Авторизація
Прізвище
Пароль  
Увійти
 

Вид пошуку

 

Бази даних


Електронна картотека аналітичного опису статей - результати пошуку

Зона пошуку
у знайденому
Формат представлення знайдених документів:
повнийінформаційнийкороткий
Відсортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком виданнятипом документа
Пошуковий запит: (<.>S=Методика навчання -- Хімія<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 28
Показані документи с 1 за 20
 1-20    21-28 
1.


    Волочаєва, Тетяна.
    Будова і властивості твердих речовин [Текст] : брейн-ринг для 8 класу / Тетяна Волочаєва // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 5. - С. 18-20. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті подано розробку брейн-рингу , як одного з нетрадиційних методів навчання хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

2.


    Лукашова, Ніна.
    Взаємозв'зок навчання і розвитку учнів [Текст] / Ніна Лукашова // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 32-37. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті йдеться про те, що посиленої уваги в процесі вивчення фахової методики вимагає розвивальне навчання і насамперед проблемність як його важливий структурний елемент, що створює оптимальні умови для розвитку творчих можливостей учнів, їхньої самостійності та пізнавальної активності в процесі навчання хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

3.


    Юзбашева, Галина.
    Диференційоване навчання хімії в гімназії [Текст] / Галина Юзбашева // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 13-16. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання, пропедевтика, допрофільне, профільне навчання, елективні курси
Анотація: У статті розкрито етапи організації диференційованого навчання в гімназії, а також зміст, форми і результати роботи педагогів з учнями.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

4.


    Вороненко, Тетяна.
    Екологічні поняття в темі "Кругообіг елементів у природі", 10 клас [Текст] / Тетяна Вороненко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 27-31. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті розглянуто один із основних елементів - Нітроген, що зумовлює існування живих організмів. У природі основна хімічна форма існування Нітрогену - це атмосферний азот. Він, як і більшість інших хімічних елементів, бере участь у великому і малому кругообігах речовин.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

5.


    Грабовий, Андрій.
    Ефективність методики оновленого шкільного хімічного експерименту [Текст] / Андрій Грабовий // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 31-35. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Кл.слова (ненормовані):
хімічний експеримент -- методика експерименту -- загальноосвітні навчальні заклади


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

6.


    Сьомик, Олена.
    Завдання з хімії, 7-8 класи [Текст] / Олена Сьомик // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 1. - С. 16-20
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті подані завдання з хімії, для учнів 7-8 класів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

7.


    Староста, Володимир.
    Задачі в навчанні хімії : молярна концентрація розчиненої речовини [Текст] / Володимир Староста // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 5. - С. 37-40. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Кл.слова (ненормовані):
задача (пряма, обернена, аналогічна), методика розв'язування, молярна концентрація розчиненої речовини.
Анотація: Описано методику розв'язування та складання задач (прямих, обернених, аналогічних) з теми "Розчини" на прикладі молярної концентрації розчиненої речовини.


Знайти схожі

8.


    Корнілов, Михайло.
    Заміщені функціональні похідні алканів : скільки їх? [Текст] / Михайло Корнілов // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 46-47
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті розповідається про те, як знайти число ізомерів заміщених похідних алканів, що містять функціональні групи.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

9.


    Величко, Людмила.
    Методична система навчання хімії : перезавантаження [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 3. - С. 7-13. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті ідеться про доцільність превентивного характеру методичного впливу вчителя з метою успішного функціонування методичної системи навчання хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

10.


    Мансуров, Бакир.
    Модульне навчання хімії : завдання для визначення вихідних знань учнів [Текст] / Бакир Мансуров // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 23-24. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Кл.слова (ненормовані):
модульне навчання -- ізомерія -- номенклатура -- властивості
Анотація: Наведено завдання для вихідних знань учнів під час модульного вивчення алканів. Виконання та оцінювання знань самими учнями дадуть змогу перевірити, чи відповідають опорні знання засвоєнню нової теми. Складено завдання на виявлення знань про ізомерію, номенклатуру, властивості алканів.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

11.


    Мансуров, Батир.
    Модульне навчання. Добування і властивості циклоалканів [Текст] / Батир Мансуров // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 3. - С. 37-38. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті пропонується розробка технології модульного навчання у процесі вивчення тем "Добування циклоалканів" і "Хімічні властивості циклоалканів".


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

12.


