит:
(<.>S=Мережева економіка<.>)
Загальна кількість знайдених документів
:
2
Показані документи
с 1 за 2
1.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
: 657.41:004
Автор(и)
: Швед, Юрій, Титиш, Богдан
Назва
: Концентрація капіталу: мережево-цифровий вимір
Місце публікування
: Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2024. - № 2. - С. 66-85: рис. (Шифр З863299/2024/2)
Примітки
: Бібліогр. в кінці ст.
УДК
: 657.41:004
Предметні рубрики:
Світова економіка
Цифрова економіка-- Соціально-економічне становище
Мережева економіка
Ключові слова
(''Вільн.індекс.''): мережеві ефекти--мережевізація--цифровізація--злиття та погашення
Знайти схожі
2.
Форма документа
: Стаття із журналу
Шифр видання
:
Автор(и)
: Зозульов, Олександр, Підмогильна, Оксана
Назва
: Принципи формування маркетингової стратегії: від унітарних до інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій
Місце публікування
: Маркетинг в Українi. - 2013. - № 3. - С. 41-48
Примітки
: Библиогр.: с. 48 (8 назв.)
Предметні рубрики:
Мережева економіка
Міжорганізаційні утворення
Кооперація
Анотація:
Стаття присвячена обгрунтуванню доцільності переходу вітчизняних підприємств від унітарних до системно-інтегрованих корпоративних маркетингових стратегій, як логічному кроку продовженням розвитку кооперації, наслідком якої є формування міжорганізаційних утворень різної етіології.
Знайти схожі
повний формат
короткий формат
всі знайдені
відмічені
окрім відмічених
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)