Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Методика навчання -- Хімія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.


    Староста, Володимир.
    Навчальні завдання з теми "Оксиген і кисень" [Текст] / Володимир Староста // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 11-13
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті розгядаються деякі приклади завдань під час вивчення Оксигену та кисню.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Грабовий, Андрій.
    Навчальний хімічний експеримент як засіб реалізації наскрізних змістових ліній шкільного курсу хімії [Текст] / Андрій Грабовий // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті описані техніки виконання хімічних досліджень. Мета дослідження полягає у висвітленні теоретико-методичних засад використання навчального хімічного експерименту як засобу реалізації наскрізних змістових ліній шкільного курсу хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Волочаєва, Тетяна.
    Будова і властивості твердих речовин [Текст] : брейн-ринг для 8 класу / Тетяна Волочаєва // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 5. - С. 18-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті подано розробку брейн-рингу , як одного з нетрадиційних методів навчання хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Вороненко, Тетяна.
    Розв'язування задач з хімії, 10-11 класи [Текст] / Тетяна Вороненко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 4. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: Програма курсу призначена для учнів, які навчаються за рівнем стандарту і профільним рівнем. Мета курсу - сформувати в учнів предметні та ключові компетентності засобами розв'язування задач з хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Волочаєва, Тетяна.
    Перші кроки в навчанні хіміїї [Текст] / Тетяна Волочаєва // Біологія і хімія в рідній школі. - 2018. - № 1. - С. 27-28. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті представлені перші кроки в навчанні хімії, як цікавої науки. Нерозуміння початкових хімічних понять призводить до відторгнення учнем хімії свідомо або несвідомо. Якщо учень не розуміє, що таке валентність, то далі вивчати хімію не має сенсу, бо формулу складної речовини учень не складе самостійно.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Грабовий, Андрій.
    Навчальний хімічний експеримент як чинник формування в учнів математичної компетентності в шкільному курсі хімії [Текст] / Андрій Грабовий // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 2. - С. 8-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: Мета статті - розкрити теоретико-методичні засади використання хімічного експерименту з метою формування математичної компетентності учнів під час вивчення хімії у ВНЗ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Перешивана, Лариса.
    Тема уроку : "Пластмаси, синтетичні каучуки, гума, штучні й синтетичні волокна" [Текст] / Лариса Перешивана // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 4. - С. 17-21
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті подано розробку уроку з хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

8.


    Величко, Людмила.
    Навчальна программа курсу за вибором "Органічні речовини. 11 клас" [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. - № 2. - С. 33-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: Програма курсу "Органічні речовини. 11 клас" містить опис структури курсу, очікуванні результати навчально-пізнавальної діяльності учнів та орієнтовний календарно-тематичний план курсу. Мета курсу полягає в задоволенні індивідуальних освітниіх потреб учнів старшої школи щодо розвитку природничо-наукової та предметної хімічної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Коршевнюк, Тетяна.
    Практичні роботи з біології, 6 клас [Текст] / Тетяна Коршевнюк // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. - № 3. - С. 4-9. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті подано практичні роботи з біології для 6 класу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Величко, Людмила.
    Навчальна програма курсу за вибором "Біоорганічна хімія. 11 клас" [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. - № 3. - С. 26-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті подано навчальну програму курсу за вибором "Біоорганічна хімія. 11 клас". Мета якого полягає в задоволенні індивідуальних освітніх потреб учнів старшої школи щодо розвитку природничо-наукової та предметних хімічної і біологічної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Вороненко, Тетяна.
    Уроки з теми "Вода", 7 клас [Текст] / Тетяна Вороненко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. - № 2. - С. 16-19
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті подано розробку уроків з хімії на тему "Вода", мета якого ознайомити учнів з хімічними властивостями води.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Грабовий, Андрій.
    Навчальний хімічний експеримент як чинник формування в учнів ключової компетентності уміння вчитися впродовж життя [Текст] / Андрій Грабовий // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 6. - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: Отже, методика хімічного експерименту, що використовується П. Попелем та Л. Криклею, повністю відповідає поставленій меті. Вона спрямована на формування таких важливих для самоосвіти якостей, як самостійність і розвиток інтелектуальних умінь.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Перепилиця, Ольга.
    Про деякі психолого-педагогічні аспекти конструювання уроку [Текст] / Ольга Перепилиця // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 6. - С. 24-25. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: З метою удосконалення організації уроку передусім визначаємо візію уроку з урахуванням перспективи викладання теми, добору матеріалу, способів навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Нетрибійчук, Олександр.
    Навчальна програма курсу за вибором "Сучасні технології та матеріали". 11 клас [Текст] / Олександр Нетрибійчук // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. - № 1. - С. 32-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті подана програма курсу за вибором, метою якого є формування ключових компетентностей учнів, необхідних для соціалізації, творчої самореалізації, а також ознайомлення із новітніми матеріалами, сучасними технологіями та перспективними напрямами хімічної галузі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Корнілов, Михайло.
    Заміщені функціональні похідні алканів : скільки їх? [Текст] / Михайло Корнілов // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 46-47
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті розповідається про те, як знайти число ізомерів заміщених похідних алканів, що містять функціональні групи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Титаренко, Наталя.
    Рівень сформованості хімічної компетентності в учнів 8 класів [Текст] / Наталя Титаренко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 16-22
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті досліджується рівень сформованості базових природничо-математичних компетенцій учнів 8 класів, які повинні оволодіти базовими знаннями з предметів, необхідних для подальшого вивчення предметів природничо-математичного циклу.


Знайти схожі

17.


    Староста, Володимир.
    Задачі в навчанні хімії : молярна концентрація розчиненої речовини [Текст] / Володимир Староста // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Кл.слова (ненормовані):
задача (пряма, обернена, аналогічна), методика розв'язування, молярна концентрація розчиненої речовини.
Анотація: Описано методику розв'язування та складання задач (прямих, обернених, аналогічних) з теми "Розчини" на прикладі молярної концентрації розчиненої речовини.


Знайти схожі

18.


    Мансуров, Батир.
    Модульне навчання. Добування і властивості циклоалканів [Текст] / Батир Мансуров // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 37-38. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті пропонується розробка технології модульного навчання у процесі вивчення тем "Добування циклоалканів" і "Хімічні властивості циклоалканів".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Савчин, Марія.
    Навчальний діалог як форма і метод навчання [Текст] / Марія Савчин // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: Розкрито основні засади і функції навчального діалогу, механізм його організації в моделі "запитання-відповідь" та його значення для активізації навчання хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Величко, Людмила.
    Серкіт-тренінг у навчанні хімії [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 30-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті запропоновано такий метод навчання як серкіт-тренінг. Тренінгові програми дають змогу учням, які набули навичок під час вивчення певного розділу чи теми, застосувати ці навички в наступних розділах чи навіть у інших навчальних предметах.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)