    Староста, Володимир.
    Навчальні завдання з теми "Оксиген і кисень" [Текст] / Володимир Староста // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 11-13
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті розгядаються деякі приклади завдань під час вивчення Оксигену та кисню.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

13.


    Величко, Людмила.
    Навчальна програма курсу за вибором "Біоорганічна хімія. 11 клас" [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. - № 3. - С. 26-29. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті подано навчальну програму курсу за вибором "Біоорганічна хімія. 11 клас". Мета якого полягає в задоволенні індивідуальних освітніх потреб учнів старшої школи щодо розвитку природничо-наукової та предметних хімічної і біологічної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

14.


    Нетрибійчук, Олександр.
    Навчальна програма курсу за вибором "Сучасні технології та матеріали". 11 клас [Текст] / Олександр Нетрибійчук // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. - № 1. - С. 32-34. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті подана програма курсу за вибором, метою якого є формування ключових компетентностей учнів, необхідних для соціалізації, творчої самореалізації, а також ознайомлення із новітніми матеріалами, сучасними технологіями та перспективними напрямами хімічної галузі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

15.


    Величко, Людмила.
    Навчальна программа курсу за вибором "Органічні речовини. 11 клас" [Текст] / Людмила Величко // Біологія і хімія в рідній школі. - 2020. - № 2. - С. 33-36. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: Програма курсу "Органічні речовини. 11 клас" містить опис структури курсу, очікуванні результати навчально-пізнавальної діяльності учнів та орієнтовний календарно-тематичний план курсу. Мета курсу полягає в задоволенні індивідуальних освітниіх потреб учнів старшої школи щодо розвитку природничо-наукової та предметної хімічної компетентності.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

16.


    Савчин, Марія.
    Навчальний діалог як форма і метод навчання [Текст] / Марія Савчин // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2012. - № 2. - С. 12-15. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: Розкрито основні засади і функції навчального діалогу, механізм його організації в моделі "запитання-відповідь" та його значення для активізації навчання хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

17.


    Грабовий, Андрій.
    Навчальний хімічний експеримент як засіб реалізації наскрізних змістових ліній шкільного курсу хімії [Текст] / Андрій Грабовий // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 3. - С. 14-17. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: У статті описані техніки виконання хімічних досліджень. Мета дослідження полягає у висвітленні теоретико-методичних засад використання навчального хімічного експерименту як засобу реалізації наскрізних змістових ліній шкільного курсу хімії.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

18.


    Грабовий, Андрій.
    Навчальний хімічний експеримент як чинник формування в учнів ключової компетентності уміння вчитися впродовж життя [Текст] / Андрій Грабовий // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 6. - С. 5-10. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: Отже, методика хімічного експерименту, що використовується П. Попелем та Л. Криклею, повністю відповідає поставленій меті. Вона спрямована на формування таких важливих для самоосвіти якостей, як самостійність і розвиток інтелектуальних умінь.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

19.


    Грабовий, Андрій.
    Навчальний хімічний експеримент як чинник формування в учнів математичної компетентності в шкільному курсі хімії [Текст] / Андрій Грабовий // Біологія і хімія в рідній школі. - 2019. - № 2. - С. 8-15. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Анотація: Мета статті - розкрити теоретико-методичні засади використання хімічного експерименту з метою формування математичної компетентності учнів під час вивчення хімії у ВНЗ.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

20.


    Юзбашева, Галина.
    Підготовка вчителя хімії до упровадження диференційованого навчання [Текст] / Галина Юзбашева // Біологія і хімія в сучасній школі. - 2013. - № 5. - С. 20-22. - Бібліогр. в кінці ст.
ББК 74.262.4
Рубрики: Методика навчання--Хімія
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання, самореалізація, освітня траєкторія, готовність учителя, мотивація
Анотація: Диференційоване навчання старшокласників загальноосвітньої школи зумовлює потребу в цілеспрямованому неперервному формуванні знань й умінь, які необхідні для вибору та опанування майбутньої професії. Важливим є не лише здобуті знання й уміння, а й їх реалізація.


Є примірники у відділах: всього 1 : ВДЕТПСГН (1)
Вільні: ВДЕТПСГН (1)


Знайти схожі

 1-20    21-28 
 
© Міжнародна Асоціація користувачів і розробників електронних бібліотек і нових інформаційних технологій
(Асоціація ЕБНІТ)